Knjigo naročil so pri Ferrariju zaprli že pred javno najavo nove, kabrio izvedbe, LaFerrarija. Foto: Ferrari
Knjigo naročil so pri Ferrariju zaprli že pred javno najavo nove, kabrio izvedbe, LaFerrarija. Foto: Ferrari

Pri Ferrariju so ponudili še ekskluzivnejšo različico LaFerrarija, v izvedbi kabrio. Hibridni kupejevski LaFerrari sicer stane milijon evrov.

LaFerrari s trdo ali mehko zložljivo streho, ta je narejena iz ogljikovih vlaken, je bil razprodan še pred prvim obvestilom za javnost. V Maranellu so namreč najavili, da bodo proizvedli zelo omejeno število primerkov, zato je bilo zanimanje med zbiratelji ferrarijev izjemno.
Novi model naj se ne bi imenoval spider, kar je klasična oznaka za kabriolete, ampak aperta, kar v prevodu pomeni odprto.

Hibridni pogon
Podatki o vozilu so zelo skopi. Znano je, da za pogon skrbi kombinacija električnega motorja in 6,3-litrskega V12 bencinskega atmosferskega motorja. Hibridni sistem naj bi imel sistemsko moč 708 kilovatov in 900 Nm. Navor se na zadnji kolesi prenaša s pomočjo sedemstopenjskega dvosklopčnega samodejnega menjalnika. Podatki o pospešku in najvišji hitrosti niso znani. Za primerjavo, 1255 kilogramov težki model s trdo fiksno streho z mesta do 100 km/h pospeši v treh sekundah, najvišja hitrost je 350 km/h.
Pri Ferrariju niso želeli sporočiti, koliko primerkov bodo proizvedli, niti kakšna je cena. Neuradno naj bi iz tovarne zapeljalo vsega skupaj 70 vozil. Glede na ceno kupejevskega LaFerrarija bi lahko izvedba kabrio prinesla več kot pol milijarde prihodkov, ocenjujejo pri Bloombergu.

To bo za italijanskega proizvajalca vozil še posebej pomembno, saj želijo spodbuditi investitorje za trgovanje s Ferrarijevimi delnicami, ki so jih na borzi ponudili sredi novembra lani, a niso poželi odziva, kot so si ga v Maranellu želeli. Rast cene delnic naj bi dosegli prav z ekskluzivnimi različicami.