Do konca leta naj bi v Sloveniji prodali 200 primerkov varianta, leta 2006 pa 600. Foto: VW
Do konca leta naj bi v Sloveniji prodali 200 primerkov varianta, leta 2006 pa 600. Foto: VW

Tudi karavansko različico tega Volkswagnovega modela, ki je v limuzinski podobi naprodaj že nekaj mesecev, je oblikoval Slovenec Robert Lešnik.

Kupci v Sloveniji lahko izbirajo med osmimi pogonskimi agregati in štirimi menjalniki ter štirimi paketi opreme. Najcenejša modela v ponudbi pa staneta z 1,6-litrskim bencinskim motorjem 5,3 in 1,9-litrskim dizelskim motorjem 5,7 milijonov slovenskih tolarjev.

Šesta generacija varianta bo nadaljevala več kot tri desetletja dolgo tradicijo, v tem času pa se je za karavansko različico passata odločilo že 4,3 milijone kupcev.

Tudi karavanska različica ima z izjemo zadka povsem enako podobo in vsebino kot limuzina. Foto: VW
Ponudba opreme je dovolj pestra za različne okuse voznikov, z različno debelimi denarnicami. Foto: VW
Zadek ima dinamično podobo, ki so jo povzeli že vsi nekdaj oglati karavani. Foto: VW
Tako kot pri limuzini je imel tudi pri oblikovanju varianta glavno besedo Slovenec Robert Lešnik. Foto: RTV SLO
Udobje na zadnjih sedežih je zaradi prostornejšega zadka večje kot pri limuzini. Za varnost potnikov pa skrbi zaščitna mreža. Foto: VW
Na voljo so štirje paketi opreme in številni dodatki za večje udobje. Foto: VW
Za red in urejenost, in nenazadnje za večjo varnost, v prtljažniku skrbijo tudi različni dodatki za pritrjevanje prtljage. Foto: VW
Odpiranje prtljažnih vrat je samodejno, višino pa je mogoče prilagoditi višini stropa v garaži. Foto: VW
Karavanska različica meri v dolžino 477 centimetrov, kar je za malenkost več kot limuzina. Foto: VW
Novi passat variant nadaljuje več kot tri desetletja tradicije s 4,3 milijone prodanimi predhodniki. Foto: VW