Citroën C4 picasso in grand C4 picasso sta bila zasnovana v Franciji in ju proizvajajo v tovarni PSA v španskem mestu Vigo. Na prodaj bosta od junija 2016 dalje. Foto: Citroën
Citroën C4 picasso in grand C4 picasso sta bila zasnovana v Franciji in ju proizvajajo v tovarni PSA v španskem mestu Vigo. Na prodaj bosta od junija 2016 dalje. Foto: Citroën

Pri Citroënu so v svoja enoprostorca C4 picasso in večji grand C4 picasso vgradili nekaj nove tehnologije, hkrati pa oblikovno osvežili tudi zunanjost, ki je lahko dvobarvna, in tudi potovalno kabino, kjer so Francozi ponudili več možnosti personalizacije. Novost je tudi pod motornim pokrovom.
Tako petsedežni citroën C4 picasso kot sedemsedežni grand C4 picasso, sta dobila osvežen nos vozila z drugačno zračno režo, za prestiž so dodali več kroma. Obe karoserijski različici imata nove zadnje luči s "3D-učinkom" v serijski opremi, nova so 17-palčna lahka platišča, streha je lahko dvobarvna, dodali so tri nove barve karoserije.

V koraku s časom
V potovalni kabini Citroën ponuja štiri nove kombinacije za individualizacijo, tako za tiste, ki so jim bliže športni toni, tiste, ki dajejo prednost udobju in eleganci, oziroma tiste, ki bi radi imeli poslovni videz vozila. Tehnološka je navigacija 3D citroën connect nav, ki prihaja v kombinaciji z novim 7-palčnim zaslonom na dotik, ki je predvsem hitreje odziven in ponuja nove povezljive storitve. Med drugim omogoča optimalni izkoristek 12-palčnega zaslona HD za večjo fleksibilnost in boljšo preglednost. Po zgledu konkurenčnih enoprostorcev je tudi citroënova prtljažna vrata zdaj mogoče odpirati z enim samim gibom noge pod zadnji odbijač, dobil pa je tudi že uveljavljene asistenčne sisteme za pomoč vozniku, kot je odčitavanje prometnih znakov s priporočilom o omejitvi hitrosti, prilagodljivi tempomat s funkcijo stop, aktivni opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu, sistem za samodejno zaviranje v sili (Active Safety Brake), opozorilnik na voznikovo nepozornost in aktivni sistem za nadzor mrtvega kota.
V motorni paleti je novost bencinski puretech 130 S&S trivaljni prisilno polnjeni motor in samodejni šeststopenjski menjalnik (EAT6). Kombinirana poraba goriva, ki je, kot uradno navaja tovarna, 5,1 l/100 km, emisije CO2 pa 115 g/km. Najvišji navor 230 Nm je na voljo od 1750 vrt./min. dalje, 95 odstotkov navora pa je na razpolago med 1500 in 3500 vrt/min. Z voziloma C4 picasso in grand C4 picasso je bila dosežena najvišja hitrost 201 km/h.