Avtomobilnost

Poudarki

  • Drzne linije in zasnova i-Cokpit
  • Najprej bencin in dizel, nato tudi prilključni hibrid
Pri Peugeotu so klasično eleganco zamenjali za bolj dinamičen videz. Foto: Peugeot

Dodaj v

Držali so obljubo

Peugeot 508
24. februar 2018 ob 14:00
Pariz - MMC RTV SLO

Po številnih napovedih je Peugeot razkril čisto novi 508. Francozi so držali obljubo in ustvarili avtomobil, ki ga namesto klasičnih linij označujejo precej bolj športne poteze. V prodajne salone bo prispel jeseni 2018.

Obljubljali so dinamičen avtomobil, ki bo prekinil vezi z aktualnim modelom in sodeč po prvih uradnih fotografijah, so obljubo držali. Spremenili so mere in razmerja karoserije. Novinca krasijo ostrejše linije in streha, ki se v kupejevskem slogu spušča proti zadku. S 4,75 metra skupne dolžine je osem centimetrov krajši od prehodnika, z 1,4 metra višine pa je kar šest centimetrov nižji.

Oblikovni detajli, kot so zašiljeni žarometi v tehniki LED in kromirana motorna maska so povzeti po športnih terencih 3008 in 5008 ter konceptu instinct. Zadek krasi vodoravna linija, ki poudarja širino avtomobila. Kljub drznejšim oblikovnim prijemom so v zadku zagotovili 487 litrov prostora za prtljago oziroma 14 litrov več kot pri predhodniku.

Po znanem receptu
Za osnovo so vzeli platformo s pogonom na sprednji kolesi EMP2, na kateri slonita tudi modela 3008 in 5008. V primerjavi s predhodnikom je novinec v povprečju za 70 kilogramov lažji, v kombinaciji z močnejšimi motorji pa bo med drugim ponujal tudi prilagodljivo vzmetenje.

V notranjosti vidimo najnovejšo interpretacijo zanove i-Cockpit z majhnim volanskim obročem in visoko nameščeno instrumentno ploščo. Pri slednji klasične merilnike (tako kot pri modelih 3008 in 5008) nadomešča 31,2-centimetrski (12,3-palčni) barvni zaslon, medtem ko je multimedijski napravi namenjen 20,3- ali 25,4-centimetrski (8- ali 10-palčni) zaslon na dotik.

Najprej klasika, nato tudi hibrid
V motorni ponudbi bomo našli 1,6-litrski bencinski motor s 132 kilovati (180 KM), dvolitrski bencinar s 165 kilovati (225 KM), 1,5-litrski dizel s 96 kilovati (130 KM) ter dvolitrska dizla s 118 oziroma 132 kilovati (160 oz. 180 KM). Poleg ročnega šeststopenjskega menjalnika bo na voljo tudi nova osemstopenjska avtomatika. Prihodnje leto bo ponudbo dopolnil priključni hibrid iz modela DS7 crossback.

Pri varnostnih in asistenčnih sistemih velja omeniti samodejno zaviranje v sili pri hitrostih do 140 kilometrov na uro, sistem za nočni vid ter sistem za polsamodejno parkiranje.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
vapor22
# 24.02.2018 ob 16:48
Lep
mare008
# 24.02.2018 ob 14:11
Prvi peugeot, ki mi je zares vsec :)
Lunos
# 24.02.2018 ob 18:26
Se strinjam, po dolgem času lep Pežo. :)
DrKult
# 24.02.2018 ob 20:21
Zelo zelo lep avto, sploh kabina.
sebastjan-k
# 24.02.2018 ob 18:26
Vrata bez okvirjev so nekaj najlepšega. Bravo Peugeot.
ps11
# 24.02.2018 ob 17:58
To je dizajn, ne pa vag pustota.
feminist
# 24.02.2018 ob 18:59
lol, očitno so pri požoji za iztržbo opla morali dati vkomponirat muscle car dizajn.

o dizajnu komentira fenboj VAG koncerna, ki ze 30 let prodaja isti dizajn in je tako zanimiv kot bel list papirja.
ce ti je pezo grd, to pomeni da ti je dal vsaj neko emocijo ven iz tebe, nekaj kar pri VAGju ne obstaja, ker bel list papirja je pac bel list papirja - nevtralen in brez emocij.
Shimun
# 24.02.2018 ob 21:26
naj pri Peugeotu vsaj polovico energije kot jo vložijo v oblikovanje in opremo, vložijo še v kvaliteto, pa bom takoj začel razmišljat o nakupu.

Dokler pa bodo delali avte, kjer se ti po dveh-treh letih začne kvariti vse eno za drugim in avto začne dobesedno razpadat, do takrat pa se bom izogibal francozom kot hudič križa
Bivši uporabnik
# 24.02.2018 ob 19:51
p.s.
pežo mi ni grd, njihova karvan izvedba je po mojem ena najlepših na trgu ipd. če pa ne vidiš vsaj malo mustanga ipd v avtu, ki se omanja v prispevku, si pač vizualno nepismen,
MiD
# 28.02.2018 ob 15:27
Imel sem že veliko različnih znamk avtomobilov in (morda imam le veliko sreče) prav z nobenim nisem imel težav z okvarami. Trenutno imam peugeota 5008 (prejšnji model) in sem zelo zadovoljen. Pred tem sem imel toyoto corrolo verso s katero sem bil prav tako zelo zadovoljen!

Danes znamka države ne pomeni niti približno toliko kot predsodki! Francoski avtomobili niso slabši in ne boljši od drugih proizvajalcev. Še celo zelo drugačni niso. Zaradi globalizacije in nižanja cen, so danes med proizvajalci nekoč nemogoča partnerstva. Zato je nabijanje o tem, kateri so boljši predvsem stvar privrženosti eni ali drugi znamki.
Kvaliteta (predvsem materialov) se v veliki meri odraža najbolj v ceni. Tudi cenovni razpon novega 508 bo zelo velik. Nedvomno pa bo prodajno zelo uspešen, tako kot vsi peugotovi zadnji modeli.
Pa še o volanu. Nekaterim ni všeč (morda zato, ker si ga niso izmislili Nemci). Jaz sem vozil vse modele v katere je vgrajen. Morda je še najmanj uporaben v peugeotu 2008, čeprav so tudi tam instrumenti lepo vidni. Res pa se ga moraš malo privaditi. Da je ta rešitev dobra sem se prepričal vsakokrat, ko sem se presedel v avto z "navadnim" volanom.
Majster Miloš
# 26.02.2018 ob 16:50
Wau
kučkučki
# 24.02.2018 ob 22:21
SW bo moral bit še bolj hud :P
kotzi
# 21.03.2018 ob 07:29
ni ga cez našega cliota...on premaga vse
WyattEarp
# 28.02.2018 ob 15:44
od zadaj zgleda kot mustang.
djadja
# 26.02.2018 ob 22:11
Prvič lahko rečem za zunanji izgled "zelo" lep Peugeot.
21.12.2012
# 24.02.2018 ob 20:24
lep lep, ostalo pa bomo videli
feminist
# 24.02.2018 ob 19:01
Kako uspešno je bilo zgledovanje po Arteonu

upajmo da neuspesno, fejk softvera zaradi zaostanka v tehnologiji (ker drugega razloga ni, brezveze to ne grejo delat) se ne priporoca nikomur.
Bivši uporabnik
# 24.02.2018 ob 19:49
o dizajnu komentira fenboj VAG koncerna, ki ze 30 let prodaja isti dizajn in je tako zanimiv kot bel list papirja.
ce ti je pezo grd, to pomeni da ti je dal vsaj neko emocijo ven iz tebe, nekaj kar pri VAGju ne obstaja, ker bel list papirja je pac bel list papirja - nevtralen in brez emocij.


o dizajnu komentira nekdo, ki ima o tem skoraj sigurn več pojma kot ti. o fenu pa rajš kdaj drugič, v lasti oz tako ali drugače (iv okviru družine, službe ipd) sem vozil kr lep nabor znamk in poznam kaj dobip v roke.
ampak seveda nekdo ve očitno več od mene samega..
totijosipborz
# 24.02.2018 ob 23:53
Avte delajo Japonci. Pogojno kak Nemec. Vse ostalo so eksperimenti.
Luka Novak
# 24.02.2018 ob 21:54
upajmo da neuspesno, fejk softvera zaradi zaostanka v tehnologiji (ker drugega razloga ni, brezveze to ne grejo delat) se ne priporoca nikomur.

Poskrbi najprej za tvoj goljufiv software in zaostanek v tehnologiji.
cabbage
# 24.02.2018 ob 20:36
Vse je bilo okej, dokler nisem videl spet tega njihovega volana. Zakaj silijo v ta pogled na stevec "nad volanom". Od Pezoja 2008 dalje to furajo in mi ni vsec ta postavitev. No. To je moje mnenje in da je ne vem koliko lep (kar po slikah sodec tudi je), me ta volan odvrne od nakupa.
Ramus
# 24.02.2018 ob 19:13
Nekaj o modelu 308,.... zaradi prekratke medosne razdalje poskakuje po cesti kot jajček, nezadovoljivo natančen in občutno premajhen volanski obroč skupaj z nenatančnim enjalnikom silijo voznika, da se mora ves čas ukvarjati z vozilom. Povsem neuporabna je armatura glede odlagalnih prostorov, zaradi nezmožnosti upravljanja osnovnih parametrov vožnje kot je poraba goriva, trenutni doseg in število prevoženih kilometrov z volana, je vseskozi potrebno pogledovati na osrednjo komando ploščo, ki je ponoči veliko presvetla ter bolšči, na drugi strani pa prekratki nočni žarometi zares izredno poslabšajo varnost vožnje ponoči. Tukaj so še povsem prekratki brisalci, ki slabo opravljajo svojo nalogo, pri 130km/h na avtocesti pa voda za pranje vetrobranskega stekla praktično ne šprica iz šob (verjetno prešibek mehanizem za brizganje vode), pač pa pride voda samo do spodnjega dela stekla in brisalci samo mažejo umazanijo po vetrobranskem steklu - čista katastrofa. Sovoznikov predal je nedosegljiv za voznika, praktično moraš iz avtomobila, da dosežeš kaj v predalčku. Praktično ničesar ni mogoče upravljati z komandnimi gumbi na volanu, ki so izredno nepraktični in se z njimi težko upravlja - drsijo. Prostor na zadnji klopi je smešen, če imate otroške sedeže ne glejte pri Peugeotu. Zelo neroden je vhod (veliko premajhen) na zadnje klopi. Povezovanje s telefonom in avtomobilom je tudi nekaj kar si avto ne zapomni in je treba ponavljati praktično vsak dan,.... najšibkejši dizel je smešen, škoda sploh besed - prehiteti tovornjak na regionalki skoraj misija nemogoče. Da ne bomo samo kritični, lahko pohvalimo nizko porabo goriva, vendar ponovno nič posebnega, 5.5l/100km zmore tudi marsikateri mnogo bolj zmogljiv dizel. Pohvali se lahko tudi izgled avtomobila in materiali v kabini, ki delujejo na otip kvalitetno. Dober je avdio sistem in klimatska naprava, ki je res dobro nastavljiva,.... vse skupaj gledano celotno je avto veliko predrag, napake si upam reči pa celo tako velike, da je avto nevaren. Ne poznam prodajnih številk, bi se pa stavil, da Peugeotu ne gre dobro,...

Zagotovo ne bi kupil Peugeota - nikoli.
Luka Novak
# 24.02.2018 ob 18:58
Držali so obljubo

Dober teden dni stare napovedi se niso uresničile, bi bilo bolj pošteno.

V začetku prejšnjega tedna je ista oseba zapisala : ".. kupce pa bo lovil s privlačnimi potezami lanskega koncepta instinct. " Koncept je bil shooting-brake, to pa je fastback. In kot sem takrat zapisal, je od koncepta pobral malenkosti, najbolj v oči padejo zadnje luči, ki jih je koncept povzel po P 504 B.R. iz 70'.

Vse skupaj pa ziheraški Tavares slog, ki se je, kot je bilo na predstavitvi povedano, zgledoval po VW Arteonu, njem najdejo tudi podobnosti z Audi A5 sportback. Kako uspešno je bilo zgledovanje po Arteonu bo pokazala testna vožnja.
seven7
# 24.02.2018 ob 19:07
Novi Pižoji imajo premale volane.
Bivši uporabnik
# 24.02.2018 ob 16:56
lol, očitno so pri požoji za iztržbo opla morali dati vkomponirat muscle car dizajn. pa tista kvazi prestavna ročica je že resno perverzna (no, fracozi pač..)
MihaT.
# 24.02.2018 ob 18:30
Lep, ampak preveč očitno kopiranje značilnosti Ford Mustanga... zato si ne zasluži pohval.
fcbayern
# 24.02.2018 ob 20:14
Lep gor ali dol, se vedno je Peugeot. Ne bi ga imel niti za v gmajno..
Peugeot
link
Vsi ne želijo voziti športnih terencev
22
20. marec 2018 ob 05:54 Peugeotov produktni direktor Laurent Blanchet je lani spomladi na avtomobilskem salonu v Ženevi potrdil načrte za limuzino segmenta D ter povedal, da se bo le-ta uvrščala med glavne igralce in ...
Več novic ...
Kazalo