Prvi model znamke Lynk & Co bi lahko bil kompaktni terenec, zasnovan na enaki platformi (CMA) kot prihajajoči volvo XC40. Foto: Lynk&Co
Prvi model znamke Lynk & Co bi lahko bil kompaktni terenec, zasnovan na enaki platformi (CMA) kot prihajajoči volvo XC40. Foto: Lynk&Co

Avtomobilski svet se stalno spreminja, to je še očitneje v zadnjem času, ko se močno spreminja tudi samo pojmovanje mobilnosti. Revolucija se je začela, z njo pa narašča število proizvajalcev, ki bi si radi zagotovili kos svetovna pogače.

Za novo pojmovanje mobilnosti
Najnovejši z imenom Lynk & Co bo prvič uradno nastopil 20. oktobra. Gre za novo znamko, ki jo ustanavlja kitajski velikan Geely, ki ima med drugim v lasti tudi švedski Volvo. Trenutno še ni znano, kaj bodo predstavili, a glede na podobe na njihovi spletni strani bi lahko ponudili vozila za pametno mobilnost z nizkimi ali celo ničelnimi emisijami, s poudarkom na povezljivosti ali celo na »deljeni uporabi« (car sharing), ki ne vključuje klasičnega lastništva, temveč najemanje avtomobila.

Krst znamke Lynk & Co se bo zgodil v Berlinu, ki velja za eno izmed mobilno naprednejših evropskih mest. Projekt bo predstavil Alan Visser, drugi mož oddelka prodaje in trženja pri Volvu. Zato sklepamo, da bo novonastala znamka delovala v sinergiji z legendarnim švedskim proizvajalcem ter bo predstavljala nekakšno dopolnitev Volvovi glavni usmeritvi, ki stremi k proizvodnji najvarnejših premijskih avtomobilov na svetu.

Geely ima na Kitajskem v lasti več znamk (vključno z istoimensko). Tam je lani prodal več kot pol milijona avtomobilov. Na stari celini pa si poleg Volva lasti tudi podjetje London Taxi Company, ki proizvaja svetovno znane londonske črne taksije.