Avtomobilnost
(9)

Poudarki

  • Škoda scala je zanovana na najnovejši koncenrski tehniki
  • Pohvali se z zelo prostorno notranjostjo
Scala se bo spopadla z glavnimi igralci bojevitega razreda C. Foto: Škoda

Dodaj v

Škoda uradno razkrila svoje orožje za boj v razredu C

Škoda scala
7. december 2018 ob 15:19
Tel Aviv - MMC RTV SLO

Škoda je na svetovni premieri v Tel Avivu razkrila kombilimuzino scala, s katero bo nastopila v bojevitem razredu C. Gre za prvo škodo, ki je zasnovana na novi koncernski platformi MQB A0.

Škoda je letos poleti s konceptom vision RS najavila prihod nove kompaktne kombilimuzine, ki pa ni neposredni naslednik nizkocenovnega rapida spaceback, temveč model, ki se bo uvrstil stopničko više in bo polnopravni član razreda C. V dolžino meri 4,36 metra, v širino meri 1,79 metra ter seže 1,47 metra v višino. Ob tem ima 2,65 metra dolgo medosno razdaljo, ki je malce večja kot pri golfu in prinaša veliko prostora za potnike v drugi vrsti. Scala, ki je zasnovana na koncernskem MQB A0 (tako ko seat ibiza in volkswagen polo), prinaša tudi zelo prostoren prtljažnik, ki meri od 467 do 1.410 litrov.

Moderno zasnovana armaturna plošča je izdelana iz mehkih in na videz kakovostnih materialov. Na vrhu sredinske konzole vidimo prostostoječi zaslon, ki lahko meri od 16,5 do 23,4 centimetra (od 6,5 do 9,2 palca). Za instrumentno ploščo bo ob klasičnih merilnikih na izbiro 26-centimetrski (10,25-palčni) barvni zaslon, za dobro uporabniško izkušnjo pa bo skrbela tretja generacija večpredstavnostnega sistema MIB, ki bo med drugim z vgrajeno e-kartico SIM omogočala nadgradnjo programske opreme na daljavo.

Bencin, dizel in plin
V ponudbi bomo sprva našli pet prisilno polnjenih motornih različic. Prvi v vrsti bo litrski turbobencinski trivaljnik TSI s 66 kilovati, ki mu bo sledila različica s 85 kilovati (115 KM), stopničko više pa se bo uvrstil 1,5-litrski štirivaljni TSI, ki zmore 110 kilovatov (150 KM). Edini dizel v ponudbi bo 1,6-litrski TDI s 85 kilovati (115 KM), na voljo pa bo tudi litrski G-tec, ki deluje na stisnjeni zemeljski plin (CNG). Ob ročnem šeststopenjskem menjalniku bo na izbiro tudi dvosklopčni sedemstopenjski DSG.

Scala bo ponujala tudi bogato varnostno opremo, kjer velja omeniti sistem za samodejno zaviranje v sili ter asistenčne sisteme, kot so sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu in prilagodljivi tempomat. Serijsko bodo vgrajeni žarometi v tehniki LED, za doplačilo pa bodo med drugim na izbiro prilagodljivo podvozje, električni pomik prtljažnih vrat in zložljiva vlečna kljuka.

K nam bo nova nadobudna čehinja prispela prihodnjo pomlad.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
frgo
# 07.12.2018 ob 19:05
Na teh slikah približno izgleda, če odštejemo puste in ceneno notranjost

Žal so tele slike dobro obdelane in slikane iz takih kotov, da čim bolje izpadejo. Na manj obdelanih slikah in iz kakšnih drugih kotov zadeva izgleda precej obuono.
zekinho
# 07.12.2018 ob 16:37
Meni pa je videz avta všeč.
Camber
# 07.12.2018 ob 16:28
Obupno grda škatla.
EkoAvtoMoto2018
# 08.12.2018 ob 10:06
Simply Clever, z novim aktualnim podvozjem so odpravili eno glavnih pomanjkljivosti Rapida.

Tehnično odlična zadeva z nekaj presežki (DSG, CNG opcija, asist.sistemi .. ) za povprečje razreda, nekaj jih sicer še vedno po hierarhiji pripada više rangiranim modelom v skupini. Kar pa glede na odlične prodajne rezultate kupce Škode (Octavia, Superb) ne moti pretirano. Notranjost praktična, pospravljena, z možnostjo razrednega luksuza (slike), tako opremljena bo sicer veljala vsaj 15 tisočakov.

Minus je osrednji zaslon, ki bi ga lahko po zgledu npr. Polota integrirali/vgradili brez štrlečih robov, pa tudi razmerje širina (Polo) dolžina (Golf) v notranjosti zna koga motiti.
alejos
# 08.12.2018 ob 09:41
Nikoli Škoda.
vrtojb56
# 07.12.2018 ob 20:54
Is nice. Dizel avtomatik, naslednje leto.
motoyama
# 15.12.2018 ob 09:45
Če bo cena primerna, bo to kar uporaben avtomobilček, če ne, pa ima zelo hudo konkurenco.
kučkučki
# 07.12.2018 ob 18:28
neke vrste nov rapid
Hope
# 07.12.2018 ob 15:23
Zehhh. Povečan rapid, s tistim zadkom... Znotraj je pa lep, samo kaj res niso mogli tiste tablice umaknit, ko so fotografirali?
Kazalo