Avtomobilnost

Poudarki

  • Volkswagen v nabavo baterij za 40 milijonov evrov
  • Do leta 2025 bo proizvajal 3 milijone električnih vozil na leto
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 5 glasov Ocenite to novico!
Volkswagen se pripravlja na množično proizvodnjo električnih avtomobilov. Foto: Volkswagen

Dodaj v

Volkswagen v nakup baterij v vrednosti 40 milijard evrov

Elektrifikacija
15. maj 2018 ob 16:57
Wolfsburg - MMC RTV SLO

Skupina Volkswagen je sklenila pogodbe za nabavo akumulatorskih baterij v vrednosti 40 milijard evrov, ki jih bo potrebovala za svoje prihajajoče električne modele.

Fortune je poročal, da vrednost pogodb za nakup baterij dosega skoraj vrednost podjetja Tesla Motors in da se je ta vrednost v nekaj tednih podvojila.

Čeprav je podjetje Tesla močno povedlo v tekmi za elektrifikacijo avtomobilskega sveta, ga zdaj stari avtomobilski giganti, kot sta skupina Volkswagen in Daimler, zaradi svoje velikosti hitro dohitevajo. Volkswagen namreč v štirih dneh proizvede več avtomobilov kot Tesla v celotnem letu. In ravno nemški konglomerat največ stavi na elektrifikacijo. Do leta 2025 želi namreč proizvajati do tri milijone popolnoma električnih avtomobilov na leto. Zato za Teslo najverjetneje nikoli več ne bo, kot je nekdaj bilo.

Prvi mož skupine Volkswagen, Herbert Diess, je pred kratkim izjavil, da bodo svojim strankam do leta 2020 ponudili 25 električnih in 20 priključno hibridnih modelov. Dodal je, da želijo v prihodnjih letih v okviru različnih znamk ustvariti največjo floto električnih modelov na svetu.

Najprej Audi, nato Porsche in Volkswagen
Prvi model, ki bo napovedal električno prihodnost skupine, bo Audijev športni terenec e-tron. Ta bo začel prihajati s proizvodnih trakov že avgusta letos. Prihodnje leto bo Porsche z modelom mission e na trg poslal neposrednega tekmeca za teslo modela S. Prvemu električnemu porscheju pa bo sledilo več Volkswagnovih popolnoma električnih modelov iz linije I. D.

Jasno je, da lahko Volkswagen in drugi veliki proizvajalci brez težav začnejo proizvajati na stotine tisočev električnih avtomobilov, medtem ko se pri Tesli že več mesecev ukvarjajo s porodnimi težavami pri proizvodnji svojega prvega množičnega modela, model 3.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
severnik
# 15.05.2018 ob 17:35
Če pustim ob strani, da če ne živiš v hiši, skoraj ne moreš normalno polnit avta.

Predvsem me moti pri električnem avtu to, kar me že 10 let moti pri mobilnih telefonih. Non stop preverjanje stanja baterije, iskanja polnilca,....
grenadir
# 15.05.2018 ob 17:12
Ravno danes berem... Nov Teslin vžig v Švici .. Tega je, glede na število el. vozil, dejansko zelo veliko....
jankoP
# 15.05.2018 ob 21:17
Jasno je, da lahko Volkswagen in drugi veliki proizvajalci brez težav začnejo proizvajati na stotine tisočev električnih avtomobilov, medtem ko se pri Tesli že več mesecev ukvarjajo s porodnimi težavami pri proizvodnji svojega prvega množičnega modela, model 3.

Jasno je, da ne morejo. GM dela Bolta že leto pa pol, še zmeraj v mizernih količinah. V Evropi ga ne moreš niti kupit. Ni dovolj baterij. Hyundai je za ioniq nehal sprejemat naročila, ni baterij. Včeraj je bil članek tu, da zmanjkuje kobalta. Ampak vseeno je jasno, da lahko drugi brez težav delajo stotine tisočev avtov na elektriko...samo določenemu novinarju in nikomur drugemu.
Vsem drugim je jasno, da morajo najprej investirat par 10 milijard evrov v tovarne baterij, izgradnja bo vzela svoj čas, potem bomo šele videli česa je kdo zmožen. In pri tem kaj zaslužit.
feminist
# 15.05.2018 ob 18:27
Volkswagen v nakup baterij v vrednosti 40 milijard evrov

odlicna novica za VAG, ker vec kot ocitno niso zmozni ven spravit normalnega vozila, sploh Audi: https://goo.gl/AoZfWg

("premium" vozilo, LOL)
Luka Novak
# 16.05.2018 ob 07:36
Čeprav je podjetje Tesla močno povedlo v tekmi za elektrifikacijo avtomobilskega sveta, ga zdaj stari avtomobilski giganti, kot sta skupina Volkswagen in Daimler, zaradi svoje velikosti hitro dohitevajo.

Je Tesla z vsemi modeli skupaj že dohitela prodajo Nissan Leafa (+316.000 do aprila 2018) ? Lahko ste navdušenci Tesle, zaradi tega pa še ni treba izgubiti razuma in prepisovat vse po vrsti . Pa hkrati zamolčati negativne novice Tesli, kot so goreče Tesle na polnilnicah, smrtne žrtve ali težke poškodbe zaradi nedelujoče tehnike oz. tehnike v beta razvojni fazi, pa o primitivnih varnostnih sistemih v modelu 3 in številnih drugih napakah Tesle.

Prvi model, ki bo napovedal električno prihodnost skupine, bo Audijev športni terenec e-tron. Ta bo začel prihajati s proizvodnih trakov že avgusta letos. Prihodnje leto bo Porsche z modelom mission e na trg poslal neposrednega tekmeca za teslo modela S. Prvemu električnemu porscheju pa bo sledilo več Volkswagnovih popolnoma električnih modelov iz linije I. D.

Slike predprodukcijskega I.D. »Golf« velikosti so pred kratkim "ušle" v medije, enako marca slike Porsche Mission E + del proizvodnje, Audi Q6 e-tron obstaja že v serijski izvedbi + tovarna v Bruslju deluje (pred tem so v njej nastajali model A1 in Q3, od 2017 v njej proizvajajo baterije, v prihodnosti bo postala t.i. središče električne mobilnosti skupine).
HOR
# 17.05.2018 ob 13:43
"...Volkswagen v nakup baterij v vrednosti 40 milijard evrov..."

...
Iz ene skrajnosti v drugo...
Luka Novak
# 16.05.2018 ob 19:45
"Na kolesa" pride približno 80%, teža baterij pri množičnih EV npr. Nissan Leaf je okrog 300 kg (trenutno 40 kWh, jeseni obljubljajo 60 kWh varianto), doma ga polniš približno pol dneva za nekje 200-300 km dometa (zima pod 200 km – poleg večje požrešnosti porabnikov je problem z rekuperacijo)

Pri klasičnem (bencin, dizel) pride "na kolesa" bistveno manj (več-manj odvisno od motorja), teža goriva za zmogljivosti/učinek Nissan Leaf-a je okrog 20 kg, napolniš ga kot rečeno v minuti.

Akumulatorji predvsem izgubljajo kapaciteto z vsakim polnjenjem, pa tudi brez uporabe, dodatno jih zdelajo AC vožnje, visoke temperature in hitro polnjenje. Zato je polnjenje doma ne zgolj edino 100% zagotovljeno in ceneje, ampak tudi v korist življenjski dobi baterije. Po nekje 100.000 km lahko računaš z nekje 80-85% prvotnega dosega. So akumulatorji tudi velik okoljski problem, saj Tesla ob proizvodnji 100 kWh baterije proizvede 17,5 t ogljk.dioksida, kar je več kot 8 let vožnje klasičnega avtomobila.
samo.jst
# 16.05.2018 ob 10:30
Če bodo avtomobili sledili kvaliteti fotomontaže gradiva v članku, lahko le upamo da se bo pojavil še kakšen igralec na trgu.
pero-perica
# 16.05.2018 ob 07:58
težka bo z temi el.avtomobili.sem bral neodvisno študijo otem.povprečna kapaciteta akomulatorjev 85kw ,teža 500kg,čas polnjenja 75 minut..motor z notranjim izgorevanjem teža goriva 50kg čas polnjenja 1minuta.iskoristek el.motorja 90%,motorja z notranjim izgorevanjem 20%.če bi hoteli akomulatorje napolniti v 3 minutah bi potrebovali moč polnjenja 2,5 MW kar je nemogoče,ker bi se energetski sistem sesu.življenska doba akomulatorjev je pa nekje okoli 5 let za ceno pa ne vem
jankoP
# 16.05.2018 ob 14:27
Pero, neodvisne studije kolk ljudi vsako leto umre zaradi onesnazenega zraka v mestih te nic ne skrbijo, a ne da? Skrbi te samo tist polurni postanek vsak drugi dan ko se vozis v Hannover na sestanek.
Zivljensko dobo 5 let si si pa gladko izmislil in zlagal, tega nisi nikjer prebral.
Binder Dandet
# 15.05.2018 ob 18:23
Vsaj polnilci so standardizirani.:)
Kazalo