Golota le zaradi golote ni potrebna. Foto: Instagram
Golota le zaradi golote ni potrebna. Foto: Instagram

Kreativni vodja modne hiše Balenciaga je na Instagramu objavil dve provokativni fotografiji za svojo novo kolekcijo hlač iz džinsa, ki sta med ljudmi že sprožili burno razpravo. Na eni fotografiji manekenka Anna Ewers pozira s spuščenimi kavbojkami, oprsje pa ji zakriva napis Denim X Alexander Wang, na drugi pa si mednožje zakriva z roko, kar naj bi namigovalo na samozadovoljevanje.

30-letni oblikovalec je priznal, da so fotografije nastale, da bi se o njih govorilo: "Ko jih enkrat vidite, ne morete nehati govoriti o njih." Za spletni portal Women's Wear Daily je razložil: "Niso izzivalne le v seksualnem smislu, ampak v smislu, da spodbudijo debato. Ničesar določenega ne želim sporočiti. Zanimivo je opazovati, kako bodo fotografije interpretirali ljudje. Seveda bodo med njimi tudi takšni, ki jim ne bodo všeč."

Pri fotografijah ne gre za neko novo idejo, saj podobno načelo (razgaljena telesa v zapeljivih držah) že leta uporablja na primer Calvin Klein. Wang je dejal, da so mu bile kampanje omenjene modne hiše navdih. Razlika je le v tem, da imajo manekenke pri Calvinu Kleinu hlače oblečene, medtem ko se je Wang odločil, da te spustijo pod pas (zanimivo glede na to, da želi oglaševati hlače).

Golota le zaradi golote ni potrebna. Edino sporočilo, ki ga potrošniki tako dobijo, je, da znamka verjame, da je najboljši način, kako pripraviti ljudi, da bodo o njihovih izdelkih govorili, razkazovanje ženskega telesa, so zapisali pri Huffington Postu. "Tvoja oblačila so dovolj kul na modelih, Wang. Ni jih treba slačiti, da bi zaslužil več."