Zabava
(7)

Poudarki

  • Novi volkswagen polo je 81 milimetrov daljši in 69 milimetrov širši od predhodnika, medosna razdalja pa je velja za 94 milimetrov.
  • Motorji z močmi segajo od 48 do 147 kilovatov. Konec leta pride novi 1,5-litrski trivaljnik TSI EVO z močjo 110 kilovatov.
  • Volkswagen je polu z novo generacijo namenil širok razpon povezljivosti.
  • Platforma MQB inženirjem omogoča tudi naknadno vgradnjo sistemov, ki jih bodo razvili.
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 6 glasov Ocenite to novico!
VW polo prva vožnja
Volkswagen polo se pelje že v šesto generacijo. Foto: Matija Janežič
VW polo prva vožnja
Polo od večjih modelov povzema tudi aktivni zaslon pred sovoznikom. Foto: Matija Janežič
VW polo prva vožnja
V notranjosti je precej bolj prostoren od predhodnika, prostorni prirastek pa se pozna predvsem zadaj. Foto: Matija Janežič

Dodaj v

Majhen, a pomemben člen v Volkswagnovi ponudbi

Prva vožnja: Volkswagen polo
12. oktober 2017 ob 11:46
Hamburg - MMC RTV SLO

Volkswagen polo je morda majhen mestni avtomobil, a v Volkswagnovi ponudbi zavzema pomembno mesto, saj se uvršča v avtomobilski razred, ki je v Evropi še vedno med najmočnejšimi, če ne celo kar najmočnejši. Nič nenavadnega ni torej, da so se tudi zadnje prenove pola lotili zelo resno.

Od leta 1975 je bilo v petih generacijah prodanih več kot 14 milijonov polov. Od novinca se torej tudi v šesti generaciji veliko pričakuje, zato poleg oblikovne svežine prinaša tudi sodobno tehniko, ki jo je Volkswagen združil okoli platforme MQB. V dolžino je precej zrasel, večji sta tudi medosna razdalja in širina, a je tudi nekoliko nižji, kar poveča eleganco bočne silhuete. V kabini poleg udobja za največ pet potnikov zagotavlja tudi dovolj prostora za 351 litrov njihove prtljage.

Bolj prostorna notranjost

Kaj prinaša novi polo, nam je povedal Georg Podhajsky iz Volkswagnovega oddelka za majhne avtomobile: "Novi polo je nekoliko zrasel. Postal je daljši in širši, kar se odraža tudi v notranjosti. Potnikom, predvsem na zadnjim klopi, je namenjenega veliko več prostora, zato se lahko s polom odpravijo tudi na daljše vožnje."

Novi polo bo kupcem omogočil tudi precej možnosti za ureditev avtomobila po njihovem okusu oziroma personifikacijo, kot radi povedo v prodajnih oddelkih. "Na voljo jim bo devet motorjev, od najmanjšega z močjo 48 kilovatov vse do 147-kilovatnega v polu GTI. Odločijo se lahko tudi med trinajstimi barvami zunanjosti in osmimi barvami v notranjosti. Polo bo na voljo tudi v štirih stopnjah opreme comfortline, trendline, highline in GTI. Kupec ima torej veliko možnosti, da si avtomobil oblikuje po svoje."

Položaj v družini ostaja enak

Glede na to, da je polo postal večji, se samo po sebi postavlja vprašanje, ali je sprememba tudi pri njegovi umestitvi v Volkswagnovo modelno ponudbo. Podhayski je povedal: "Čeprav je avto postal večji in udobnejši, ga še vedno uvrščamo med volkswagna up! in volkswagna golfa. Segmenti so si morda nekoliko bliže kot nekoč in polo se je po velikosti približal golfu, a njihovi položaji v ponudbi ostajajo enaki. Tako kot polo tudi majhni avtomobili pri tekmecih postajajo z vsako generacijo večji, a polo, prav tako kot tekmeci v primerjavi z drugimi modeli drugih znamk, tudi v novi generaciji ohranja enak položaj znotraj Volkswagnove ponudbe.

Prednosti modularne platforme

Novi polo je zasnovan na koncernski platformi MQB, ki jo – seveda v mnogih različicah - uporabljajo zelo različni avtomobili. Podhayskega smo vprašali, kakšne so prednosti njene uporabe in kaj prinaša novemu polu? "Platforma MQB 27, kot se natančneje imenuje platforma novega pola, nam omogoča, da različne sisteme, ki jih že poznamo v golfu ali celo večjem passatu in drugih modelih, laže integriramo tudi v manjši avtomobil, kakršen je polo. Tudi ko avtomobil že razvijemo in ga izdelujemo, lahko vanj, ko postanejo potrebni, brez težav dodatno vgradimo nove sisteme. "

Med sistemi, ki jih je polo povzel po večjih avtomobilih, velja omeniti aktivni zaslon, zaznavanje objektov v mrtvem kotu, opozarjanje pred prečnim prometom, pomoč pri parkiranju s samodejnim parkiranjem in še marsikatere varnostne pripomočke, zaradi katerih je precej varnejši.

Novi polo je v Sloveniji sicer že mogoče naročiti, prvim kupcem pa ga bodo izročili konec oktobra. Za polo z opremo trendline in 55-kilovatnim turbobencinskim trivaljnikom bo treba odšteti 12.500 evrov.

Matija Janežič
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
VW polo prva vožnja
Prijavi napako
Komentarji
tulumba
# 12.10.2017 ob 12:49
To pomeni, da je novi za dva pa pol jurja večji.
AM
# 12.10.2017 ob 13:08
Škoda, da v ponudbi ni tudi karavana, tako da se vsaj v SLO kupci raje odločamo za Škodo Fabio Combi.
kraut
# 12.10.2017 ob 12:44
MMC, na sklanjatve v zadnjem odstavku ste pa pozabili?

Sicer pa... prejšnja generacija polota (2010) je bila oblikovno zelo velik in pozitiven preskok v primerjavi s prdhodnimi generacijami, ta sedaj pa je vsaj za moje pojme v oblikovnem smislu precejšen korak nazaj... Ravno tako pa je pri ceni. Začetni model se je pri prejšnji seriji začel pri manj kot 10.000 €, sedaj pa je začetna cena pri 12.500€!
boboman
# 14.10.2017 ob 09:03
Kaj pa inflacija med 2010 in 2018 ? Sicer pa kao mali prakticni a velik ko golf 4..... sploh pa je sramota kaj dobis od opreme pri osnovni cen in kako je kvaliteta "stofa" slabsa kat v 90ih
djadja
# 13.10.2017 ob 15:26
@tulumba, je za dva pa pol jurja dražji ni pa 25% večji za kolikor je dražji....
Borut1974
# 13.10.2017 ob 08:55
Manjka mu tudi kakšen motor. Za zdaj je v ponudbi samo 1 litrski.
Taki motorji ali večji se nahajajo na motornih kolesih!
Jao, jao.
commodore
# 12.10.2017 ob 18:39
edino kar mu manjka je 4motion
Kazalo