Avtomobilnost

Poudarki

  • Naslednik škode yeti sloni na platformi MQB
  • Na voljo bo v drugi polovici letošnjega leta
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 11 glasov Ocenite to novico!
false
Karoq bo prispel v evropske prodajne salone v drugi polovici letošnjega leta. Foto: Škoda

Dodaj v

Novo športno terensko vozilo, novo ime

Škoda karoq
19. maj 2017 ob 12:07
Stockholm - MMC RTV SLO

Škoda je uradno razkrila novo kompaktno športno terensko vozilo. Ta zaključuje yetijevo zgodbo in ob novi zasnovi prinaša tudi novo ime – karoq.

Že na prvi pogled je jasno, da karoq nima veliko skupnega s svojim predhodnikom. S 4,38 dolžine je večji od yetija, oblikovno pričakovano spominja na kodiqa, z mesodno razdaljo 2,64 metra pa kaže tehnično sorodstvo s Seatovo ateco. Tudi to ni pravo presenečenje, saj je bilo že nekaj časa znano, da bo, tako kot španska sestrična zasnovan na koncernski platformi MQB.

Velika medosna razdalja zagotavlja prostorno notranjost. Prtljažnik meri od 520 do 1.630 litrov, pri čemer sistem odstranljivih sedežev v drugi vrsti VarioFlex omogoča prilagajanje osnovne prostornine prtljažnika (od 479 do 588 litrov). V notranjosti bomo našli tudi novejše koncernske sladkorčke, kot so digitalna instrumentna plošča ter nove multimedijske naprave z zasloni velikosti od 16,5 do 23,4 centimetra (od 6,5 do 9,2 palca).

Znana koncernska tehnika
Motorna paleta vključuje dva bencinska in dva dizelska stroja. Vstopni bo prisilno polnjeni trivaljnik TSI s 85 kilovati (115 KM), sledil pa mu bo 1,5-litrski štirivalnjni turbobencinar TSI s 110 kilovati (150 KM) ter sistemom izklopa valjev ACT. Dizelska ponudba bo obsegala 1,6-litrski TDI s 85 kilovati ter dvolitrski TDI v različicah s 110 in 140 kilovati (150 in 190 KM). Posamezni modeli bodo na izbiro z ročnim ali dvosklopčnim menjalnikom DSG ter s sprednjim ali štirikolesnim pogonom. Tako dvosklopčni menjalnik kot štirikolesni pogon bosta pri najmočnejšem dizlu vgrajena serijsko.

Poleg družinske platforme in motorjev bodo za karoqa na voljo tudi najnovejši koncernski varnostni in asistenčni sistemi, med katerimi velja omeniti prilagodljivi tempomat z ohranjanjem vozila v voznem pasu, samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev ter sistem za nadzor mrtvega kota ter prečnega prometa za vozilom.

Cene še niso znane, prodaja pa bo stekla v drugi polovici letošnjega leta.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
Deep_G
# 19.05.2017 ob 13:47
Brez veze. Še en mestni terenec. Terenec za v mesto ima toliko smisla kot gojzarji za v dnevno sobo.
jokl
# 19.05.2017 ob 15:15
@deep_G
Točno tako - brez veze. Res ne razumem tega teženja z mestnimi terenci, pri večini znamk. Škoda naj bi bila cenejša alternativa VW in kot taka bi lahko npr. ponudila alternativo Caddy-ju oz. Berlingotu ali Touranu itd., torej avtomobil za mlade družine, ne pa te bedastoče.
WalterBronx
# 19.05.2017 ob 18:27
Škoda, Yeti je bil vsaj nekaj posebnega in svežega, tole pa je neka generika.
vapor22
# 19.05.2017 ob 13:19
Meni je zelo lep avto, pa čeprav kodiaq v pomanjšani verziji.
Me pa čudi da matično podjetje (VW) škodi pusti takšen razvoj novih vozil, saj sem prepričan da je škoda postala zelo resen konkurent (ali pa so jih nekje celo presegli) VW-u. Ni tako malo nazaj ko smo še kupovali in srečevali na cesti razno razne škode felicie, formane... ki niso bili nič drugega kot drugo/tretje razredna vozila, sedaj pa gre za vrhunska vozila katera imajo sicer tudi zasoljeno ceno vendar napram VW še vedno nekaj malega ugodnejšo.
rudes
# 20.05.2017 ob 09:16
Commodore, ne verjamem, da 1 % (ne 10) ljudi dejansko potrebuje SUVe, zaradi voznih lastnosti. Meni se bolj zdi, da "rabijo" te terence zato, da sedijo više in imajo "kao" boljši razgled v mestnem prometu. A teh avtov je vedno več, zato tudi izgubljajo to prednost. Pol jih pa srečujem v hribih, na makadamskih poteh, pa si ne upajo zapeljati ob rob ceste in se jim umikam jaz, s čisto navadnim Superbom. Drugače pa ja, Škode so prav fini avti, vozim že 21 let, trenutno pa imam ravno naročeno svojo 7-mo, Superba Sportline. :-)
Ramus
# 19.05.2017 ob 13:16
Izjemno slabo slikovno podprt članek, človek si sploh ne more ustvariti občutka o notranjosti avtomobila. Prtljažnik? Kabina? Sicer pa tako in tako veliko predrago za moj žep,...
_50centy_
# 22.05.2017 ob 11:50
Ateca s škodinim logom?!
commodore
# 20.05.2017 ob 08:26
10% kupcev SUV pa dejansko potrebuje tako zadevo. Sicer pa koliko ljudi dejansko potrebuje karavana, pa 5 m dolge limuzine itd...

Glede tele škode, bojim se da ji bo manjkalo yetijeve robustnosti saj mi deluje precej mehkeje, yetija so pa v glavnem kupovali tisti ki so želeli avto ki se ne ustraši grmovja. Trenutno najbolši nadomestek yetija se mi zdi vitara
pozitivc
# 19.05.2017 ob 22:49
Sj ne zgleda slabo tale škoda, samo nima kariZme yetija
21.12.2012
# 19.05.2017 ob 13:43
zadržana oblika, klasika grupe, ampak ok, na dolgi rok mi je to bolj všeč, kot pa kakšen čuden oblikovni eksperiment, ki je kao prvo wow, potem pa dobi kontra efekt.
kako se kaj prodaja toyota chr ali kako je že?
MiD
# 19.05.2017 ob 13:03
V bistvu je novega bolj malo. Novo ime in nekaj cm v dolžino manj kot pri škodi kodiaq.
VW je najprej predstavil novega tiguana, potem pa še daljšo verzijo LX. Škoda je stvar obrnila. Podobno zgodbo poznamo tudi pir peugeotu 3008 in 5008.
Kar je bolj pomembno je vprašanje, koliko bo karoq kaj cenejši od kodiaqa.
Gre pa za nedvomno dober avto, ki ima na trgu tudi zelo ostro konkurenco.
jankoP
# 20.05.2017 ob 06:52
To bi moral pa vprasat tiste, ki ga kupijo, in za katere je edini teren, ki ga kdaj premagajo z njim, plocnik.
POLTERGEIST
# 19.05.2017 ob 23:43
Brez veze. Še en mestni terenec. Terenec za v mesto ima toliko smisla kot gojzarji za v dnevno sobo.

Kako je lahko avto, take velikosti, sposoben srednje terenske vožnje,... mestni terenec?
pozitivc
# 19.05.2017 ob 22:48
Luka, a si vidu ko je električen kitajc postavu rekord na nurburgringu? ;)
hepimen
# 19.05.2017 ob 14:02
VW je itak lastnik Škode. V končni fazi jim je vseeno, s katere strani pomolzejo svoje kupce, z načeloma malce cenejšo Škodo z enakimi karakteristikami kot VW pa kvečjemu pridobijo še kakega novega kupca, za katerega je VW morda ravno malo predrag. Redki gredo pa s focvagna na škodo zaradi tiste majhne razlike v ceni...
Papki
# 19.05.2017 ob 13:48
vapor22
ni nujno, da je škoda cenejša od VW. Po ceniku že ampak pri vw se lahko pogajaš za ceno pri škodi pa ne. primer: oktavija je dražaja od jette pa sta avtomobila identična s tem, da imaš v jetti boljšo motorno opcijo, ker oktavija z 1.6 TDI ne gre nikamor v nasprotju z 2.0 TDI od VW oba z 110km in 250nm navora.
jankoP
# 19.05.2017 ob 13:44
Vapor, to ni nič čudnega. VW bi moral po aferi znižat cene, da bi obdržal prodajo, ker pa tega noče delat z glavno znamko, je škodi dovolil malo boljše avte z malo nižjo ceno, VW je obdržal status "malo boljšega", dobiček gre pa itak k VW.
feminist
# 19.05.2017 ob 13:18
človek si sploh ne more ustvariti občutka o notranjosti avtomobila

ni velikih sprememb od leta 2002, pa to velja za celoten koncern.
Luka Novak
# 19.05.2017 ob 15:33
Karoq je SUV "Qashqai" razreda s tremi posamično nastavljivimi in odstranljivimi sedeži v drugi vrsti, dodatna možnost tretje vrste, za razred nadpovprečen izbor tehnike, diskont Tiguan cena.

Z drugo besedo : obeta se še ena Škoda z razprodano letno proizvodnjo (kot kodiaq).
jankoP
# 19.05.2017 ob 14:49
Papki, jetta je narejena v Mehiki, octavia pa na Češkem...bi morala bit octavia oreng dražja, da bi raje vzel jetto.
Kazalo