Alaskan si tehniko deli z Nissanovo navaro. Foto: Renault Foto:
Alaskan si tehniko deli z Nissanovo navaro. Foto: Renault Foto:

Alaskan je poltovornjak s terenskimi zmogljivostmi, ki je, tako kot mercedes razreda X, nastal na osnovi Nissanovega modela navara NP300. Tesno sorodstvo je vidno že na prvi pogled, saj se model z Renaultovo značko od Nissanovega navzven razlikuje le po obliki sprednjega dela, po obliki platišč in morda še kakšnem manjšem detajlu. Enako velja za notranjost, kjer je Renault dal svoj pečat predvsem z volanskim obročem s svojim logotipom.

Potniški prostor sicer ponuja opremo na ravni klasičnih osebnih avtomobilov in lahko med drugim vključuje multimedijsko napravo s 17,8-centimetrskim zaslonom na dotik, sistem kamer za 360-stopinjski pogled okoli vozila, brezstični ključ, samodejno klimatsko napravo in usnjeno oblazinjenje.

V nasprotju z drugimi trgi, kjer je med drugim na izbiro tudi z 2,5-litrskim bencinskim motorjem, bo v Evropi na voljo le z 2,3-litrskim turbodizelskim štirivaljnim strojem v različicah s 118 in 140 kilovati (160 in 190 KM). Ob ročnem šeststopenjskem menjalniku bo na izbiro tudi sedemstopenjska avtomatika.

Evropskim kupcem bo sprva na voljo le izvedba z dvojno kabino in pogonom na vsa štiri kolesa, pozneje pa ni izključena tudi uvedba drugih različic.

Gre za model s spoštovanja vrednimi terenskimi zmogljivostmi, ki med drugim prinaša priklopljiv štirikolesni pogon, elektronsko nadzorovan diferencial z omejenim zdrsom, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec ter sistem za nadzorovan spust po klancu.

Pri nas le za novinarje
Žal alaskan zaradi podobnosti z navaro pri nas, vsaj po trenutnih podatkih, ne bo na prodaj, je pa Renault Slovenijo izbral za kuliso za mednarodno predstavitev, ki poteka v teh dneh.