Avtomobilnost
(8)

Poudarki

  • Novi auris je zasnovan na platformi TNGA
  • Na vojlo dve hibridni in ena bencinska različica
Novi auris ni svojemu predhodniku prav nič podoben. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Kar dva hibrida za novi auris

Toyota auris
10. marec 2018 ob 08:37
Ženeva - MMC RTV SLO

Toyota je v Ženevi pokazala novi auris. Novinec prinaša bolj dinamično podobo in novo motorno paleto.

Med glavne novosti z letošnjega ženevskega avtomobilskega salona, ki bodo kmalu prišle v prodajne salone in bi lahko zamikale tudi marsikaterega Slovenca, spada gotovo tudi novi auris. Ta se v primerjavi s predhodnikom predstavlja s precej bolj dinamično podobo in bolj zaobljenimi linijami.

Zasnovan je na platformi TNGA tako kot hišna modela C-HR in prius. V dolžino je zrasel za 40 milimetrov, ki jih je skoraj v celoti pridobil v medosni razdalji. Med drugim se pohvali z nižjim težiščem, bolj togo karoserijo in neodvisnim zadnjim vzmetenjem, kar mu zagotavlja boljše vozne lastnosti.

Stari in novi hibrid
Japonci za zdaj še niso dovolili pogledati v njegovo notranjost, nekaj več pa so povedali o motorni paleti. Novinec bo pričakovano na voljo v hibrid, tokrat celo v dveh hibridnih različicah. Pri prvi gre za poznano kombinacijo 1,8-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja s skupno močjo 90 kilovatov (122 KM). Poleg tega pa bo na izbiro tudi nov hibridni sklop. Tega sestavljata dvolitrski bencinar in elektromotor, ki skupaj posredujeta kar 132 kilovatov (180 KM). Slednji naj bi bil namenjen tistim, ki si želijo malce več dinamike, saj bo med drugim ponujal možnost prestavljanja z obvolanskima ročicama. Vstopno izbiro bo predstavljal 1,2-litrski turbobencinar s 85 kilovati (116 KM). Hibridni različici bosta tradicionalno opremljeni s samodejnim brezstopenjskim menjalnikom, mali bencinar pa z ročnim šeststopenjskim.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
Luka Novak
# 10.03.2018 ob 09:30
Med glavne novosti z letošnjega ženevskega avtomobilskega salona, ki bodo kmalu prišle v prodajne salone.

.. zakrita notranjost tega ne obeta hitrega prihoda v salon. Na slovenskem salonu v 90' smo imeli tak primer (Ford C-max), serijska izvedba je prišla s precejšnjo zamudo.

Pri Aurisu je najbolj originalen zadek, ostalo veliko bolj umirjeno, da ne rečem prebavljiva verzija Priusa, s katerim si tudi deli osnovo. Slednja veliko obeta (odlična, čvrsta osnova, komunikativni volan in nizko težišče, poraba od dobrih 3 do + 5 l/100 km, ob varčevanju za vsako ceno tudi pod 3 l/km, v zakup za tako ugodno porabo je potrebno vzeti turistično vožnjo).

Na področju hibridov je zanimiv Škoda Vision X koncept - družinski 4x4 SUV s spodobnimi zmogljivostmi in porabo okrog 3 eur/100 km na dolgi rok, z varčevanjem pa se bliža 2 eur/100 km.
maži
# 10.03.2018 ob 23:45
Hibrid je stran vržen denar. ce ziviš v malo večjem hribu boš imel takoj porabo vsaj 7 litrov. Moj dizel pa ima 4.5 litrov
Luka Novak
# 11.03.2018 ob 11:09
@kučkučki

redakcija avtomobilnosti pa je res zelo hitra.....toliko novosti je že bilo predstavljeno v ženevi oni pa so komaj pri aurisu

Imajo vsaj smisel za črni humor.

Včeraj je prispevek s salona za Dnevnik pripravil t.i. strokovnjak, ki je na vprašanje v kvizu "Če za en avto piše da je 16v, kaj to pomeni oz. česa ima 16? " odgovoril "Če je 16v to pomeni, da ima.......16 valjev ane?". Voditelj kviza ga je debelo pogledal...t.i strokovnjak pa spet " ja 16 valjev ima". Ker t.i. strokovnjak ni bil siguren je vzel klic v sili, na pomoč je poklical osebo, ta mu je povedala, da to pomeni 16 ventilov.....

Še večji črni humor pa je, da mi vse to hočeš nočeš plačujemo.
kučkučki
# 10.03.2018 ob 21:50
redakcija avtomobilnosti pa je res zelo hitra.....toliko novosti je že bilo predstavljeno v ženevi oni pa so komaj pri aurisu
Luka Novak
# 10.03.2018 ob 14:57
@politik kritik

Največja razlika med Nemcem in Japoncem je, da Nemec za manjšo porabo izdela dizla, Japonc pa hibrida.

Največja razlika med Nemcem in Japoncem je da, je Nemec naredil serijski hibrid pred Japoncem ter da je Nemec takrat s hibridom zmanjšal porabo dizla. Nemški hibrid je bil dodatno priključni hibrid že takrat, Japonci so to področje osvojili veliko kasneje. Če se gremo dalje primerjavo, moraš najprej dobit hibrida, ki bo imel enako vozno dinamiko kot dizel. Z japonsko hibridno klasiko - CVT menjalnikom in drugimi tipičnimi karakteristikami je to misija nemogoče. Druga zgodba je hibrid + DSG (VW skupina), 7G-TRONIC PLUS (MB) itd.

Problem dizla danes je, da če ti hočeš, da je toliko čist kot hibrid z bencinskim motorjem so potrebni dodatni stroški za vzdrževanje (ad blue tekočina, filtri), ki jih pri hibridu ni. Kdo bo te stvari menjal ko je avto star 10 let?!

Noben problem, strošek je zanemarljiv (če te zanima bom pogledal natančne številke). Po mojih izkušnjah gre predvsem za drugačno vzdrževanje/način uporabe (npr. s t.i. tekočino je najbolje, da se ukvarja pooblaščeni servis/priporočljivo je točit poln rezervoar itd.).

Primer : 11 let star 2 l dizel + 300 Nm, preko 500.000 km – strošek (brez goriva, zavarovanja in cestnine) na + 500.000 km je navzgor zaokroženo 0,02 eur/km. Zlahka bi se ga dalo znižat, če avto ne bi bil do slabih 500.000 km vzdrževan izključno na pooblaščenem servisu ter bi se šparalo (npr. zbledele luči se ni poliralo oz. saniralo, ampak kupilo nove original).
vrtojb5
# 10.03.2018 ob 12:32
Tale hibrid s 122 konji mora bit zakon.
politik kritik
# 10.03.2018 ob 12:37
Japonec zna naredit čisti avto, nemec pač ne in pika. Tako je.

o madona, ovce še kar blejijo.


Največja razlika med Nemcem in Japoncem je, da Nemec za manjšo porabo izdela dizla, Japonc pa hibrida. Problem dizla danes je, da če ti hočeš, da je toliko čist kot hibrid z bencinskim motorjem so potrebni dodatni stroški za vzdrževanje (ad blue tekočina, filtri), ki jih pri hibridu ni. Kdo bo te stvari menjal ko je avto star 10 let?!

Noben, sploh pa ne pri iztrošenih rabljenih nemških vozilih na balkanu in v vzhodni Evropi...

Pa še en primer ko sem pred cca. 5 ali 6 leti kupoval nov gospodarski avto. Izbira je bil enak avto z Euro 4, ali z Euro 5 dizelskim motorjem. Vsaj po prodajalčevih besedah je bila razlika med prvim in drugim le Start and stop system, ki pa se je baje takrat kvaril in mi je svetoval da naj vzamem avto z Euro 4 motorjem, ker če bom vzel tega z Euro 5 motorjem bo bolje da ta sistem Start and Stop kar izklopim, pa še nakupna cena avtomobila bo višja.

Toliko o odnosu do okolja iz terena, že v avtosalonu in že pri novih vozilih, kaj šele ko se začnemo pogovarjat o rabljenih... Taka je pač realnost.
Bivši uporabnik
# 10.03.2018 ob 11:17
Japonec zna naredit čisti avto, nemec pač ne in pika. Tako je.

o madona, ovce še kar blejijo. očitno je vsem spomin opešal na priznanje praktilčno vseh večjih proizvajalcev o takšnem in drugačnem laganju in zavajanju, hkrati z japonskimi (se mi res ne da več limat nekih povezav ipd.

folk, kaj vam ni jasno, tehnologijo je v osnovi ista za vse, vsako gorenje pač ima izpuste, tudi pridobivanje el, energije ipd in tudi za tehnologijo za kvazi obnovljive vire je treba od nekje dobit in ta ni čista.
kaj je v osnovi toliko drugače za en dizl, bencianr , ev, hibrid, plin ali pogone na gorivne celice, če ga izdela nemc, kitajc, franzoc ali japonc (pustimo kakšne detajle)? če mogoče ne veste, avto industrije med seboj deli verjetno več kot kaj pa vem tričertz tehnologije v vsakem avtomobilu, dobavitelji delajo manjše zadeve največkrat za različen znamke ipd.
človek bi mislil, da vsa ta informacijska tehnologija prinaša napredek pri razmišljanju in dojemanju sveta, pa sem žal vse bolj mnenja, da je kvečjemu obratno, 99% se izrabi za to, da imamo take izjave, kot primer zgoraj.
Toyota
link
V Ženevi tudi novi auris z zvrhanim košem tehničnih novosti
9
27. februar 2018 ob 06:20 Toyota bo v Ženevi predstavila novo generacijo aurisa, ki bo prinesel nov motor, novi brezstopenjski samodejni menjalnik CVT ter nov, lažji in bolj zmogljivejši hibridni pogonski sklop.
Več novic ...
Kazalo