Lodgy bo poskušal vabiti kupce predvsem s prostornostjo in zmerno ceno. Foto: Dacia
Lodgy bo poskušal vabiti kupce predvsem s prostornostjo in zmerno ceno. Foto: Dacia
Dacia Lodgy
Podobno kot preostali modeli tudi novinec temelji na preizkušeni Renaultovi tehnologiji. Foto: Dacia

Kot poudarjajo pri izdelovalcu tudi lodgy sledi temeljnemu vodilu znamke, da na trgu ponujajo nova vozila, ki izpolnjujejo bistvene zahteve pri zagotavljanju mobilnosti uporabnikov. Večino tistega, kar sodi k nebistvenim dodatkom, preprosto izpustijo oziroma uvrstijo na seznam dodatne opreme. S tem zagotovijo novemu vozilu s triletnim jamstvom zmerno ceno, ki naj bi pritegnila cenovno občutljivejše kupce in tiste, ki bi sicer iskali prevozno sredstvo na trgu rabljenih vozil.

Enoprostorec s tremi sedežnimi vrstami
Lodgy je enoprostorec, krajši od 4,5 metra, v katerem pa je dovolj prostora tudi za tri vrste sedežev. Prav prostornost naj bi bila eden izmed pomembnih adutov pri iskanju kupcev, prodajni strategi pa so našli tudi zanimivo razlago za ime. Lodgy naj bi izviral iz angleške besede lodge (koča), kar naj bi pomenilo, da avtomobil v varno »domače« zavetje sprejme celo družino s prtljago vred.

Ob objavi prvih fotografij novega člana družine Dacia večina tehničnih podatkov za zdaj ostaja še neznanka, je pa že jasno, da avtomobil čaka uradna svetovna premiera na avtomobilskem salonu v Ženevi v začetku marca. Na slovenski trg naj bi lodgy pripeljal septembra.

Nova doba za Dacio se je začela leta 2004
S prihodom na trg bo dopolnil ponudbo treh ključnih modelov znamke, ki je svojo novo rast začela leta 2004, logana, sandera in dusterja. Logan je v osnovi klasična triprostorska limuzina z različicami karavana, dostavnika in pick-upa, sandero je kombilimuzina z malce robatejšo različico stepway, duster pa SUV z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom.