1,6-litrski turbobencinski motor z direktnim vbrizgom zmore največjo moč 234 kilovatov pri 6.250 vrtljajih v minuti in 430 Nm navora pri 5.000 vrtljajih v minuti. Foto: Volkswagen
1,6-litrski turbobencinski motor z direktnim vbrizgom zmore največjo moč 234 kilovatov pri 6.250 vrtljajih v minuti in 430 Nm navora pri 5.000 vrtljajih v minuti. Foto: Volkswagen

Volkswagen je v Autostadtu v Wolfsburgu predstavil drugo generacijo modela polo R WRC, s katerim želi tovarniška ekipa iz Wolfsburga ubraniti naslov svetovnega prvaka v reliju FIA (WRC).
"Intenzivno smo nadgradili notranjost in zunanjost novega pola R WRC," tako dr. Heinz-Jakob Neußer, direktor tehničnega razvoja pri znamki Volkswagen.
Najočitnejša sprememba je njegova zunanjost. Osnovno belo barvo je nadomestila temnomodra. Bele in svetlomodre črte povezujejo temnomodri sprednji del z belim zadkom, ki ga zaključi nov usmernik zraka. V novo obliko so vključeni Volkswagnovi partnerji na svetovnem prvenstvu v reliju: Red Bull, Castrol, ki ga oskrbuje z mazivi, Volkwagen Financial Services, proizvajalec pnevmatik Michelin, specialist za podvozje in sklopke ZF Sachs in proizvajalec opreme OMP.
Prestavljanje s tipko na volanu
Pod pokrovom motorja so inženirji uresničili številne nove ideje. Najpomembnejša novost je menjalnik s hidravličnim aktiviranjem, ki ga je mogoče upravljati s prestavno tipko na volanu. Tri četrtine vseh komponent šasije, motorja, podvozja, pogonskega sklopa in aerodinamike so bile preizkušene in izboljšane po načelu "enostavnejše, lažje, stabilnejše".