Avtomobilnost
(8)

Poudarki

  • Porsche razkril ime svojega prvega električnega modela
  • Sledile bodo številne različice in izpeljanke
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 3 glasov Ocenite to novico!
Prvi električni porsche, ki bo pripravljen prihodnje leto, bo prispel prihodnje leto. Foto: Porsche

Dodaj v

Porschejev prvi električni model se bo imenoval taycan

Porsche Taycan
11. junij 2018 ob 07:29
Stuttgart - MMC RTV SLO

Porsche je na dogodku ob praznovanju 70. obletnice podjetja razkril, da se bo serijski model, ki bo nastal na osnovi električnega koncepta mission-e, imenoval taycan. Gre za Porschejev prvi popolnoma električni model, ki bo v serijski obliki ugledal luč sveta prihodnje leto.

Poleg imena električnega novinca je Porschejev prvi mož Oliver Blume razkril, da ga bosta poganjala dva elektromotorja s skupno močjo 441 kilovati (600 KM). To mu bo omogočalo pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 3,5 sekunde ter pospešek do 200 kilometrov na uro v 12 sekundah.

Ob spoštovanja vrednih zmogljivostih bo po novem evropskem meritvenem ciklu (NEDC) z enim polnjenjem ponujal več kot 500 kilometrov dosega, oziroma nekaj manj v realnih razmerah. Ob tem Porsche obljublja tudi zelo hitro polnjenje. V štirih minutah bo mogoče popolnoma prazno baterijo dopolniti toliko, da bo zagotovila dodatnih 100 kilometrov dosega. To predstavlja velik napredek v primerjavi z obstoječimi električnimi modeli, kar bo gotovo privabilo marsikaterega kupca.

Ne bo edini
Taycan pa ne bo edini električni Porsche. Nemški proizvajalec je namreč napovedal, da bo porabil 500 milijonov evrov za razvoj različic in izpeljank na njegovi osnovi. Uradno niso objavili podrobnosti, toda precej jasno nakazali, da bomo lahko med drugim videli tudi serijsko izvedbo študije mission E cross turismo. Pred nekaj dnevi pa so pri Porscheju izjavili, da študija prikazuje, kako bi lahko bila videti različica turismo z lastnostmi križancev.

Poleg vpeljave taycana in njegovih različic bo Porsche porabil tudi milijardo evrov za elektrifikacijo obstoječe modelne palete.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
kingeston
# 11.06.2018 ob 10:35
to je prava zadeva. 100% električen da bo lahko oblilno sponzoriran.
hvala država!
sagoza
# 11.06.2018 ob 09:57
taycan za tajkune
zamudnik
# 11.06.2018 ob 12:48
Jest se ziher naum enkol vozu z nim. Ampak ni panike, bomo prežvel, če nau hujšga.
frgo
# 11.06.2018 ob 08:05
bo, bo, bo

dejansko pokažejo pa vsi bolj malo
kingeston
# 13.06.2018 ob 15:05
ojoj, 2× post, neoznačen edit...
beda
Luka Novak
# 11.06.2018 ob 16:30
Edit

Ob spoštovanja vrednih zmogljivostih (0 do 100 kilometrov na uro v 3,5 sekunde ter pospešek do 200 kilometrov na uro v 12 sekundah)

.. malenkost boljše od aktualne 911 s 420 PS, prednosti 600 PS + EV zasnove so hkrati slabosti (teža baterije verjetno 500 kg itd.). O zmogljivostih bo veliko povedal Nürburgring čas serijske izvedbe (klasična Porsche predstavitev novega modela), po Nürburgringu mimogrede že lep čas preganjajo testne mule.

bo po novem evropskem meritvenem ciklu (NEDC) z enim polnjenjem ponujal več kot 500 kilometrov dosega, oziroma nekaj manj v realnih razmerah.

.. polovico manj v realnih razmerah, vožnja v Porsche slogu 100-200 km, na Nürburgringu nekaj krogov

Porsche obljublja tudi zelo hitro polnjenje

.. t.i. Turbo Charging pomeni posledično računati s hitrejšim uničevanjem baterije, v mešanem ciklu polnjenja (turbo + hitre + domače polnilnice) je pričakovat padec na cca 80% po 100.000 km (glede na uničevanje baterij aktualnih EV), pri zgolj turbo pa še večji padec.
Luka Novak
# 11.06.2018 ob 16:28
Ob spoštovanja vrednih zmogljivostih (0 do 100 kilometrov na uro v 3,5 sekunde ter pospešek do 200 kilometrov na uro v 12 sekundah)

.. malenkost boljše od aktualne 911 s 420 PS, prednosti 600 PS + EV zasnove so hkrati slabosti (teža baterije verjetno 500 kg itd.). O zmogljivostih bo veliko povedal Nürburgring čas serijske izvedbe (klasična Porsche predstavitev novega modela), po Nürburgringu mimogrede že lep čas preganjajo testne mule.

bo po novem evropskem meritvenem ciklu (NEDC) z enim polnjenjem ponujal več kot 500 kilometrov dosega, oziroma nekaj manj v realnih razmerah.

.. polovico manj v idealnih razmerah, vožnja v Porsche slogu 100-200 km, na Nürburgringu nekaj krogov

Porsche obljublja tudi zelo hitro polnjenje

.. t.i. Turbo Charging pomeni posledično računati s hitrejšim uničevanjem baterije, v mešanem ciklu polnjenja (turbo + hitre + domače polnilnice) je pričakovat padec na cca 80% po 100.000 km (glede na uničevanje baterij aktualnih EV), pri zgolj turbo pa še večji padec.
HOR
# 11.06.2018 ob 11:31
EV vozila bi naj bila v seštevku poceni na km vožnje. Ko pa je že sama nabava draga pa faktor ceneje odpade. Dodatno se bo z uvajanjem OVE sonca elektrika podraila, država pa bo nekje počasi nadomestila trošarine za tekoča/plinasta goriva ca 40%, saj mora nekje nadomestiti izpad...
Torej tekoča/plinasta goriva so že sedaj brez trošarin ca 40% cenejša, kar pomeni, da v seštevku EV vozila v bistvu še vedno niso konkurenčna vozilom z notranjim izgorevanjem...
Avtomobilnost
Kazalo