Novi motor twin-turbo V8 bo mogoče kombinirati s klasičnim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom ali osemstopenjskim samodejnim dvosklopčnim menjalnikom. Foto: Porsche
Novi motor twin-turbo V8 bo mogoče kombinirati s klasičnim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom ali osemstopenjskim samodejnim dvosklopčnim menjalnikom. Foto: Porsche

Porsche je na tradicionalnem dogodku Vienna Motor Symposium o motorjih na Dunaju predstavil novi motor twin-turbo V8, ki bo premierno predstavljen v novi generaciji Porschejeve limuzine panamera turbo.

Porsche prevzema vodilno vlogo pri razvoju osemvaljnikov v skupini Volkswagen. Najnovejši izdelek je novi twin-turbo V8, ki bo zamenjal trenutni 4,8-litrski V8 motor, ki ga v panamero in cayenno turbo vgrajujejo že več kot desetletje.

Novi motor bo na voljo takoj, ko se pojavi nova generacija panamere. To bi se utegnilo zgoditi že prihodnje leto. Motor bodo vgrajevali tudi v druge zmogljive modele skupine Volkswagen, v avtomobile znamk Bentley in Lamborghini, v Audijeve modele, ki temeljijo na platformi MLB in Porschejeve modele, ki temeljijo na platformi MSB.
Porabo goriva znižali do 30 odstotkov
Motor razvije največjo moč 405 kilovatov pri 5.750 vrtljajih v minuti, največji navor je 770 Nm, ki je na voljo med 1960 in 4500 vrtljaji v minuti. Rdeče območje je pri 6.800 vrtljajih v minuti. Porschejevi inženirji izpostavljajo nižjo porabo goriva in emisije v primerjavi z zdajšnjim osemvaljnikom. To so dosegli s sistemom izklopa valjev, ki so ga poimenovali način delovanja "half-engine". To pomeni, da se pri nižjih obremenitvah, med 950 in 3.500 vrtljaji v minuti, izklopi polovica valjev. S tem so porabo znižali do 30 odstotkov. Motor so opremili s sistemom start-stop, uporabiti pa ga bo mogoče tudi v hibridnih modelih.