Avtomobilnost

Poudarki

  • Prvi električni porsche bo na prodaj leta 2019
  • Omogočal bo nadgradnje na daljavo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 9 glasov Ocenite to novico!
Porsche Mission E
Mission E bo v serijski izvedbi ugledal luč sveta proti koncu leta 2019. Foto: Porsche

Dodaj v

Novi podatki o prvem električnem porscheju

Iz koncepta v serijski model
20. marec 2017 ob 06:46
Ženeva - MMC RTV SLO

Trenutek, ko bo Porsche svetu pokazal svoj prvi električni model, se počasi približuje. Ob tem postaja vse jasneje, da ne bo šlo zgolj za predstavo za javnost, temveč za model, s katerim Nemci mislijo resno.

Nekaj novih podatkov o prihajajočem električnem modelu je v pogovoru za angleški Autocar na ženevskem avtomobilskem salonu izdal prvi mož podjetja, Oliver Blume. Ta je razkril, da bodo vozilo ponudili v več različicah, ki se bodo uvrstile pod panamero, mogoče pa jih bo posodabljati in nadgrajevati tudi na daljavo.

Mogoče povečevati moč
Kot sicer ne še povsem gotovo je Blume navedel tudi možnost naknadnega povečevanja moči, denimo s 400 (289 kW) na 450 "konjev" (336 kW). Poleg tega bo mission E premogel tudi sistem za avtonomno vožnjo četrte stopnje, ki omogoča računalniško samostojno vožnjo skoraj v vseh razmerah, pri čemer pri Porscheju zagotavljajo, da tehnologija ne bo prevladala nad vozniško izkušnjo. Ob tem je Blume dodal, da bomo lahko, denimo v prometnih zastojih, brezskrbno brali časopis, toda Porschejeve stranke uživajo v vožnji in tako bo ostalo.

Določene podrobnosti se od predstavitve koncepta mission E leta 2015 v Frankfurtu niso spremenile. Takrat je Porsche obljubil 500 kilometrov dosega in 80-odstotno polnjenje baterij v 15 minutah. Blaume je te podatke potrdil. Ob tem naj spomnimo, da je mission E zmogel 600 "konjev" (447 kW) in do stotice pospešil v 3,5 sekunde.

Mission E bo slonel na eni izmed treh platform za električne avtomobile, ki trenutno nastajajo znotraj Volkswagnovega koncerna. Na isti platformi bo zasnovan tudi Audijev SUV, napovedan s konceptom E-tron quattro. Baume je potrdil tudi uporabo 800-voltnega polnilnega sistema, ki smo ga videli pri konceptu.

Prodaja serijske izvedbe missione E naj bi stekla proti koncu leta 2019.

Martin Macarol
Porsche Mission E
Porsche Mission E
Porsche Mission E
Porsche Mission E
Prijavi napako
Komentarji
jankoP
# 20.03.2017 ob 08:55
Tesla ima izgubo, vendar vsak prodan avto se prodaja z maržo, torej z dobičkom. Če bi tesla prodala manj avtov, bi imela izgube več, ne manj. Izgubo ima, ker vlaga.
Ostali imajo pripravljene avte? Ne, ostali imajo napovedane avte. Trenutno nič ne kaže, da bi prišlo kaj konkurenčnega tesli pred letom 2019-2022. Torej 7-10 let za teslo. V premium segmentu je pomembno tudi kdo vodi in kdo sledi. Se bojo Nemci spremenili v korejce? Kdo bo plačal premium ceno za sledilce?
In tudi če imajo pripravljene avte, nimajo pripravljenih baterij. Ne bojo kar padle z neba. Tesla bo do takrat postavila 3-4 tovarne baterij, prej ko bojo vsi ostali skupaj postavili prvo. Ja, LG ali pa panasonic lahko relativno hitro postavijo tovarne, ampak potem bo šel denar k njim. S čim bojo služili proizvajalci avtov, če se odpovejo baterijam, motorju, pameti (mobileeye, nvidea)? Kaj še ostane?
pozitivc
# 20.03.2017 ob 10:53
Vsa čast Porscheju za tist EV v 19 stoletju, ampak zdaj ta avto uporabit kot argument, da je Porsche danes kao "stoletje" pred Rimac-om, je pa patetično

Lahko rečeš, da Tesla ni velik proizvajalec, ne moreš pa za firmo, ki je pretresla ves avtomoto svet, rečt ,da je nepomemben proizvajalec.

Ampak, Luka, res si hecn... medtem ko vodilni vseh avtomobilskih tovarn priznavajo uspeh TEsle in da je prihodnost v električnih vozilih, ti še kar zanikaš.

Pa ne vem, kao lahko rečeš za tega poršeja, da bo vrhunska zadeva, uspeh Rimaca pa zanikaš, pa čeprav je evidentno po predstavljenem, da ta Porsche ne bo niti do kloen Rimacu..
jankoP
# 21.03.2017 ob 13:47
Sami sebe zabijate vi, ki pravite, da so i3, e-golf in podobni resni električni avti. Jaz mislim, da niso. Če mislite vi da so, in da nemci niso sposobni boljšega naredit...ste vi tisti, ki mislite, da so nemci pač nesposobni. Ne meni tega obešat.
Če pa ni to najboljše kar znajo, in ni, potem pa pač logično niso resni, in je samo vprašanje ali se bojo pravočasno zresnili.
Tesli marsikdo od velikih pač zavida količino prodanih limuzin za 100 jurjev. Tudi X, ki ni najbolj posrečen v resnici, se v bistvu zelo dobro prodaja.
jankoP
# 21.03.2017 ob 09:38
In vseeno tepta konkurenco v svojem razredu (limuzine okoli 100 jurjev).
Kaj bo šele naredil konkurenci model 3, ki bo verjetno bolj dodelan...
gozdar1
# 20.03.2017 ob 10:46
Takega na baterije sem imel, ko sem bil majhen še jaz.
teotron
# 20.03.2017 ob 08:16
Moram komentirat zaradi posta predhodnika. Tesla že res da ima trenutno najboljši električni avtomobil na svetu. Kar je super za ostale proizvajalce. Tesla namreč uvaja nove tehnologije na tržišče in v avtomobilsko industrijo. Super ane? Za Teslo to ni ravno dobro, ker podjetje še vedno posluje z izgubo. Z vsakim novim avtomobilom, ki ga Tesla proizvede, ustvari 10 tisoč dolarjev izgube. Dolgoročni cilj Tesle je seveda ustvarjati dobiček, kar nameravajo doseči z novim modelom v letošnjem letu, ampak... Takoj, ko bo proizvodnja dobičkonosna, se boxo priključili še vsi ostali proizvajalci. In takrat bo Tesla samo eden izmed mnogih... Ostali pa čakajo. Električne avtomobile imajo že razvite in pripravljene. Volkswagen ni neumen. Najprej bo porinil vogenj Porsheja, ker kupci so za tako vozilo pripravljeni odšteti nad 100 tisoč evrov. Potem bo sledil Audi. Za razliko od Tesle bo Volkswagen na svojih električnih vozilih koval dobiček.
jankoP
# 22.03.2017 ob 18:59
Morda sem čuden, ampak jaz pač ne prebavljam ljudi in podjetij, ki ti hočejo za veliko denarja prodat goljufiv in strupen izdelek. Sploh če so še zlizani s politiko, zavirajo pravo konkurenco in tako naprej.
Nekateri pa to zagovarjate, dajate v nič bolne ljudi, z rakom, astmo, nič ni to pomembno, pomembna je samo vaša pravica do dizla, navora in porabe pod 5 litri.
jankoP
# 22.03.2017 ob 09:19
Razlagat človeku, ki se celo pohvali, da pijan piše poste, je nesmisel.

On pravi, da je včasih pijan, kakšen izgovor za svoje prispevke imata pa ti in izo?
pozitivc
# 21.03.2017 ob 15:35
Jst ne raumem izota pa lukata kake piz.e sta to da čislate take velike firma kot so VW, BMW in dajeta v nič firme, kot so Tesla, Rimac.... ki so iz nič naredil produkt, ki je na redil pretres celotne svetovne avtomobilske industrije. Pa so whar,če Tesla S ni tako dobro sestavljena kot mercedes S.....
jankoP
# 21.03.2017 ob 11:53
E in A6 so avti za 50-70 jurjev, tam kjer se tesline cene šele začnejo. Prihrani si sramoto raje ti...
xnplater
# 20.03.2017 ob 10:38
RTV, tole ni prvi električne Porsche.
1. je bil že več kot 100 let nazaj.
1. Porsche
Luka Novak
# 24.03.2017 ob 13:27
@jankoP

Lažeš sam sebi.

Molči raje, pa si prihrani sramoto.
jankoP
# 23.03.2017 ob 14:05
Ti si dal dokaz, da mercedesu uspe prodat več avtov za 50 jurjev kot tesli za 100. Nihče ni nikoli niti trdil nič drugega. Jaz sem napisal, da tesla na trgu limuzin za 100 jurjev zmaguje. Kar je čisto nekaj drugega.

Še zmeraj pa ne vidim dokazov s katerimi bi lahko jaz tožil chevrolet zaradi goljufanja in/ali zastrupljanja, kar stalno trdiš, niti ne vidim firme, kateri bi bil danes Revoz podoben, čeprav stalno trdiš, da ga ne bi smeli prodat, ampak sami naprej furat. Kje so za to dokazi? Sploh to zadnje je dokaz, da znaš (samo) prepisovat iz katalogov. Kar se pa sam "izmisliš", je pa smešno, in ne obstaja nobenega niti najmanjšega indikatorja, da bi morda imel lahko prav. Če jaz nekaj nabluzim o prihodnosti, je to seštevanje nekih stvari in člankov, ti pa pač tega ne znaš, niti razume, niti sam napisat kaj takega.
Luka Novak
# 23.03.2017 ob 13:52
@jankoP

i]Samo nakladaš, ko bi treba dat kaj konkretnega ven, ni pa nič.
Ni dokazov, s katerimi bi šel lahko sodišče, ni tovarne, kateri bi bil danes podoben Revoz v slovenski lasti. Nič ni.

LOL

Tvoj post v tej temi (21.03.2017 ob 09:38) si poglej in moj odgovor nanj.

Na tvoje trolanje sem v odgovoru dal »konkretno ven« dokaze.

Ampak slednje je zate »prepisovanje katalogov«, tvoja prazna buča je pa vir modrosti.

Tisto kar troli kot si ti imenujete »prepisovanje katalogov« je za vsakega normalnega človeka pridobivanje informacij o avtomobilizmu, ki se iz dneva v dan spreminja. K profesionalnemu avtomobilizmu sodi zraven še neprestano nadgrajevanje znanja, za vsak nov motor ali drugo novost posebej znova in znova.

Zato tudi nisi sposoben nič konkretnega o sodobnem avtomobilizmu napisat, ampak zgolj trolaš.
jankoP
# 23.03.2017 ob 12:11
Samo nakladaš, ko bi treba dat kaj konkretnega ven, ni pa nič.
Ni dokazov, s katerimi bi šel lahko sodišče, ni tovarne, kateri bi bil danes podoben Revoz v slovenski lasti. Nič ni.
Luka Novak
# 23.03.2017 ob 10:04
@jankoP

Zdrava pamet ni tvoja lastnost, v tej temi je dokazov več kot dovolj.

Kje dobiš dokaze sem ti že povedal, jaz jih zate ne bom iskal.

O grelcu, porabi energije itd. bomo govorili, ko bosta mojo izjavo navajala natančno ter bosta izkusila električni avto v slovenski zimi. Do takrat izvolita lagat sama sebi.
jankoP
# 23.03.2017 ob 07:14
Sem ti že napisal, daj mi dokaze za to s katerimi grem lahko na sodišče, pa bom brez skrbi šel, iztožit zadnji evro, ki sem jim ga dal. Ne bom jih zagovarjal, tako kot delaš ti, in izo.

Sej drugega kot prepisovat katalogov itak ne znaš. Zdrava pamet ti pove, da ne moreš imet 7 kw grelca prižganega v avtu 10 ur, ker se bi stopil. Ti in avto.
Luka Novak
# 23.03.2017 ob 06:38
O porabi energije za ogrevanje vozila sem zapisal drugače, @pozitivc očitno spet piše pijan in ni sposoben natančno prepisat, nič novega. Podatke sem črpal iz tovarniških navedb. Kdor je izkusil slovensko zimo v električnem vozilu tudi ve, da se poraba v takih razmerah zlahka podvoji glede na normalne razmere.

@JankoP – če si čuden, poišči si strokovno pomoč. Neštetokrat sem ti že povedal, da se največja onesnaženja o katerih govoriš v naši deželi ne dogajajo na območjih z največ prometa, pa tudi sam si kupil goljufiv in strupen izdelek. Tvoje zavajanje in prelaganje krivde na druge tega ne bo spremenilo.
pozitivc
# 22.03.2017 ob 18:20
@@@Luka Novak

Kdaj si pa ti kaj strokovnega napisal? RAzen takrat, ko si napisal da v 10 urah rABIŠ 70 kWh elektrike za ogrevanje avtomobila.... :) Džisus, res si strokovnjak!!! :)

Jst ga pač rad pijem, so what?
izo
# 21.03.2017 ob 22:08
pozitivc, lep primer je tvoj komentar, kot avtomatsko obrneš zadevo v trolanje folc dojčev vs tesla. a ne vidiš, da je ravmo to, kar sploh komentiram nonstop. za vsak k.. prispevke na temo avtomobilizma preberem prvi komentar: tesla to, tesla ono. pa kdo je tukaj zdihan?..
izo
# 21.03.2017 ob 12:07
jankop, dej prosim nehaj, sam sebe zabijaš..
kazz
# 20.03.2017 ob 11:04
Tesla vsa svoja sredstva in energijo usmerja v elektriko, saj so odvisni od nje, Porsche pa ima elektriko le kot en segment. Zato je lahko pričakovati, da je Tesla trenutno vodilna. Porsche pa se bo kljub "zastareli tehnologiji" prodajal za med, ker je skupaj s Ferrarijem sinonim za športnike.
Skippy
# 20.03.2017 ob 10:49
Me zanima, kakšne neumne razloge za omejevanje prometa in omejitve hitrosti si bo politika izmislila, ko bo na cesti dovolj električnih vozil ... ker onesnaženje več ne bo primeren razlog.
Luka Novak
# 20.03.2017 ob 10:30
Porsche je prvi EV predstavil v 19 stoletju.

Tesla, Rimac in ostala druščina so torej krepko stoletje za Porschejem.

Tesla je nepomemben proizvajalec (Porsche zgolj v EU proda več kot Tesla globalno), ko bo elektrika aktualna se bodo nanjo spomnili zgolj privrženci znamke, večina bo nanjo preprosto pozabila. Če bo seveda elektrika sploh kdaj prevladovala, ker je danes toliko zanimiva, kolikor so zanimive spodbude (nakup, cestna taksa itd.) . Ko jih ukinejo, prodaja pade in bo ob ukinitvah spodbud tudi v prihodnosti padala trg za trgom. Konec leta lahko pričakujemo tudi v državi z največjim deležem EV prvi upad, naslednji bo sledil čez dve leti.

V takih razmerah na trgu lahko uspe zgolj proizvajalec, kot je VW skupina, ki lahko proizvodnjo EV ter komponent zanje prilagaja povpraševanju v poljubnem razmerju od 0 do 100% v primerjavi z klasičnimi (bencin/dizel) – od samo EV do samo klasična vozila. Ko bo stekla proizvodnja na »E« osnovah, bo zadeva še bolj enostavna. Tako kot danes lahko izdelujejo na istem traku različne modele, razrede, znamke .. bodo v prihodnosti »E« modele. Prva manjša recimo ji »E« proizvodnja bo stekla v kratkem, skupno pa je napovedanih 10 novih EV v obdobju 2017-2018. Koliko je to proti 60 novim klasičnim predstavnikom skupine zgolj letos v celotni skupini, naj sodi vsak sam.

EV Porsche bo vrhunska zadeva, seveda med EV. V primerjavi s klasičnimi Porscheji bodo prisotne tipične EV pomanjkljivosti, danes jih najbolj nazorno kažejo hibridne različice.
Luka Novak
# 22.03.2017 ob 10:27
@jankoP

On pravi, da je včasih pijan, kakšen izgovor za svoje prispevke imata pa ti in izo?

To je vprašanje zate : kakšen izgovor imaš za laganje, zavajanje in podobno pomilovanja vredno obnašanje (npr. post v tej temi 21.03.2017 ob 09:38), trolanje v vsaki temi, sovraštvo do Nemških proizvajalcev ob vsaki priložnosti, s področja avtomobilske tehnike na drugi strani še nisi enega strokovnega komentarja spisal … ?
Luka Novak
# 22.03.2017 ob 07:56
@izo

Razlagat človeku, ki se celo pohvali, da pijan piše poste, je nesmisel.

Tip je pomilovanja vreden, njemu lahko razlagajo zgolj terapevti.
Luka Novak
# 21.03.2017 ob 11:50
@jankoP

In vseeno tepta konkurenco v svojem razredu (limuzine okoli 100 jurjev) ..

LOL

Molči raje, pa si prihrani sramoto.

http://carsalesbase.com/european-sales-2016-premium-large-segment/
Luka Novak
# 21.03.2017 ob 08:13
Vsa čast Porscheju za tist EV v 19 stoletju, ampak zdaj ta avto uporabit kot argument, da je Porsche danes kao "stoletje" pred Rimac-om, je pa patetično

Patetično je trolanje, ki bicikel enači z SUV. Tokrat je v vlogo bicikla prevzel Rimac, v prihodnosti mogoče Golf SDI ali Bog ti ve kaj bo trolu padlo na pamet.

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnos
t/novice/jaguar-land-rover-s-tehnologijo-za-samodejno-voznjo-zunaj-utrjenih-poti/398770
pozitivc
# 20.03.2017 ob 09:49
Torej Porsche bo leta 2019 dal na trg avto, ki bo svetlobmo leto za Rimacom iz leta 2011?
Luka Novak
# 21.03.2017 ob 08:24
@kazz

Tesla vsa svoja sredstva in energijo usmerja v elektriko ..

Tesla razvojna sredstva so majhna, dodatno številne razvojne aktivnosti prelaga na voznike oziroma uporabnike.

http://www.avto-magazin.si/kolumne/kolumna-dusan-lukic-poskusni-zajcki/

Tesla avtomobili so pomanjkljivo zasnovani, sestavljeni površno, vzdrževanje je cenovno na ravni MB razreda S in podobnih konkurentov, popravila manjših karambolov (vrata, blatnik, platišče, guma) + 30.000 dolarjev in podobno (v starih temah je vse podrobno opisano, dodane so povezave, kdor želi naj si pogleda).
jankoP
# 20.03.2017 ob 07:48
Tesla že danes prodaja avto z dosegom od 539 do 632 km (odvisno po katerem merjenju), porsche bo leta 2019 prodajal s 500 km. Sem precej prepričan, da bo tesla do takrat že na kakih 700 km...nekateri pač vodijo, drugi sledijo, tretji pa še to ne.
Kazalo