Lepota bivanja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 57 glasov Ocenite to novico!
Obesek na verižici je pravzaprav nosljiva tehnologija, s katero lahko nadzorujemo aktivnosti organizma. Foto: Bellabeat
Sandro Mur in Urška Sršen sta podjetje Bellabeat ustanovila leta 2014. Foto: Bellabeat
       Brez dobrega izdelka je pretiran marketing poguben za zagonska podjetja. Tega se dobro zavedamo, zato je naša pozornost vedno usmerjena k razvoju in izboljšanju naših proizvodov.       
 Urška Sršen
Obesek na verižici v obliki lista LEAF ima v notranjosti čip, ki je povezan s pametnim telefonom, na katerem lahko prek aplikacije sledimo aktivnostim organizma, kot so kakovost spanja, izpostavitev stresu, menstrualni cikel, dihanje, srčni utrip. Foto: Bellabeat
Urška Sršen študira kiparstvo, zato lahko svojo ustvarjalnost izrazi v oblikovanju izdelkov Bellabeat. Foto: Bellabeat
Bellabeat Dopplerska slušalka in aplikacija ženskam omogočata poslušanje plodovih utripov med nosečnostjo in sledenje nekaterim drugim vitalnim znakom ploda in mamice, kot so plodovi gibi, teža nosečnice in dostop do osnovnih informacij o razvoju nosečnosti in predporodnih pregledih. Foto: Bellabeat
       Nosečnost je eno izmed najpomembnejših in najrazburljivejših obdobij za večino žensk. V času nosečnosti s svojim ravnanjem ne vplivamo samo na lastno zdravje, ampak tudi na zdravje svojega otroka. Prav zato je pomembno, da smo ženske takrat bolj ozaveščene o pomembnosti našega zdravja in o preventivnem ravnanju, s katerim lahko zdravje vzdržujemo ali ga izboljšamo.       
 Urška Sršen
false
Bellabeat SHELL je nova generacija propomočkov za poslušanje plodovih utripov, ki za zaznavanje utripov, namesto Dopplerske, uporabljaja neinvazivno akustično tehnologijo. Foto: Bellabeat

Dodaj v

Urška Sršen s pametnim nakitom premika meje tehnologije

Intervju s soustanoviteljico Bellabeata
4. februar 2016 ob 06:21,
zadnji poseg: 4. februar 2016 ob 07:37
Ljubljana - MMC RTV SLO

Revija Forbes jo je uvrstila med mlade Evropejce, ki spreminjajo svet. Za svoj pametni nakit, ki spremlja aktivnosti organizma, kot sta stres in menstrualni cikel, pa vidi tržišče predvsem v ZDA.

"Sršenova, po izobrazbi kiparka, oblikuje in prodaja nosljivo tehnologijo, ki jo dejansko hočete nositi. Njeno podjetje, ki je osredotočeno na ženske, izdeluje pametni nakit, ki lahko meri stres in telesne aktivnosti, kot je menstrualni cikel. Udeleženka Y Cobinatorja zaposluje 60 ljudi in ima pisarne v San Franciscu, Šenzenu in Zagrebu," je zapisal Forbes v svoji utemeljitvi Urške Sršen (26), ki jo je uvrstil na seznam '30 under 30 Europe. V deset kategorij so razvrstili 300 najboljših mladih, kreativnih inovatorjev in drznih podjetnikov v Evropi, Slovenka je postala ambasadorka tehnologije, "saj lahko s pametnimi telefoni spremljamo aktivnosti organizma".

Prvi večji uspeh je skupina Bellabeat kot zagonsko podjetje doživela, ko je leta 2012 na tržišče lansirala Dopplersko slušalko in aplikacijo za pametni telefon, ki omogoča nosečnicam poslušanje plodovega utripa. Projekt je bil na Indiegogo podprt z 11.820 tisoč dolarji. "Prepoznali so nas pravzaprav šele, ko smo se preselili v ZDA in pridobili podporo tujih investitorjev, kot je Y Combinator. Pri delu v Bellabeatu nismo osredotočeni zgolj na cilje. Ti se lahko hitro spreminjajo. Kar negujemo, je volja do raziskovanja in težnja k inovacijam," je za MMC povedala Urška Sršen.


Kako je matematiku iz Hrvaške in kiparki iz Slovenije, starima še ne 30 let, v le nekaj letih uspelo postaviti globalno uspešno podjetje?
Finančno vrednotenje za nas ni pomemben kazalnik naše predanosti delu in trudu. Najponosnejši smo na vpliv, ki ga imajo naši pripomočki na naše uporabnice. Njihovo zadovoljstvo doživljamo kot najbolj zaželeno pohvalo.

Čeprav je bilo vajino podjetje že večkrat omenjeno v raznih uglednih revijah, vas je pred dnevi Forbes uvrstil na lestvico '30 under 30 Europe'. Kaj vam to pomeni in koliko s tem pridobi vaše podjetje?
Biti postavljen ob bok drugim mladim, ki s svojim delom vsak na svojem področju težijo k napredku, je seveda za nas v Bellabeatu velika čast in navdih. Takšna priznanja so eden od kazalnikov, da naše delo navdihuje, kar nam veliko pomeni.

Kako sta sploh prišla na idejo, da oblikujeta ultrazvok za nosečnice, ki je povezan s pametnim telefonom, ki spremlja vitalne znake ploda, podatki pa se lahko delijo s partnerjem ali zdravnikom?
Žensko zdravje na splošno je področje, ki je bilo v družbeno-političnem smislu potisnjeno v ozadje, zaradi česar je, v primerjavi z drugimi področji zdravstva, še vedno manj podprto. Tako ugotavljajo tudi v članku "Women and Health: the key for sustainable development" iz leta 2015, objavljenem v najpomembnejši medicinski reviji The Lancet. To pomeni, da so ženske potisnjene v ozadje ne samo kot strokovnjakinje, o čemer se govori in sliši več, ampak tudi kot uporabnice; v zdravstvu, tehnologiji in mnogih drugih panogah. Zato je del naše odgovornosti v Bellabeatu, poleg izboljšanja razvoja tehnologije za vsakdanjo nego in preventivo, tudi spodbujati pogovore o zdravju žensk in o ženskah pacientkah ali uporabnicah.

Nosečnost je eno izmed najpomembnejših in najbolj razburljivih obdobij za večino žensk. V času nosečnosti s svojim ravnanjem ne vplivamo samo na lastno zdravje, ampak tudi na zdravje svojega otroka. Prav zato je pomembno, da smo ženske takrat bolj ozaveščene o pomembnosti našega zdravja in o preventivnem ravnanju, s katerim lahko zdravje vzdržujemo ali ga izboljšamo.

Vaša mama je dr. Tanja Premru - Sršen, nekdaj predstojnica kliničnega oddelka za perinatologijo v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana, vam je kakor koli pomagala ali svetovala pri razvoju izdelka?
Še vedno je naša svetovalka, mentorica in velika podpora.

Veliko reklame za Bellabeat je naredila tudi ameriška igralka Mila Kunis, ki je med nosečnostjo uporabljala vaš izdelek - je to posledica tega, dober glas seže v deveto vas, ali imate tako dobro marketinško strategijo?
Brez dobrega izdelka je pretiran marketing poguben za zagonska podjetja. Tega se dobro zavedamo, zato je naša pozornost vedno usmerjena k razvoju in izboljšanju naših proizvodov.

Za podjetje BellaBeat je bilo prebojno sodelovanje z ameriškim pospeševalnikom Y Combinator, prek katerega je takrat še BabyWatch (saj ste ime nato spremenili v Bellabeat) dobilo 4,5 milijona dolarjev zagonskih sredstev. Kako se je zgodila ta zgodba in kako ste naložili investicijo?
Y Combinator je ne le prvi pospeševalnik za hitro rastoča podjetja, ampak tudi eden najboljših mentorskih programov ter vlagateljev trenutno. Partnerji Y Combinatorja so posamezniki, ki so zgodbo, kakršno jo podjetja, kot je Bellabeat, praktično šele začenjamo, že preživeli. Nekateri celo več kot enkrat. Takšni izjemno uspešni mentorji so pomembni pri postavljanju zgleda in širjenju znanja na mlajše generacije. Ljudje, kot so partnerji Y Combinatorja, in splošna odprtost, izjemen pretok informacij ter enostaven dostop do njih so pravzaprav tisti "secret sauce" Silicijeve doline, ki ga predvsem pri nas, pa tudi drugod v Evropi primanjkuje.

Poleg Zagreba imate svoje pisarne še v San Franciscu in Šenzenu, kam se še nameravate širiti?
Dobra podjetja se po navadi širijo zaradi dveh stvari: tržišča in talenta.

Na katere trge Bellabeat primarno cilja in kje je največ povpraševanja?
Glavno tržišče izdelkov Bellabeat je Severna Amerika. To tržišče je na področju tehnologije na splošno najbolj zrelo. Ljudje so bolj odprti do inovacij in so bolj navajeni na uporabo osebne tehnologije in tehnologije pri delu.

Med novejšimi izdelki je LEAF (list), v obliki katerega ste lahko izrazili vašo kiparsko žilico, saj res – ste že diplomirali?
Ne, na žalost še nisem diplomirala.

LEAF je lahko kos nakita ali merilna naprava za sodobne ženske. Kje ste dobili to idejo in kakšno uporabnico ste imeli v mislih?
Pametni nakit in aplikacija LEAF je pripomoček, s pomočjo katerega uporabnice sledijo svoji aktivnosti, spanju, menstrualnemu ciklusu in premagujejo stres. LEAF-sledilec, ki prek povezave Blue Tooth podatke prenaša v aplikacijo za pametni telefon, je oblikovan kot kos elegantnega nakita. Oblikovanju izdelkov posvečamo veliko pozornosti, saj menimo, da lahko dobro oblikovanje izjemno izboljša uporabnost tehnologije. Nosljiva tehnologija ne nazadnje nima smisla, če je uporabnik ali uporabnica ne želi nositi vsak dan. Naša uporabnica je vsaka ženska, ki si želi izboljšati svoj način življenja in pridobiti podrobnejši vpogled v svoje zdravje.

Ga uporabljate tudi sami?
Mislim, da je edini legitimni razlog za delo v zagonskem podjetju vera v vizijo in izdelek.

Na podlagi česa ste ocenili, da je to tisto, kar potrebuje sodobna ženska, ste opravili kakšno raziskavo?
Večina žensk oziroma ljudi na splošno trpi zaradi podobnih težav. Dve največji tegobi modernega človeka sta stres in debelost. Statistika je dostopna vsem, vendar pa se premalo zavedamo resnosti lastnih težav, še manj pa dejstva, da večino zdravstvenih težav, predvsem kroničnih, lahko preprečimo s pravilnim ravnanjem oziroma s spremembami življenjskega sloga. Najbolj pomembna vloga pripomočkov, kot so LEAF, je ne le omogočiti dostop do pomembnih informacij, ki nas lahko usmerjajo po poti do boljšega zdravja, temveč spodbuditi k razmišljanju o lastnem zdravju in prevzemanju odgovornosti zanj.

Katerega novega projekta se veselite?
Trenutno razvijamo nove izdelke, ki bodo na tržišču dostopni spomladi. Vsi projekti tima Bellabeat postopno gradijo našo vizijo o spreminjanju načina skrbi za lastno zdravje.

Katja Štok
Prijavi napako
Komentarji
Roko_europe
# 04.02.2016 ob 06:35
Zanimivo kako dalec je prislo clovestvo, da brez telefona ne znamo vec ziveti. Drugace pa cestitke kot potrditev temu, da je avtorica projekta nasla nov nacin za drago strizenje ovac ali z drugimi besedami kako "pametno" zasluziti na neumnem potrosniku.
tetka
# 04.02.2016 ob 07:13
Forbes?? 30 under 30 ....za ženske..meri stres ??? in menstruacijo ????

Jesus Christ .....

Pa vsaka mlada raziskovalka na inštitutu Jožef Štefan ima več zaslug za napredek človeštva, kot pa tale nakit.....haha..meri stres.....verjetno je senzor na telesno temperaturo, vlažnost....menstruacijo ??..pa ali sem jaz nor ali pa ženske v 21.stoletju rabijo elektronsko napravo, da vedo, kdaj imajo menstruacijski ciklus...

Kakšna , oprostite, ameriška, potrošniška sranja za bolj ali manj slabo naravoslovno izobražene ženske. Money money money ....
Je pa res, da je tale naša 26-letnica zelo čedna deklina....to tudi šteje na globalnem tržišču.

Ma včasih se mi zdi, da bi lahko kak malo večji asteroid zavil bližje modremu planetu...
Otman
# 04.02.2016 ob 07:12
Z veseljem bom sledil svojemu menstrualnemu ciklu.
ŠarliBebo
# 04.02.2016 ob 06:30
Okule so se mi zaleple bolj za tisto kar ima mal nižje od verižice ;)
tetka
# 04.02.2016 ob 07:31
Sicer pa...desetletja nazaj je obogatel nekdo v SLO s čajčkom Čang Šlang....ki zdravi vse živo....od stresa do debelosti....v bistvu je globalizacija le postregla s tem, da lahko dva odpreta internetno trgovino, ki ima trg milijarde ljudi....ne le 2 milijonov...kar pa je fajn, a ne?
In da je jasno, nič ne zavidam tej deklici-kiparki, morda bo v enem letu zaslužila več kot jaz v enem življenju, a za človeštvo pa ni storila več ... pa če jo Forbes da 100-krat na listo 30 najbolj udarnih ženska na svetu.....če karikiram, vsaka pastirka v črni Afriki, ki zgodaj zjutraj vstane in odpelje 30 ovc na pašo, ter potem zamesi kruh in naredi jogurt za svoje otroke, je storila več za Zemljo, kot pa omenjeni startup-ovci.
lo_pa__ta
# 04.02.2016 ob 07:33
stvari vedno bolj pametne, ljudje vedno bolj neumni
tetka
# 04.02.2016 ob 07:42
Sicer pa....ko berem svoje poste, me po svoje zmrazi, ker izgleda, kot bi imel kaj proti ženskam...nimam nič. Tudi moški so v enakem položaju......merijo si koliko vdihov so naredili in korakov,....koliko % do anaerobnega praga so dosegli, ko so šli teč okrog Rožnika, itd itd ....
Fokus ljudi je na napravah, displejih,....chat-roomih,...tinderjih........ko pa pogledam po ulici, pa se dva sprehajata en ob drugem, gledajoč ne en drugega v oči, ampak v mali ekranček 4.7 inčnega IPS zaslona v HD resoluciji s senzorjem za prilagajanje na sončno svetlobo..na obrazih pa blaženi nasmehi...
tanj
# 04.02.2016 ob 07:24
Dedki in babice so predvsem radio, pa tudi TV sprejeli z veliko zanimanja. Prinašala sta jim novice, kaj se dogaja v svetu, saj prej do teh novic niso uspeli prit. Med vojno recimo je imel radio zelo veliko vlogo, da so spremljali kam se obrača usoda Evrope. Hiša, ki je imela TV je bila kot en mali kino, ob odmevnih stvareh (npr. prikaz pristanka na Luni) je bila dnevna soba natrpana, z zanimanjem so gledali to čudo. O uporabnosti elektrike in WC školjke ne bi zgubljali besed, razen če kdo pogreša muhe iz WC-jev ''na štrbunk'' in vonjave, ki so se širile od tam predvsem v poletnem času.

Tako da ta primerjava zgoraj je precej švoh. Poplava aplikacij dela iz ljudi robote. Ne znajo ali nočejo poslušat svojega telesa, ne zanašajo se več na svoje sposobnosti. To pač gre naprej z dobo, ali je to dejansko potrebno in ali je to dejansko napredek pa...
dante123
# 04.02.2016 ob 06:51
Okule so se mi zaleple bolj za tisto kar ima mal nižje od verižice ;)

Tistega je bolj malo, meni se dopade tisto nad verizico.
Slepi
# 04.02.2016 ob 08:30
Smešen naslov. Izdelek v ničemer ne "premika meje tehnologije". Gre dejansko za lično zapakiran "merilec pospeška" in pedometer, kamor moraš v aplikacijo na pametnem telefonu pač ročno vnašati podatke , kot je npr. čas zadnje menstruacije, čas jemanja kontracepcijskih tablet itd.. itd.. Zadevo moraš ročno sinhronizirati. Aplikacija pa potem preračunava kdaj naj bi ženska dobila naslednjo menstruacijo, koliko spiš, kdaj moraš vzeti tableto in kako izvajati dihalne vaje..

Je pa res, da gre morda bolj za (sodobno) premikanje mej podjetništva, in tukaj si zadeva sigurno zasluži pohvalo. Ni pa potrebno nakladati o premikanju mej tehnologije in napredku človeštva.
mali_piscek
# 04.02.2016 ob 07:35
In še to (šele sedaj sem prebral komentarje) - se povsem strinjam z vešino. V bistvu gre za navaden nateg v sodobni zblojeni družbi.
tetka
# 04.02.2016 ob 07:54
Dragi Skippy

za človeštvo !!!!! ta po tvojem mnenju ( pa seveda po Forbesovem) mnenju ni naredila drugega, kot da je nekaj senzorjev ( enostavnih) zapakirala v obeske okrog vratu in trebuha, da se meri stres , menstruacija, dihanje otročka ( kako ljubko ....) ,...to so IGRAČKE ....in nimajo ama baš nič skupnega z razvojem tehnologije, premikanjem meja in podobnim, ima pa veliko skupnega s služenjem denarja v zahodni-potrošniški družbi ....amen. Pika. Tudi, če bi bila deklina iz Švice, ZDA ali Rusije bi isto napisal.
Torej, po tvojem je tisti, ki uspe zaslužit milijone ...res naredil nekaj velikega ....za človeštvo.
tetka
# 04.02.2016 ob 07:26
Igor-za

To SO igrače za ženske in take stvari ne smejo, ne da ne morejo, biti označene kot izdelek, ki prinaša napredek v ćloveško družbo. Ampak, da ne bomo krivični too much, deklina samo vestno in vešče sledi globalnemu trendu izkoriščanja nevednosti, zapakirano v kvazi znanost ...pa kiparka pojma od pojma o medicini in delovanju senzorjev nima, razlaga pa, kot da ji je elektronika domača stvar. Popolnoma nepotrebna stvar.
igor-za
# 04.02.2016 ob 07:14
Ja, se pridružujem mnenju Roko_europe. Sicer izdelki niso popolnoma neuporabni, sodijo pa bolj v kategorijo igrač za otroke, ko se grejo zdravnike, kot pa za resne zadeve (zaenkrat). Dopuščam pa možnost, da bo to privedlo do razvoja res kakšne dobre ideje.
Dori
# 04.02.2016 ob 10:04
Moj bog.. Kaj vse ne preberem.. Tole je navadno sluzenje na zalostnih in osiromasenih zenskih dusah..... Kalorije, tek, tabletka, fitnes, smoothie, sex, coffee-to-go, sluzba, čvek, joga, smoothie, tek, kalorije, fitness, test nosecnosti, plusek, nosecka-srecka, prehranska dopolnila, vadba za nosecnice, joga za nosecke, 8xdnevno preverjanje bitja srcka soncka v trebuhu, vsem dat poslusat, hitra hoja, gsm v roki, gledat dvojne grafe gibanja utripa srca, ... Prosim vas lepo.....drage zenske....imejte se rade, opazujte in piskusajte svoja cudovita telesa, poglejte nebo, poslusajte pticje petje, skuhajte fajn juzno, bodite ob vasih otrocih taksne kot ste, brez telefonov v rokah, pripetih na ramena, z ultrazvoki okrog vratov, ..., pokazite jim svet, naravo in kaj je v zivljenju res pomembno in potrebno. Bodite to kar ste, ne pustite si ropati zenske lepote, intuicije, cara z zgoraj nastetim..ve ste steber zivljenja in clovestva.
Prodaneduše
# 04.02.2016 ob 07:13
Dokler mi ne naredite pametnega kondoma, ne bom bral teh pametnih člankov
siggi
# 04.02.2016 ob 07:28
Take naprave se mi zdi da le se dodatno generirajo stres - stresno je preverjati rezultate naprave, ki preverja nivo stresa. Sploh ce si stresen.

Ustvarjalki vseeno vse pohvale in veliko uspeha na nadaljni poti. Upam da ne bo to se en one hit wonder
sosman
# 04.02.2016 ob 07:28
Če danes želiš "uspeti", rabiš nek produkt za hipsterje in pa neko VC firmo moraš hudo obdelat, da vložijo vate, da dobiš sredstva za reklamo.
mali_piscek
# 04.02.2016 ob 07:32
Lepo je prebrati kaj pozitivnega, kako je komu uspelo v današnjem svetu, vzpodbuda ostalim.

Vendar,

ta svet drvi v pogubo. In vedno bolj blodi v svojem obupu. Takšni projekti ne bodo rešili finančne krize, ne bodo ustavili energetske krize (nafte bo kmalu začelo zmanjkovati, čeprav je trenutno blazno poceni, kar je čista manipulacija) in ne bodo nahranili naraščajoče prebivalstvo prihodnosti.

Pač nekdo se je znašel v kaosu sodobnega sveta in je uspel. Vendar to sveta ne bo spremenilo na bolje in večini bo šlo še naprej vedno slabše, ker vedno bolj drvimo proti prepadu.
kraut
# 04.02.2016 ob 09:18
Tale članek samo dokazuje da splošna javnost nima pojma o potrebnem nivoju znanja da kakorkoli razvijaš ali spreminjaš trenutne tehnologije, izdelke... Nikakor to ne spada med top 30 pod 30 let... niti v Ljubljani, kaj šele svetu.

Omenjena zgodba je pa zgolj in samo primer sreče v kapitalističnem svetu, kjer nekomu lahko uspe drugemu pa ne, pa gre lahko v obeh primerih za isti produkt. Gre zgolj in samo za biznis, dodane vrednosti in kompleksnejšega znanja pa tu ni.

To je kot če bi nekdo snel jabolko z drevesa, ga narezal in prodajal v obliki krhljev, nato pa bi se to reklamiralo kot premikanje mej v sadjarstvu... was?
Vse super in prav če kdo kupi te krhlje, če dobro zaslužiš od tega tudi super, ti privoščim ker je pošteno, ampak je pa to na kratko "kr neki"
endrug
# 04.02.2016 ob 08:25
@severnik, saj ji nihče ne krati uspeha. Le produkt je neumen in zato je lestvica na katero se je uvrstila zaradi izdelka zelo vprašljiva. Ni se nam treba vsem sedaj strinjati, da je top30.
trpotec
# 04.02.2016 ob 11:14
"Urška Sršen s pametnim nakitom premika meje tehnologije"
Naslov je lep pljunek v obraz vsem znanstvenikom, raziskovalcem in inženirjem.

Dajte si mediji že razjasniti, da trženje in podjetništvo nista enaka tehnološkemu razvoju. Oboje igra svojo vlogo, je pa precej žalostno, da prodajanje na tehnologiji temelječih idej enači s premikanjem meja tehnologije. Ljudem, ki dejansko premikajo meje, se medijsko pozornost posveča zgolj izjemoma, večinoma pa sploh ne.
Janček
# 04.02.2016 ob 09:36
Jaz pa razvijam aplikacijo "Pametna natakarica 2020". Žal sodobne kelnarce niso z glavo najbolj pri stvari in polovico dneva preživijo takorekoč na svojem telefonu, Zato bo moj pripomoček znal sporočiti kelnarci, kdaj je prišla nova stranka, kdaj ima stranka prazen kozarec, kdaj je treba kaj počistiti in kdaj želim plačati. Pa mogoče še kak dober vic bom snel z neta in ji ga poslal, da bo boljše volje.
Janček
# 04.02.2016 ob 09:00
Možnosti uporabe tehnike v vsakdanjem življenju so praktično neomejene, ampak največji trik je prepričati kupca, da on to potrebuje. Imamo čedalje več pametnih zadev, ampak lastne zdrave pameti pa žal čedalje manj.
kraut
# 04.02.2016 ob 10:19
@juk

Če uspeh meriš ozko zgolj skozi zaslužek potem super, si uspel...
Ubistvu če bi nekoga dovolj dolgo prepričeval da mi svojih 50 € zamenja za mojih 10 €, in bi mi jih na koncu dejansko zamenjal, bi ti temu rekel "uspeh s pomočjo marketinške stretegije"... Jaz pa temu rečem nateg
simonc27
# 04.02.2016 ob 11:36
Kmalu pričakujem članek o pametnem vibratorju in aplikacijo za telefon, ki bo spremljala statistiko mastrubiranja. Da po bo naprava trendy in skrbela za zdravje, bodo v vibratorju vgrajena tipala za spremljanje stanje sluznice, podatki pa bodo poslani kar osebnemu ginekologu, ki bo lahko opravil pregled kar na daljavo.
janez123
# 04.02.2016 ob 10:43
Zanimivo je, da si ženska da na trebuh izvor mikrovalovnega sevanja in temu pravi skrb za zdravje. Narobe svet!
Kapitan Kljuka
# 04.02.2016 ob 09:56
A je dandanes kakšna noviteta, ki ni pametna? Vsej je postalo pametno, telefoni, ure, skiroji, kovčki, podstavki, flaške, še nakit. Wow. Kaj je naslednji 'pametni' izum? Pametni možgani? Pametna pamet, mogoče?
fah-q
# 04.02.2016 ob 10:11
@Dori in Kraut

Jasno, logično, modro...podpišem.
pullach
# 04.02.2016 ob 09:13
Instant startupi s čez noč milijonskim budgetom za en sam produkt za mene niso ravno podjetniki. Podjetništvo se začne nenormalno skromno, razvoj ni ekspres, hkrati ob vsem trudu in počasnem efektru trga, človeka doletijo še cegli v glavo kot npr. informacija kako si na nekem planetu Javni sektor izplačujejo dodatke za pripravljenost oz. manj ugoden delovni čas, dvojne potne stroške s službenim avtom ipd. Preden imaš tako veliko ekipo in tak nivo marketinga, kot je to praviloma vidno pri startupih, si z razvojem že zelo daleč in veš kdaj si dejansko upaš privoščit npr. profesionalen mega štant na sejmih. Tako da bi bilo res fer, če bi startupe in podjetnike začeli ločiti v dve različni skupini. Prvim je praktično postlano, drugi se prebijajo čez džunglo trnja.
Ples
# 04.02.2016 ob 11:28
Ga uporabljate tudi sami?
Mislim, da je edini legitimni razlog za delo v zagonskem podjetju vera v vizijo in izdelek.


Kakšen odgovor :))))
Tole je ziher po mejlu narejen intervju ... Odgovori so tako popeglani, da sploh ni za brat.

Drugače pa: če se komu izdelek zdi trapast, to ne pomeni avtomatično, da avtorici ne privošči uspeha, to se ne izključuje. Takšne zaključke delati je trapasto, avtorjem takšnih zaključkov pa vseeno želim vse naj ;)
PONOS
# 04.02.2016 ob 10:28
Dodatek:
Članek je le propaganda ne vzodbuda.
Namigovanje češ glejte -se da ,slabo živiš zato, ker nisi uspešen ,neumen, neiznajdljiv in povzročanje slabe vesti posamezniku in preusmerjanje iz resnične težave-sistemsko krizo.
Klasično zavajanje ki se uporablja po vsem zahodu....
kraut
# 04.02.2016 ob 10:05
@juk

Tako je, od sreče, ker za izdelek brez dodane vrednosti nikoli ne moreš biti prepričan da ga bo kdo dejansko kupil...
Pred nedavnim sta dva doktoranta fakultete za strojništvo predstavila noviteto na področju merilnih tehnologij, dobila od nekega podjetja za to tudi zelo lepo nagrado... Odkrila/razvila sta namreč zadevo ki omogoča stvari ki do tedaj še niso bile mogoče, naredila sta napredek, in za svoje delo nista potrebovala vizije širjenja in marketinške strategije... ker dobre izdelke stranke same poiščejo... tisti ki se pa preveč vsiljujejo z marketingom so pa rak rana današnje potrošniške družbe, naprime studio moderna in Sandi Češko... najbogatejši slovenec... ampak kaj pa dela? prodaja vilede za 50€ ter metle ki izpihujejo paro za 100€... uspešen (bogat) je res, doprinosa družbi pa manj kot nič
PONOS
# 04.02.2016 ob 08:36
Čestitam!
In kaj ima Slovenija oziroma Hrvaška od tega?
Je kaj več zaposlenih?Država pobira kaj več davkov?
fah-q
# 04.02.2016 ob 11:28
@juk
To da nekdo ki izdelka ne potrebuje in je zavisten podaja kritiko o njem pač ni utemeljena kritika. Utemeljeno kritiko lahko podajo samo uporabnice izdelka.

Ti še niso razložili, da ni ravno pametno posploševat le na podlagi svojih lastnih izkkušenj, videnja in razumevanja? Ne funkcionira vsak tako kot ti.
conchita
# 04.02.2016 ob 11:12
V nadaljevanju lahko pričakujemo Bellabeatove pametne pasje ovratnice, ki bodo lastniku (ali pa mogoče tudi psu) povedale, kdaj bi pes utegnil začutiti lakoto oz. katero pasjo hrano bi si tokrat zaželel ...
juk
# 04.02.2016 ob 08:50
Je kaj več zaposlenih?Država pobira kaj več davkov?

Dve sociali manj, DDV od dveh več pobran.
greenumagon
# 04.02.2016 ob 08:31
Že da realiziraš idejo, je težko. Uspeti je pa še težje.
Ples
# 04.02.2016 ob 11:33
Na splošno me moti moderna raba pridevnika "pameten" - razvrednotenje pomena :(
oliva
# 04.02.2016 ob 11:04
"Kar pa me je močno zmotilo je ta izredno negativni odziv. I"

Mene pa zmoti izredno negativen odziv na utemeljene kritike, osebna mnenja.
Če se poda kritika ali mnenje o IZDELKU, zakaj je treba takoj uletet z ad hominem...
fah-q
# 04.02.2016 ob 10:17
@G.Bruno

Idealen produkt za Slovenijo - brezžični polnilec baterij na zavist. Na žalost deluje samo v Sloveniji.

Ti pa nisi živel ravno dosti časa čez mejo?Fovšija (v bistvu kompleksi, fovšija je le posledica) poganja večino "razvitih" ekonomij...oni nerazviti so pa fouš razvitim in je cel krog sklenjen...
la.sonrisa
# 04.02.2016 ob 09:39
wow, super, čestitke, da jima je ratalo!

me pa nekaj drugega zanima, namreč ultrazvok na verižici? to pol ženske ziher poslušajo vsak dan, včasih večkrat na dan, ker pač pokažejo prijatlcam, staršem, starim staršem itd. Ko sem bila noseča, nam je babica v materinski šoli rekla, da je ultrazvok pravzaprav stresen za plod, ker ga tamal sliši oz nekako zazna. ne vem, če je to res, ampak to je bla informacija od ženske, ki ve o teh stvareh veliko več kot jaz. tako da ne vem, če je to glih fajn, vsak dan tamlga prcat z nekimi ultrazvoki
oliva
# 04.02.2016 ob 12:02
"Drugače pa: če se komu izdelek zdi trapast, to ne pomeni avtomatično, da avtorici ne privošči uspeha, to se ne izključuje. "

Točno tako, Ples.
Marsikomu privoščim uspeh, pa vseeno nimam vseh njegovih izdelkov ali si ne izvolim njihovih uslug, ker jih ne potrebujem. :)
V bistvu ne marsikomu, ampak vsakemu.
kraut
# 04.02.2016 ob 11:29
@juk
zaključujem debato
simonc27
# 04.02.2016 ob 11:22
"Pametni" naket za digitalne ovce, da se ne izgubijo iz črede.
Aja, za sodobne ženske je to.
kraut
# 04.02.2016 ob 11:13
@juk

a pa ti prebereš cele komentarje?
moj prvi komentar je bil da jima privoščim vsak zaslužen € ker sta ga sama zaslužila s svojim delom... pustimo ob strani vloženo znanje in dodano vrednost...
moti me ta "hype" okoli tega njunega podjetjeca ki je dobil članek na MMC in prišel celo na Forbesovo lestvico, ker nista v nobenem pogledu tako posebna da bi bilo to primerno... sploh ker kot sem že dejal, nista niti v Ljubljani med top 30 v merilu inovativnosti pri novih in dobrih izdelkih
PONOS
# 04.02.2016 ob 10:22
marcus_aurelius
Čestitam da sta uspela in želim vse najboljše.
Treba pa je pogledat širšo sliko ,taki posamični uspehi za blagostanje države ne pomenijo nič.
Imamo 120.000nezaposlenih realno 200.000-V Sloveniji dela le 130.000ljudi v podjetjih ki delajo dobiček-ostali samo izgubo.To je realnost.
Na svetu je 7 miliard ljudi-od tega v razvitem svetu 900.000mio ljudi in sedaj pričakovati da bomo mi odkrili toplo vodo????Kaj pričakuješ da bo vsak nezaposlen poleg borbe za boljše življenje izumljal gadgete?
Članek je fopanje folka nič drugega zato toliko negativnih komentarjev...
Dori
# 04.02.2016 ob 10:10
Tole je pa rezultat.. Pol pa sluzijo psihiatri :)

http://mobile.nytimes.com/blogs/parentin
g/2016/02/03/six-steps-to-curb-materialism-in-your-kids/?smid=fb-nytimes&smtyp=cur&_r=0&refer
er=http://m.facebook.com
tanj
# 04.02.2016 ob 09:51
Težave z razumevanjem se že kažejo, saj pravim, da delajo robote iz nas. Ni bil očitan uspeh, očitana je bila usmeritev sodobnih hipster idej. Če se bo našel nekdo, ki bo uspešen v prodajanju zavitih kamnov, naj jih prodaja. Nihče me pa ne bo prepričal, da je njegova ideja dobra ali še huje - da takšna ideja pomeni napredek.

Večina meni poznanih ne goji nevoščljivosti do Boscarola, niti do Batagela, nikakor do Akrapoviča če omenim tri vsem poznane. Z odobravanjem gledajo na podjetja, ki delajo dobro in ustvarijo prihodkov za rast, razvoj in za svoje zaposlene. Tako da ta Boscarolov bob ni ravno žebljica na glavico. Razen če je ciljal na birokracijo, potem pa ja.
Ples
# 04.02.2016 ob 12:06
@juk
Mogoče zate, zame absolutno ne. Isto dogajanje lahko vidiš skozi milijon pogledov, izdelek pač ne. Ali je uspešen ali pač ni.
Ah :) Če je izdelek uspešen, ga ne smeš skritizirat, razen, če ga ne sprobaš? In da izdelka ne moreš videti skozi milijon pogledov? Zakaj ne? Ne se tako omejevat, no.
Kazalo