Avtomobilnost
(9)

Poudarki

  • Singer v Goodwodu z ekskuzivim 911 DLS
  • Ima karoserijo iz ogljikovih vlaken in 500 "konjev"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 8 glasov Ocenite to novico!
Singer je v Goodwoodu predstvil prefinjen model, za katerega bo treba odšteti več kot 1,5 milijona evrov. Foto: Singer

Dodaj v

Singer v Goodwoodu s sanjskim 911

Singer 911 DLS
17. julij 2018 ob 08:09
Goodwood - MMC RTV SLO

Konec preteklega leta je kalifornijski butični predelovalec Singer pokazal prve skice projekta DLS, ki je napovedoval izdelavo prefinjenega modela na osnovi porscheja 911 964.

Osem mesecev po prvih skicah smo lahko izjemen izid projekta DLS prvič videli na ekskluzivnem festivalu hitrosti v Goodwoodu. Tu je požel izjemno veliko zanimanja. O tem, zakaj je tako, pa poleg prečiščene oblike pričajo prefinjene tehnične rešitve, kot so ventili iz titana, ki štirilitrskemu šestvaljniku omogočajo, da se zavrti do 9.000 vrtljajev na minuto.

Gre za najbolj dodelano predelavo podjetja, ki je zaslovelo s tehničnimi posodobitvami klasičnih porschejev 911. Tokrat so se namreč za pomoč obrnili na inženirski oddelek ekipe formule 1 Williams ter na slavnega nemškega inženirja Hansa Mezgerja, ki je do polovice devetdesetih let prejšnjega stoletja predelal na desetine motorjev za cestne in dirkalne porscheje.

Tokrat so za osnovo vzeli 3,6-litrski motor in model 964 ter mu povečali prostornino na štiri litre. Med drugim so mu namenili vbrizgalne šobe v slogu dirkalnikov formule 1 ter nov sistem mazanja. Tako so dosegli moč 368 kilovatov (500 KM), ki se prenaša na zadnji kolesi prek ročnega šeststopenjskega menjalnika.

Prefinjena tehnika in vrhunski materiali
Poleg tega so uporabili zavore iz kompozitnega materiala, 18-palčna platišča iz magnezija ter lažje vzmetenje s trikotnimi vodili spredaj in McPherson zadaj. Omeniti velja tudi Boschevo elektroniko, ki upravlja sistem proti blokiranju zavor ABS, sistem proti zdrsu pogonskih koles ter sistem za nadzor stabilnosti, ki jih je mogoče popolnoma izklopiti.

Karoserija je izdelana iz ogljikovih vlaken, ki poleg kakovostnega usnja krasijo tudi kabino. Sedeža in volanski obroč sta izdelala Recaro oziroma Momo, za sedežema pa vidimo posebno varnostno ogrodje.

Singer bo izdelal le 75 primerkov modela DLS in zanje zahtevali po 1,8 milijona dolarjev oziroma 1,55 milijona evrov.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
E24
# 17.07.2018 ob 11:31
Ker v članku ni eksplicitno omenjeno, naj povem: gre za na novo izdelani ZRAČNO hlajeni motor, pri razvoju katerega je sodeloval Williams.

V poplavi dolgočasnih izdelkov avtomobilske industrije v zadnjem času, so taki bombončki zadnje kar nam je ostalo.
izo
# 17.07.2018 ob 19:41
mmc odkril singerja, lol (verjetno so jastrebi speljali firmo ustanovitelju ali kaj podobnega).
tehnično zanimiv, še zdaleč pa ne najlepši singer. upam, da ne bodo zavozili na napačni ovinek z zadevo.
frgo
# 17.07.2018 ob 11:48
hud ko pes
Shux64
# 17.07.2018 ob 16:16
Bolnca
djadja
# 17.07.2018 ob 16:04
Tegale še nisem videl u živo Ruf ov izdelek pa že, me RUF bolj prepriča,.
Ampak še ena zelo dobra predelava klasike, ko to vidiš (RUF) se ti običajen 911 zdi običajen.... :)
Luka Novak
# 17.07.2018 ob 13:01
Ruf (SRC) predelava je boljša, bolj temeljita, velja pa bistveno manj - »samo« 650 eur tisočakov izhodiščne cene (proti 1,5 mio za Singer).

Od originala (P911 iz 1978) je pri SRC ostala zgolj oblika, osnova in vse ostalo je povsem novo, letu 2018 primerno. Teža 1,25 t, 4 l šestvaljnik, 510 PS/407 Nm, 320 km/h končna hitrost.
Kroka
# 17.07.2018 ob 11:00
Zelo lepo narejeno, notranjost, zunanjost, alu, retro look
911 se je zgubil oz sama znamka ne da nic novega glede dizajna, sicer razumljivo, pa vseeno bi lahko kak model odstopal in ponudil kaj novega
Sam sem si kupil kupeja 2+2 in je res uzitek ko se gres vozit, kak gorski odsek, zavite ceste, nasmeh na ustih zagotovljen, da ni avto samo za sluzbo, trgovino, ampak imas zeljo se kam zapeljat in pa avto pogledat od zunaj
Luka Novak
# 17.07.2018 ob 13:03
Edit

Ruf (SRC) predelava je boljša, bolj temeljita, velja pa bistveno manj - »samo« 650 eur tisočakov izhodiščne cene (proti 1,5 mio za Singer).

Od originala (P911 iz 1978) je pri SRC ostala zgolj oblika, osnova in vse ostalo je povsem novo, letu 2018 primerno. Teža 1,25 t, 4 l šestvaljnik, 510 PS/470 Nm, 320 km/h končna hitrost.
smradulja
# 17.07.2018 ob 10:50
niti airbaga nima :p
Kazalo