Glasba
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.3 od 40 glasov Ocenite to novico!
Gramatik
Gramatik se je vrnil v Slovenijo z dvournim setom, kjer so izstopali poleg glasbe vizualni učinki in element v živo odigranih inštrumentov. Portorožan, velik zagovornik legalizacije marihuane, je na odru med drugim prižgal tudi džojnt. Foto: Aleš Rosa
Gramatik
Gramatik zase pravi, da ni glasbenik, ampak manipulator glasbe: "Ljudje so začeli skladbe kupovati in ugotovil sem, da so raje poslušali instrumentalni hiphop kot rap. To pomeni, da jim je bolj všeč dvominutni 'beat' brez rapanja, kot da jim raper govori, kaj morajo razmišljati, medtem ko poslušajo glasbo." Foto: Aleš Rosa
N'toko
Kot posebni gost se mu je na odru pridružil N'toko. Foto: Aleš Rosa
       Gramatik je uspešen glasbenik v svetovnem merilu in je po številu obiskovalcev in poslušalcev na prvem mestu kar se tiče slovenske elektronske glasbe. Je del najsodobnejše generacije glasbenih umetnikov in zdi se mi tudi, da je s svojo glasbo zajel najširši mogoči spekter ljudi. Glasba, ki jo sam producira, je fuzija džeza, bluza, rocka, hiphopa in elektronike. In je, kar sem sam uspel prisluhniti, na zelo visoki ravni. Ko imaš glasbo, ki govori za tebe, in splet, ki posreduje tvoje note v vsako hišo, opremljeno z računalnikom, ni treba, da se pojavljaš na odrih, še manj pa v slovenskih medijih, da bi zajel tako veliko število ljudi, kot jih je sam uspel na svojem prvem koncertu pri nas doma. Želim mu velik uspeh in zagotavljam, da je s svojim primerom že spodbudil domišljijo še mlajši generaciji in lahko se zgodi, da dobimo še kakšnega novega heroja v naslednjih letih (smeh).       
 Valentino Kanzyani za MMC o Gramatiku
N'toko
Gramatik je N'toka opisal za enega izmed petih slovenskih izvajalcev, ki jih zelo ceni. Podobno občudovanje pa ima do producenta in nekdanjega raperja tudi N'toko. Foto: MMC RTV SLO/Jani Ugrin
Valentino Kanzyani
Kanzyani je sicer v pogovoru za MMC povedal, da se z Gramatikom še nikoli ni spoznal osebno:"Zanj sem slišal le od njegovega prijatelja in bivšega sodelavca Jerneja Križmana, znanega kot JK Soul, pred dvema letoma." Foto: Osebni arhiv
Umek
Didžej Umek je nekaj dni pred nastopom Gramatika tradicionalno napolnil park Tivoli na dobrodelnem dogodku Žur z razlogom, kjer so obiskovalci za vstop morali plačati en evro, toda veliko jih je kljub temu ostalo zunaj ograje. Foto: Jernej Kokol
       Zelo sem vesel njegovega uspeha. Lepo je videti, ko je posameznikov talent nagrajen in 'fajn' je, da ni pozabil na Slovenijo … Je eden tistih posameznikov, ki ga domača scena zanima. Upam, da bo njegova prisotnost pomagala, da se razvija dalje. Uveljavljanje v tujini je sicer kar nujen korak za vsakega slovenskega artista, ki ustvarja na področju sodobne urbane glasbe. Pa ne zato, ker bi bili tukaj tako 'zarukani', da naših talentov ne bi nihče prepoznal, ampak je scena žal tako majhna, da jim nima kaj dosti ponuditi. Je pa res, da domači mediji postanejo pozorni na izvajalce šele takrat, ko imajo za sabo mednarodne reference.       
 N'toko o uspehu Gramatika za MMC
Večer pred koncertom v Križankah je poudaril, kako izvajalci pri večjih založbah dobijo 20 centov od vsakega prodanega albuma. "Ni smiselno, da imaš veliko založbo za sabo, ker te lahko v zvezdo spremeni Facebook." Foto: Aleš Rosa

Dodaj v

Foto: "Samo še več takšnih Slovencev potrebujemo, kot je Gramatik!"

Gramatik razprodal ljubljanske Križanke
7. september 2014 ob 07:35,
zadnji poseg: 7. september 2014 ob 16:19
Ljubljana - MMC RTV SLO

Štiri leta po zadnjem nastopu v Sloveniji je Gramatika v petek zvečer pričakal pogled na razprodane Križanke. Slovence pa pogled na svetovno uveljavljenega producenta, ki kroji aktualne glasbene smernice.

Iz saksofona Russa Liquida je ob polnoči prišel uvodni del Careless Whisper (v izvirniku skladba Wham!), ki je naznanil konec. Denis Jašarević alias Gramatik je stal za saksofonistom in izza mešalne mize po dveh urah "razbitih beatov" svoja doživetja strnil v dve besedi: "Najlepša hvala!"

Po ogrevanju z mladim Gramatikovim varovancem (16-letnik deluje pod producentovo založbo Lowtemp) Emilijom A.C., Gibbzom in Jimmy Barko Experience je generacijsko in tudi filozofsko zelo razgibano občinstvo pozdravilo nekdanjega raperja, danes producenta v Križankah - tokrat odete v opojne dime. Nepredvidljivost, s katero je osvojil oboževalce v tujini, je bila na meniju tudi doma - torej 'beati' od techna do tech housa, skladb gypsy brass bendov do Jamesa Browna.

Za boljšo ilustracijo: z lahkoto je prehajal iz 'samplov' funkovsko usmerjenega Superstition (Stevie Wonder) do dubstepovskih 'underground' ritmov. Nazaj v disko 80. let prejšnjega stoletja in nepričakovane raztrgane klasične hiphoperske strukture. Vmes pa se znajdejo še občasni vokalni vložki, ki jih Gramatik uporablja le še kot en del instrumentala in jih za nobeno ceno ne potiska v ospredje.

Na odru ni stal sam. Že na posebnem pogovoru v Kinu Šiška večer prej (ki je bil uvod v konferenco Ment februarja prihodnje leto) je razkril, da se mu bo na odru pridružil eden izmed petih slovenskih izvajalcev, ki jih zelo ceni. Udaril je 'beat', ki je bil pravzaprav remiks, kar so obiskovalci spoznali takoj, ko je na oder prišel N'toko ter začel rapati: "Slovenec sm, Slovenec sm ..."

"Bilo je kratko," je po dopolnitvi Gramatikovega nastopa za MMC dejal v avli Križank N'toko in nadaljeval: "Do sodelovanja je prišlo čisto slučajno, z Gramatikom sva se že nekaj časa nazaj pogovarjala, da bi kaj sodelovala. Predlagal je, da bi naredila nekaj skupnega za njegov ljubljanski 'špil' in na koncu sem dobil v 'inbox' njegov remiks pesmi Slovenec Sm, ki sem ga seveda z veseljem odrepal v živo z njim."

N'toko ni bil edini gost na odru, saj je Gramatik - že od otroštva velik ljubitelj džeza, soula in fanka - na odru gostil že omenjenega Russa Liquida (multiinštrumentalista, ki igra kar devet inštrumentov). Po uri nastopa se mu je pridružil Gibbz za piko na i funkovsko-soulovskim vložkom z lovljenjem visokih not (tudi z njuno najbolj prepoznavno skladbo Get a Grip).

Slovenska zastava v prvih vrstah je bila vedno višje. Padci oz. dvigi tempa so prevzeli Križanke, kar je najbolje utelešal eden izmed obiskovalcev, ki so ga kolegi dvigovali v zrak ob menjavah. Izraz "face down" v skladbi 23 Flavors je zaokrožil po Križankah, za katero se je zdelo, da je na koncu nastopa še vitalnejša kot na začetku. Z videospotom za Brave Men (ki jih je posnel v sodelovanju s primorskimi kolegi Eskobars) v ozadju pa je Gramatik zadajal še zadnje udarce štiri leta po zadnjem nastopu v Sloveniji.

Gramatik je marca v intervjuju za MMC v sklopu rubrike Uspešna Slovenija poudaril: "Česar ne vidijo, jih ne boli."

Še pred štirimi leti skoraj neznanka
Ljubljanski klub K4, s kapaciteto okoli 550 ljudi, je 17. septembra 2010 vabil obiskovalce, da z njimi stopijo v novo sezono, ki so jo tisti petek zvečer začeli s serijo didžejev in producentov, med katere so uvrstili tudi Gramatika. To je bil tudi večer, ko se je na slovenskih odrih začela brisati sled za primorskim producentom. Hkrati pa je začela čez lužo nastajati v sodelovanju z Američani nova zgodba o uspehu.

"Fant je maksimalno uspešen. Ko sem v ZDA, vidim, da je zelo dejaven po odrih in da ga imajo ljudje radi. Zastavil je zelo uspešen koncept z založbo, ki deli glasbo zastonj, in za to odločitvijo stoji. Kar je 'mega'. Samo še več takšnih Slovencev potrebujemo," je pred njegovim nastopom za MMC poudaril didžej Umek, ki je pretekli vikend napolnil park Tivoli. In medtem ko so Fotra prišli poslušati predvsem mladi, ki jih je nagovarjal drugi največji slovenski telekomunikacijski operater, se je pri Gramatiku še toliko bolj poznal razkorak med radovedneži in privrženci, ki jih ne zadovolji prav vsaka elektronska podlaga.

Valentino Kanzyani je pred Gramatikovo vrnitvijo na slovenske odre poudaril, da za slovenskega izvajalca ni nujno, da mora nase najprej opozoriti v tujini, da ga pozneje vidijo doma. "Je pa - kot je videti - neko nepisano pravilo za veliko izvajalcev, sploh pa na področju elektronske glasbe oziroma novih trendov, ki v Slovenijo množično pridejo precej pozneje, ko so avtorji zaradi pomanjkanja zanimanja in odrov v Sloveniji primorani - da se izselijo in iščejo poti do sodelovanja in prostora -, da ustvarjajo v tujini," je za MMC dejal Kanzyani.

Ko so v prostoru urbane kulture Kino Šiška julija napovedali, da prihaja na njihov oder, so bile vstopnice razprodane v nekaj dneh. Koncert so preselili v Križanke, ki so bile pred dvema tednoma razprodane.

"Gramatik je svoj ustvarjalni talent uspel ponesti v svet in zmagoslavno nazaj domov zaradi tega, ker mu je popolnoma jasno, kaj hoče, ker ve, kako to doseči, in ker ima dovolj volje, moči in poguma, da je presegel oz. ignoriral slovensko majhnost. Gramatik je kreativnost povezal s strateško organizacijo, komunikacijsko spretnostjo in drznim delovanjem. Zato ni muha enodnevnica, ampak je projekt, ki se bo progresivno razvijal še lep čas," je za MMC dejal programski vodja Kino Šiška Matjaž Manček.

Zgodba o uspehu
Gramatikova zgodba se ni razvila čez noč. Rapal je od sedmega razreda osnovne šole, ampak ker s prijatelji niso več želeli rapati na tuje 'beate', je spoznal, da se jih bo moral naučiti delati. Po izidu albuma Problem je u meni s kolektivom 5. Element je ugotovil, da raje dela produkcijo, kot da se samo ukvarja z rapom: "In rekel sem si, da, če bom v življenju glasbenik, ki bo živel od glasbe, tega ne bom mogel uresničiti kot slovenski raper."

Začel se je posvečati produkciji in manj slovenskemu rapu: "Načrt je bil, da se naučim delati prave 'beate', kot je treba, in da poskusim kakšnega prodati Nasu ali kateremu drugemu znanemu raperju." Takrat še ni bil v ospredju novi val elektronske plesne glasbe (EDM). Priložnost je videl v izdelavi 'beatov' za raperje - hiphopa zmešanega z elektroniko in razvejanimi aranžmaji, ker je opazil pomanjkanje na tem področju. Istočasno pa je poskušal izdelovati tudi 'elektro house', 'tech house' in druge evropske EDM-zvrsti.

Našel je vmesno različico (začetek je predstavljala skladba Virtual Insight, ki je bila njegov prvi poskus mešanja elektronike s hiphopom) in ker je bila njegova glasba drugačna, kar je Beatport takrat ponujal, je postal vidnejši od ostalih. "Na začetku sem imel s***, ker sem bil prvi izvajalec, ki je izdal hiphop 'beate' pod 'chill out' zvrstjo. Slučajno sem imel srečo, da ni bilo podobnih izvajalcev na lestvici. Istočasno, ko sem bil na lestvici, je bilo vsaj 50 producentov, ki so izdajali podobne 'beate' na svojih straneh, in so bili boljši."

Težava z Gramatikom in Beatportom je nastala, ko se je založba, ki je izdajala njegove 'beate', odločila, da mu ne bo več plačevala za glasbo. "Rekel sem, ja nič ... Dal jo bom za 'džabe'. Celo svojo kolekcijo sem zapakiral in naložil na Pirate Bay, da njemu zje*** prodajo. Ker so hoteli prodajati moje 'beate', dokler se ne iztečejo pogodbe, ne da bi mi plačeval."

Kariera, ki sloni na prosti izmenjavi glasbe
"Robinhoodovski" trenutek je sprožil dvig prodaje Gramatikove glasbe, čeprav tega ni pričakoval. "Začel sem promovirati brezplačno glasbo in ugotovil, da je prodaja glasbe prek založbe zgrešena misel. Nastal je psihološki protiučinek. S tem, ko svoje oboževalce prisiliš v kiberkriminal, da piratizirajo tvojo glasbo, jih na neki način osvobodiš, kar izkažejo s tem, da prihajajo na tvoje koncerte v velikem številu in donirajo, ko lahko."

Gramatika so v ZDA opazili, ko še ni imel v Evropi zgrajenega občinstva. "V Evropi večinoma čakajo, da nekaj dosežeš sam in potem si jim zanimiv za podpis. Določeni Američani pa vidijo neki potencial. V meni so videli eksotika - neki model, ki prihaja iz Slovenije, za katerega niso še nikoli slišali, in ustvarja 'beate'. Potem pa je njihova logika, da spremenijo eksota v zvezdo. To delajo Američani. V Evropi pa je stanje bolj zadržano: 'Si nihče, naredi nekaj in se bomo pogovarjali prek e-pošte.' Toda to je generaliziranje. So izjeme."

Pogum, drznost in uspeh
Ko je odšel v ZDA na prvo manjšo turnejo, ni imel nobene garancije, da mu bo uspelo. "Agent mi je rekel, da bom šel na prvo turnejo in če bo dobra, bom šel še na drugo." Prvi dve turneji si je financiral sam. "Če ne bi imel denarja od Beatporta, ki sem jo takrat še dobival od založbe, mi ne bi uspelo." Na prvi turneji je porabil 6.000 ameriških dolarjev in na naslednji 8.000 ameriških dolarjev. S tretjo turnejo pa je končno prišel na ničlo oz. s tisoč ameriškimi dolarji v žepu. In to v času, ko ga še nihče ni poznal v Evropi: "Razen v 4ki. Kar je mega!"

Danes z novim albumom Age of Reason poudarja moč razuma po svetu. "Bistvo glasbe je, da navdušuje ljudi h kreativnosti v svojem življenju. Mi nismo znanstveniki, ki bodo ozdravili raka," poudarja Gramatik. In prav v ta namen je pripravil kampanjo Leave Your Mark (pusti svoj pečat), s katerim bo iskal izjemne dosežke posameznikov. In jih s pomočjo spletnih platform tudi promoviral.

Spodaj lahko prisluhnete celotnemu pogovoru Gramatika v Kinu Šiška in si pogledate fotografije s koncerta v Križankah.

Klavdija Kopina, foto: Aleš Rosa/Kino Šiška
Gibbz
Gibbz
Jimmy Barka Experience
Jimmy Barka Experience
Gramatik
Gramatik
Boštjan Gorenc - Pižama
Gramatik
Gramatik
Prijavi napako
Komentarji
N4z
# 07.09.2014 ob 12:09
Na odru si je prizgal joint, bi pricakoval vsaj kaksno besedo o tem pri nas tako strasnem zlocinu. Novinarji in policija to veste, ampak ket gramatik ni mala riba in sluzi veliko denarja, tega ne omenjate in ne ukrepate. Nad mladoletnike in gramatikove fane pa z vsemi sredstvi ane.
dudemcpek
# 08.09.2014 ob 12:47
Človek, živiš v centru centra in pričakuješ neko spalno okolje :) Gramatik je preveč, a ostalo je pa sprejemljivo?

In tamle en človeček primerja z Modrijani, pa to ne morš verjet..
Jamiroquai8
# 07.09.2014 ob 10:44
Odličen koncert, make it annually!
mmargareta
# 08.09.2014 ob 10:35
Aja, torej od Židovske naprej je spalno naselje? Neverjetni ste.
kar_nekdo
# 08.09.2014 ob 08:55
@klepetavček: kvantiteta ni merilo za kvaliteto...
Mi je žal, da sem zamudil koncert. ker "The age of reason" je res vrhunski album...
Merlot
# 07.09.2014 ob 22:50
@klepetavček:

"Ampak Modrijani vseeno prodajo 10x večjo dvorano v 1 minuti, tako, ga tale slovničar ni lih neki, "haha:)))

Ojoj, misliš si, da si napisal nekaj oh in sploh pamenten komentar, v bistvu si ga pa tako močno polomil s parimi izjavami, ki so nam mislim, da vsem takoj pokazale, da ne vidiš več kot 1m izpred svojega nosu. Lej, jaz sem pa bil na Gramatiku, sem pa tja grem celo v opero, večinoma pa na rock koncerte. Če malo pomislim, se udeležujem takih eventov, ki verjetno niti skupaj niso zbrali 10000 gledalcev/"poslušalcev". No, verjetno poslušam sranje od glasbe, da moji ljubljenci ne razprodajo neke super velike dvorane v eni minuti.
KovacevaKobila
# 07.09.2014 ob 14:26
"Začel sem promovirati brezplačno glasbo in ugotovil, da je prodaja glasbe prek založbe zgrešena misel. S tem, ko svoje oboževalce prisiliš v kiberkriminal, da piratizirajo tvojo glasbo, jih na neki način osvobodiš, kar izkažejo s tem, da prihajajo na tvoje koncerte v velikem številu in donirajo, ko lahko."

Ah, ta čudovita človeška lastnost, da ne vidiš dlje od lastne riti. Kaj pa, če gre za glasbo, ki se je ne da posneti za relativno majhen denar (tj. doma oz. na prenosnem računalniku)? Če bi g. Gramatik snemal in izdajal npr. zborovsko ali orkestralno glasbo bi mu, drznem si trditi, stratosferični račun za najem dvorane, glasbenikov, snemalnih tehnikov in snemalne opreme drastično spremenil njegovo "vzemite in donirajte, ko lahko" filozofijo.

Hecno je tudi, da se g. Gramatiku zdi posredniška dejavnost založb "zgrešena misel", ne zdi pa se mu tako zgrešena posredniška dejavnost organizatorjev koncertov. Zakaj je vstopnina za koncert kaj manj "zgrešena misel" od kompenzacije za poslušanje studijskih posnetkov? V obeh primerih je nekdo investiral svoj čas, talent in denar, da lahko publika uživa v muziki. Zakaj tudi tukaj g. Gramatik ne aplicira logiko "donirajte, če in ko lahko?"

Radodarnost publike bi ga v tem primeru nedvomno presenetila - dvomim pa, da bi bilo presenečenje pozitivno.
sonckasta
# 07.09.2014 ob 12:54
a R'n'R pa ne spada več v Križanke?
Narodniheroj
# 08.09.2014 ob 09:58
@klepetavček:

"Ampak Modrijani vseeno prodajo 10x večjo dvorano v 1 minuti, tako, ga tale slovničar ni lih neki, "haha:)))

No ja.. to da so Modrijani tako hitro razprodali dvorano, ne gre pripisat samo fanom, ampak folku, ki je nabavil po 50kart, da jih je po dupli ceni potem še cel teden prodajal. In če kart ni, se najde folk ki je pripravljen zanjo plačat preveč.
Tud men ni glih všeč Gramatik, ampak.. upam pa rečt, da so za njega razprodane Križanke realno stanje glede na zvrst in spoštovanja vreden uspeh.
prikoritnoprase
# 07.09.2014 ob 22:15
Ahaha, pa ti primerjaš Modrijane z Gramatikom? Človek ti nisi resen.
Ima 10000 ljudi na Modrijanih bolj sprane možgane kot teh 3500.
Optimist99
# 07.09.2014 ob 13:02
so bile zapore okrog krizank ali je mladina lahko svobodno pila ob obzidju?
Arsenal_fan1
# 07.09.2014 ob 10:47
Kera legenda je ta clovek :D.
Mancica
# 18.09.2014 ob 11:01
Še več takih, ki zastonj talajo svojo (sicer posemplano) glasbo in glasbeniki bodo kmalu igrali vsak dan od 8 do 16h za pet evrov na uro v kakšnem hotelu. Karikirano.
MiamiHeat
# 08.09.2014 ob 18:06
Energetik, koncert se je zaključu pred 24 uro zvečer...pa ne me j da v petek hodiš spat že ob 10h xD
Narodniheroj
# 08.09.2014 ob 09:23
Koncert?! Ravno toliko kot če bi stand up komik namesto svojih šal dal gor DVD pa glej pa se smej.
Ok.. šov, party, event... sam ne koncert, ker eni res delajo koncerte in jim je tole mal...
prikoritnoprase
# 07.09.2014 ob 21:20
Največji sušnik ever :)
prikoritnoprase
# 07.09.2014 ob 21:20
Največji suškin, ever :)
Koncert špica, dokazal je da je mojster. Zvok vrhunski, basi so dobesedno tresli rizlo :)
Nič ne bi bilo slabo, če bi bil vstop omejen na 21. let.
Pogrešal sem samo kakšno besedo več z njegove strani.
Ntoko češnja na smetani. V ozadju na big screenu kapitulirana Slovenija. Respect.
Vglavnem, odlično.

@N4z: Ne rečt, da so obračali folk zaradi zelenega dima?
Debely
# 10.09.2014 ob 06:54
Brez veze. Čist.
Janx
# 08.09.2014 ob 09:58
Glasbo sem nekajkrat že slišal in je ok. Za tale koncert sem slišal od preverjenih virov, da je polovico kart potalal svojim frendom.

Težko je govoriti o uspehu neodvisnem od ničesar, če ga je pa odkrila prav založba.
Energetik81
# 08.09.2014 ob 10:02
Takšni in podobni glasni koncerti ne spadajo v Križanke, kjer v neposredni bližini 200m živi skoraj 1000 ljudi.
Na odaljenosti 200m in 2 stavbama vmes so se nam tresla stekla na 3-slojnih oknih zaradi nenormalnih basov, spanje do konca koncerta ni mogoče.
Taki dogodki so za zaprte dvorane, Stožice, kino Šiška ali Tivoli, ne pa za v neposredno bližino spalnih naselij.
klepetavček
# 07.09.2014 ob 21:27
Gramatik v razprodanih Križankah: "Samo še več takšnih Slovencev potrebujemo!"

ja, še več 'Slovencev', ki uživajo denimo ob N'tokovih žaljivih 'besedilih' o kr enih Slovencih po njegovo. N'toko žali slovenski narod in zato dobiva vso medijsko podporo, ki si jo lahko nek ustvarjalec želi. Seveda ni težko napolnit Križank ob takšni medijski podpori.
Vsa ta scena je politično angažirana, ki si želi čimveč zblojenih Slovencev, ki mislijo, da je Slovenija kr ena država.
Ampak Modrijani vseeno prodajo 10x večjo dvorano v 1 minuti, tako, ga tale slovničar ni lih neki, haha:)))Ampak ob njihovem dogodku so na MMC pozvali glasbenika in 'poznavalca' rock scene, da pove, da je njihova prodaja zgolj posledica velike medijske pozornosti, ki da jo ima ta zvrst, medtem ko bi bilo to možno tudi v rocku, in je tudi bilo, poglejte Sidharto!, mislim za bruhat, narodozabavni bend je čisto prehitro razprodal 10000 kart, ups, take scene ne sme bit.

Podobno kot z Gramatikom se dogaja z politično pravovernimi izvajalci kot so Dan D, Magnifico, Zaklonišče prepeva in še in še. Aja Vlado Kreslin in ima stalne nastope po Sloveniji in tujini, pa ne zato ker bi tako obvladal, se skrije pred marsikaterim mladim pevcem ali pevko, ki ima dejansko posluh in zna peti čisto, ne pa skozi grlo in nos, kar lahko vsakemu amaterju omogoči barv, pač ta pravi prekmurski pevec. Njim ni težko v življenju, če je treba še Ljubljanske mlekarne vstopijo in sponzorirajo koncert! Živel socializem!hehe:)haha...
Nove note
link
Futurski: Za našo glasbo ni računalnika. Z roko spreminjamo vsak filter posebej.
10
22. marec 2018 ob 06:25 "Trip", ki ga doživiš med vožnjo po prazni avtocesti sredi noči, za nekatere. Nežno, zasanjano risanje glasbenih pokrajin, za druge. To so Futurski - sveži val domačega synthpopa.
Več novic ...
Kazalo