Nova insignia je lažja in precej bolj dinamična od aktualnega modela. Foto: Opel
Nova insignia je lažja in precej bolj dinamična od aktualnega modela. Foto: Opel

Novinka je s 4.897 milimetri dolžine le malenkost daljša od sedanjega modela, a ima kar za 92 milimetrov večjo medosno razdaljo, krajša previsa ter za 11 milimetrov širša koloteka. K dinamični podobi pomembno prispeva za 29 milimetrov nižja strešna linija, ki se v loku spušča proti zadku, avtomobil pa se ponaša tudi z najmanjšim količnikom zračnega upora v razredu z vrednostjo le 0,26.

Zelo pomemben je podatek o masi, ki pravi, da je nova insignia kar do 175 kilogramov lažja, k čemur prispevata zasnova z novo prilagodljivo platformo in karoserija, ki sama prinaša 60 kilogramov prihranka.

V notranjosti opazimo čiste linije in nepogrešljiv zaslon na dotik informacijsko zabavnega sklopa, pri Oplu pa poudarjajo ergonomsko oblikovana sprednja sedeža s certifikatom AGR (kampanja za zdrav hrbet), možnost ogrevanja zadnjih sedežev ter ogrevano vetrobransko steklo. Prtljažnik ponuja od 490 do 1.450 litrov prostora.

Tudi z novim štirikolesnim pogonom
O motorjih ni še veliko znanega, gotovo pa bodo na izbiro več turbobencinskih in turbodizelskih strojev, ki si jih bo mogoče omisliti tudi z novim samodejnim osemstopenjskim menjalnikom. Na voljo bo tudi štirikolesni pogon z dvema električno krmiljenima večlamelnima sklopkama namesto klasičnega diferenciala na zadnji osi.

Za vozno dinamiko bo skrbela nova generacija sistema Flexride, ki s tipali glede na razmere na cesti in slog vožnje stalno prilagaja delovanje podvozja, vozniku pa bo ponujala izbiro med voznimi načini standard, sport in tour.

Nova insignia bo, seveda, opremljena tudi z najnovejšimi pripomočki za varnost in udobje, ki jih pri Oplu ta hip premorejo. Tu velja omeniti zlasti nove pametne žaromete Intellilux, ki se namesto s 16 ponašajo s kar 32 svetilnimi elementi, sistem za ohranjanje voznega pasu, projekcijski zaslon, sistem kamer z vidnim poljem 360 stopinj, aktivno pomoč pri ohranjanju voznega pasu ter sistem opozarjanja za prečni promet za vozilom.

V živo bo prvič na ogled na začetku marca na avtomobilskem salonu v Ženevi.