Madonnina podjetniška žilica ne počiva. Foto: EPA
Madonnina podjetniška žilica ne počiva. Foto: EPA

Za letošnjo jesen načrtuje linijo čevljev pod njeno novo znamko Truth or Dare. Nastala bo v sodelovanju s kanadskim podjetjem Aldo in bo črpala navdih iz plesa. Cene se bodo gibale med 89 in 349 dolarji, prva linija pa bo vključevala več kot 60 različnih modelov, med drugim čevlje brez pete, čevlje z visoko peto in gležnjarje.

Modeli, brez katerih pri Madonni ne gre
Kreativna svetovalka pri tem Madonninem podvigu bo njena stilistka Arianne Phillips, je pa v samo nastajanje modelov zelo vpletena tudi popikona sama. Kot je povedala Phillipsova, je Madonni osvežila spomin na čevlje, ki jih je nosila čez leta, kot navdih sta izbrali tiste, "brez katerih si ne predstavlja življenja".

Modeli z Madonninim podpisom bodo na prodaj v izbranih blagovnicah po ZDA in Kanadi, pa tudi na Otoku in v spletni trgovini Asos. V Evropi naj bi bili čevlji na voljo naslednje leto.

Kmalu še spodnje perilo
Madonna pa se ne namerava ustaviti pri čevljih, saj želi znamko razširiti tudi na druge vrste izdelkov - kmalu bo predstavila linijo spodnjega perila Truth or Dare, pogaja pa se tudi o nogavicah in drugih modnih dodatkih.

V nasprotju z linijo Material Girl, ki jo je ustvarila skupaj s svojo najstniško hčerjo Lourdes in je namenjena najstnicam, znamka Truth or Dare cilja na ženske v starostni skupini med 27 in 50 leti.