Volkswagen je na lanskem avtomobilskem salonu v Pekingu pokazal konceptni primerek golfa R400. Foto: Volkswagen
Volkswagen je na lanskem avtomobilskem salonu v Pekingu pokazal konceptni primerek golfa R400. Foto: Volkswagen

Ni skrivnost, da želi Volkswagen izdelati športno različico golfa R400. Volkswagnov vodja razvoja pogonskih agregatov Heinz-Jakob Neusser je podal prve informacije o "strupenem" golfu, ki je v pripravi in bo imel več kot 294 kilovatov moči.
"Golf bo bolj športen kot kdaj koli do zdaj. Golf R400, imeli ga bomo. Pravzaprav ga že razvijamo," je Neusser zaupal priznani avtomobilistični reviji CAR.
Volkswagen golf R400 bo prvi serijski model, v katerega bodo vgrajevali 2,0-litrski turbo bencinski motor, ki je bil predstavljen v konceptnem audiju TT quattro sport. V konceptnem vozilu ima dvolitrski prisilno polnjeni agregat 309 kilovatov moči, enaka moč ali nekoliko nižja se obeta tudi športnemu golfu. V kombinaciji s štirikolesnim pogonom naj bi bil to po zagotovilih proizvajalca iz Wolfsburga najhitrejši golf.

Še bolj aerodinamičen
Kar zadeva dizajn, bodo v prid športnemu videzu še prilagodili dizajn golfovih modelov GTI in R, bo pa dobil drugačen aerodinamični paket dodatkov vključno z novima spojlerjema. Zavorni sistem bo še zmogljivejši, pnevmatike bodo zaradi prilagoditve standardni proizvodnji liniji ostale enake.
Golf R400 ne bo narejen v omejeni seriji, ampak bo del redne Volkswagnove ponudbe. Avtomobil naj bi javnosti prvič predstavili septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, prvi kupci pa naj bi ključe vozila prejeli že konec letošnjega leta ali na začetku leta 2016.
Predvideva se, da naj bi golf R400 v Nemčiji stal manj kot 50.000 evrov.
Lani v Pekingu še kot koncept
Lanski koncept golfa R400 je Volkswagen predstavil v Pekingu, vanj pa so vgradili štirivaljni dvolitrski TSI-agregat iz VW pola s svetovnega prvenstva v reliju WRC. Pogled je privabljal tudi zaradi agresivne zunanjosti, imel je razširjene odbijače, dodatne spojlerje in pragove, črno streho, zunanja ogledala, izdelana iz ogljikovih vlaken, 19-palčna aluminijasta platišča, zmogljiv zavorni sistem, izpušni sistem z dvema sredinsko nameščenima izpuhoma, športno notranjost …