Fisker za svojo novo limuzino obljublja veliko, a natančnih podatkov še ni razkril. Foto: Fisker
Fisker za svojo novo limuzino obljublja veliko, a natančnih podatkov še ni razkril. Foto: Fisker

Prerojeno podjetje Henrika Fiskerja je svojemu prvemu modelu namenilo zelo drzen videz. To jim je uspelo tudi zahvaljujoč novemu pogonskemu sklopu, ki je omogočil pomik potniškega prostora proti sprednjemu delu ter oblikovanje zelo kratkih previsov, ne da bi morali za to žrtvovati prostornost kabine. Slednja je bila namreč, poleg zanesljivosti, ena izmed šibkih točk modela karma, zato zdaj pri podjetju poudarjajo novo zasnovo notranjosti. Posebnost tega avtomobila, s katerim bo lahko tekmoval s Teslinim modelom X, pa sta dva para dvižnih vrat, ki se odpirajo v nasprotni smeri.

Ogljikova vlakna in lahke baterije
Proizvajalec navaja, da bo okvir avtomobila izdelan iz ogljikovih vlaken in aluminija, kar bo omogočilo velik prihranek pri masi, ki je navadno šibka točka vseh električnih avtomobilov. To pa ni vse. Za izdelavo baterij bodo uporabljali grafen (izjemno lahka trdna snov iz čistega ogljika, debeline enega atoma). Napredne baterije bodo nastajale v sodelovanju med Fiskerjem in podjetjem Nanotech Energy. Z njihovo pomočjo se bo lahko avtomobil pognal do 259 kilometrov na uro ter z enim polnjenjem prevozil več kot 600 kilometrov.

Poleg tega naj bi bil emotion opremljen tudi s sistemom za avtonomno vožnjo, pri čemer so pri Fiskerju nakazali, da še ne vedo, kateri proizvajalec jim ga bo zagotavljal.

Drzni električni novinec naj bi bil pripravljen na prvi javni nastop v sredini prihodnjega leta, takrat pa bo znano tudi, kdaj bodo na voljo prvi primerki.