Pri Renaultu veliko stavijo na novo platformo, na kateri bodo izdelovali sorodna vozila znamke Nissan in Renault. Primera sta model renault kadjar (na fotografiji) in sorodnik nissan qashqai. Foto: Renault
Pri Renaultu veliko stavijo na novo platformo, na kateri bodo izdelovali sorodna vozila znamke Nissan in Renault. Primera sta model renault kadjar (na fotografiji) in sorodnik nissan qashqai. Foto: Renault

Pri Renaultu so vložili veliko truda v izboljšavo kakovosti svojih vozil. V to so bili primorani zaradi kritik uporabnikov in avtomobilskih strokovnjakov.
Za Automotive News Europe je spregovoril tehnični direktor Philippe Prevel, ki je povedal, da so uporabili znanje partnerja Nissana in tudi konkurenta Toyote, da bi izboljšali kakovost svojih vozil. To ne velja le za znamko Renault, pač pa tudi nizko cenovni znamki v lasti Renaulta, Dacio in Lado.
Za boljše mnenje pomembna tudi večja izbira barv
"Ne da naši avtomobili ne bi bili dovolj kakovostni, saj to so. Želimo izboljšati mnenje uporabnikov o kakovosti naših vozil, kjer smo pogosto zgolj povprečni. To vključuje tudi izbiro barv, ali nastavitve sedežev, ki so pomembni za uporabnike, ne vplivajo pa na kakovost vozil," je dejal Prevel, ki je pojasnil, da so okusi voznikov od trga do trga različni: "Primer, evropski kupci izbirajo povsem drugačne barve, kot kupci v Indiji."
Pri Renaultu so priznali, da so imeli leta 2002 nekaj šibkih točk, zato so se težave lotili z analizo napak in okvar. To je bil velik projekt, ki je trajal nekaj let. Prevel priznava, da so imeli med letoma 2003 in 2004 kar nekaj težav z dizelskimi sistemi, a v isti sapi zatrjuje, da je bilo enako z Daimlerjem, Toyoto in drugimi avtomobilskimi proizvajalci, ki so se soočali s težavami na področju inovacij in zagotavljanja kakovosti.
"Danes se inovacij lotevamo popolnoma drugače, z drugačnimi standardi kakovosti, ki so veliko strožji, kot so bili v preteklosti," dodaja Francoz in za konec pravi: "Pred nami so novi izzivi, predvsem zaradi skupne konstrukcijske platforme z Nissanom, ki nam bo omogočila izdelavo različnih modelov na isti liniji. To pomeni, da bomo morali majhne napake ugotoviti že takoj na začetku, da se ne bodo sprevrgle v velike napake. Podobno kot pri požaru, ki ga lahko ob izbruhu pogasiš s kozarcem vode, čez nekaj sekund pa ni dovolj niti vedro vode."