Pri Cotyju priznavajo, da je položaj igralke v oglasu izzivalen, a trdijo, da ni neprimeren. Kakor koli že, oglas bodo morali v takšni obliki umakniti iz britanskih medijev. Foto: Coty
Pri Cotyju priznavajo, da je položaj igralke v oglasu izzivalen, a trdijo, da ni neprimeren. Kakor koli že, oglas bodo morali v takšni obliki umakniti iz britanskih medijev. Foto: Coty
V oglasih za Lolo, 'starejšo sestro' dišave Oh, Lola!, je nastopala danes 19-letna manekenka Karlie Kloss. Foto: Coty

Britanska uprava za oglaševalske standarde (ASA) je zdaj prepovedala ta oglas, saj naj bi imel "potencial seksualiziranja otroka". Razsodba pomeni, da se kampanja v sedanji obliki ne sme več pojavljati v tiskanih medijih na Otoku.

Na svoji spletni strani so pri ASI zapisali, da se zavedajo, da je imela manekenka v času, ko je nastal oglas, 17 let, a se jim zdi, da je videti mlajša od 16. Po njihovem mnenju dolžina obleke in položaj stekleničke parfuma pritegneta pozornost na dekletovo seksualnost, zato so odločili, da je oglas neodgovoren in bi lahko koga resno prizadel.

Ciljno občinstvo ne bi bilo prizadeto?
Dišavo Oh, Lola! v Veliki Britaniji izdeluje in distribuira Coty UK. Kot so povedali pri podjetju in obeh revijah za življenjski slog, v katerih se je pojavil oglas, ES Magazine in Sunday Times Style, pritožb glede oglasa niso prejeli. Ciljni trg omenjenih revij namreč sestavljajo ljudje, stari več kot 25 let, ki naj bi vajeni podobnih drznejših podob v teh publikacijah.

Je pa zato ASA prejela štiri pritožbe in odločitev o prepovedi utemeljila s "seksualno provokativno podobo", saj velika (veliko večja od velikosti stekleničk v prodaji) steklenička parfuma, oblikovana kot vaza s cvetočo cvetlico, počiva med nogami Fanningove. Pri Cotyju priznavajo, da je poza provokativna, a trdijo, da ni neprimerna.

Jacobs: "Bolj Lolita kot Lola"
Modni oblikovalec Marc Jacobs je dišavo Oh, Lola! opisal kot "čutno" in dejal, da je kot mlajša sestra njegove izjemno uspešne dišave Lola, "bolj Lolita kot Lola", pišejo pri Telegraphu. Citirajo še Jacobsovo izjavo iz revije Women's Wear Daily, kjer je povedal, da se mu zdi Dakota prava za vlogo "sodobne Lolite, zapeljive, a prikupne".

Kaj pa Slovenija? Je sporni oglas prepovedan tudi pri nas? Na Oglaševalskem razsodišču, ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice in je edino pristojno za presojo skladnosti oglaševanja z določili slovenskega oglaševalskega kodeksa, do današnjega dne še niso prejeli pritožbe za ta oglas, je za MMC povedala direktorica SOZ-a Ana Predovič.