Phaetona kljub slabi prodaji v Wolfsburgu vidijo kot zelo pomemben model, saj je glasnik novih tehnologij in sistemov. Prav zato bodo za novo generacijo phaetona razvili popolnoma elektirčni pogon. Foto: Volkswagen
Phaetona kljub slabi prodaji v Wolfsburgu vidijo kot zelo pomemben model, saj je glasnik novih tehnologij in sistemov. Prav zato bodo za novo generacijo phaetona razvili popolnoma elektirčni pogon. Foto: Volkswagen

Pri Volkswagnu se po aferi "dieselgate" ne ukvarjajo le z dizelskimi agregati, ampak so se že ozrli v prihodnost oziroma k razvoju standardiziranega koncepta elektrifikacije za osebna in lahka dostavna vozila. Razkrili so tudi nov pristop do naslednje generacije phaetona.
To je nov preobrat v zgodbi o novi generaciji Volkswagnove zastavonoše phaetona. Nekdanji predsednik uprave skupine Volkswagen Ferdinand Piëch je ukazal razvoj naslednika phaetona, s čimer so v Wolfsburgu želeli izdelati tekmeca novemu mercedesu razreda S, a do realizacije še do danes ni prišlo. Predvsem zaradi velikih ambicij, ki bi privedle do (pre)visoke cene. VW se je še pred afero "dieselgate" odločil, da bo phaeton bolj racionalen, po aferi pa je jasno, da bo na voljo tudi kot baterijski model.
Primeren tudi za daljše razdalje
Predsednik uprave znamke dr. Herbert Diess je dejal, da so začrtali novo smer razvoja produktne palete in temeljnih tehnologij, s pospešenim programom za večjo učinkovitost pa želijo ustvarili več manevrskega prostora za tehnologije prihodnosti.
Na podlagi izkušenj z obstoječo zasnovo vozil bodo razvili električni modularni sistem (MEB) za segment kompaktnih vozil. Ta bo enako ustrezal več znamkam ter osebnim in lahkim gospodarskim vozilom. Standardni sistem bo omogočal električni doseg od 250 do 500 kilometrov.
Za prihodnjo generacijo phaetona bodo v Wolfsburgu razvili popolnoma električni pogon, primeren za dolge relacije, novo generacijo povezljivosti in asistenčnih sistemov ter emocionalen dizajn, je še poudaril Diess.