Audi TT RS bo v Evropi na prodaj letos jeseni. Kupe bo v Nemčiji stal 66.400 evrov, roadster pa 69.200 evrov. Foto: Audi
Audi TT RS bo v Evropi na prodaj letos jeseni. Kupe bo v Nemčiji stal 66.400 evrov, roadster pa 69.200 evrov. Foto: Audi

Audijev novi športnik je TT RS, ki ima pod motornim pokrovom 2,5-litrski petvaljni turbo bencinski motor, ki zmore 294 kilovatov moči.
Audi je TT RS, ki so ga večkrat zamaskiranega ujeli na evropskih cestah, premierno predstavil na avtomobilskem salonu v Pekingu. Štirikolesno gnani TT RS je na voljo kot kupe in roadster.
To je prvi Audijev model z novim, 2,5-litrskim petvaljnikom iz aluminija. Turbo motor premore največjo moč 294 kilovatov in 480 Nm navora, moč pa se na kolesa prenaša s pomočjo dvosklopčnega sedemstopenjskega menjalnika.
Do 280 km/h
Pospešek od 0 do 100 km/h je pri kupejevski različici 3,7 sekunde, pri roadtserju pa 0,2 sekunde več. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, z opcijskim paketom performance TT RS pospešuje vse do 280 km/h.
Ob zmogljivem motorju ima tudi agresivnejši dizajn. V primerjavi s TT-jem so spremenjeni blatniki, motorna maska je bolj vpadljiva, novi so pragovi in difuzor zadaj, ima še izboljšano podvozje, nova aluminijasta platišča (19- ali 20-palčna), zmogljivejše zavore in bolj športno oblikovano potovalno kabino s športnimi sedeži, športnim volanom, virtualnim kokpitom z digitalnim zaslonom ...
TT RS coupe tehta 1.440 kilogramov (14 kilogramov manj od predhodnika), TT RS roadster pa 1.530 kilogramov. Trda zložljiva streha se odpre v vsega 10 sekundah, to pa lahko voznik stori med vožnjo, in sicer do hitrosti 50 km/h.
TT RS v dolžino meri 4,19 metra, širok je 1,83 metra, visok 1,34 metra, medosna razdalja meri 2,50 metra.