Študije štirivratne limuzine estoque iz leta 2008 niso nikoli razvili do serijske oblike. Bo zdaj prišel čas zanjo? Foto: Lamborghini
Študije štirivratne limuzine estoque iz leta 2008 niso nikoli razvili do serijske oblike. Bo zdaj prišel čas zanjo? Foto: Lamborghini

Lamborghini je leta 2008 na avtomobilskem salonu v Prizu predstavil koncept štirivratnega modela estoque. Ta se je nato pridružil druščini študij, ki nikoli niso zaživele v serijski obliki. Zdaj pa je britanski Autocar objavil novico o morebitnem štirivratnem štirisedežniku z bikom na nosu, ki naj bi bil nared leta 2021. Novica naj bi bila utemeljena na pogovoru z direktorjem prodaje pri Lamborghiniju, Federicom Foschinijem. Gre sicer za govorice, ki, odkar so se v Sant'Agati odločili za proizvodnjo športnega terenca, niso več tako neverjetne.

Nova strategija
Štirivratnik bi bil lahko del industrijske revolucije s popolnoma novimi modeli, ki bodo namenjeni novim strankam. Športni terenec urus naj bi omogočil podvojitev sedanje prodaje, s 3.500 na 7.000 primerkov na leto, kar bo mogoče z uporabo skupne platforme MLB Evo, na kateri slonita tudi audi Q7 in porsche cayenne. Če bo urus dosegal načrtovanje številke, se bodo v prihodnje lotili še drugih novih modelov, ki ne bodo namenjeni le ljubiteljem superšportnikov, temveč tudi družinam.

Tekmeca pod isto streho?
Tu bi se lahko postavilo vprašanje o smiselnosti limuzine poleg športnega terenca, saj bi si modela lahko kradla kupce. A pri Lamborghiniju jih to ne skrbi. Povprečni lastnik avtomobila, kot je urus, si namreč lasti štiri jeklene konjičke, lastnik aventadorja pa kar sedem. Zato zamisel, da bi ena stranka imela več različnih lamborghinijev, ni iz trte zvita.

Nova delovna mesta
Novi modeli pa ne bodo zagotovili le novih tržnih možnosti, temveč tudi nova delovna mesta. Proizvodnja športnega terenca je prinesla 400 novih zaposlitev. Lamborghini tako prvič zaposluje 1.500 ljudi, ob tem pa je razširil svoje proizvodne prostore z 80 na 160 tisoč kvadratnih metrov.