Prvi mož Facebooka Mark Zuckerberg je novost na družabnem omrežju uvedel takoj po legalizaciji istospolnih porok ameriškega vrhovnega sodišča. Foto: Facebook stran Marka Zuckerberga
Prvi mož Facebooka Mark Zuckerberg je novost na družabnem omrežju uvedel takoj po legalizaciji istospolnih porok ameriškega vrhovnega sodišča. Foto: Facebook stran Marka Zuckerberga

Filter so ponudili svojim uporabnikom prav ustvarjalci Facebooka in dosegli izjemen uspeh. Le v nekaj urah po predstavitvi orodja "Celebrate Pride" se je več milijonov ljudi odločilo spremeniti svoje profilne fotografije. Toda, čeprav se zdi, da so namere Facebooka plemenite, so nekateri kritiki njihovo potezo označili za "še en psihološki test uporabnikov".

Takšnega odziva uporabnikov na Facebooku ni bilo vse od leta 2013, ko si je tri milijone uporabnikov zamenjalo profilno fotografijo z znakom rdeče obarvanega enačaja v podporo kampanje za človekove pravice.

"Pravo vprašanje je, koliko časa bo trajalo, da bodo ljudje zamenjali svoje profilne fotografije nazaj," je dejal strokovnjak za družbena omrežja Cesar Hidalgo v pogovoru za Daily Mail. Po njegovih domnevah bi lahko z vgraditvijo filtra Facebook dobil vpogled, kako lahko vplivajo na ljudi. Toda na Facebooku so že zanikali obtožbe: "To ni test, je le orodje, ki omogoča ljudem, da podprejo istospolno skupnost na Facebooku."

Toda po poročanju spletne strani Atlantic se na Facebooku že dolgo ukvarjajo, kako se informacije širijo po družbenem omrežju. Lani so obtožili družabno omrežje, da so kršili zaščito podatkov, ko so odgovorni spremenili objave skoraj 700.000 uporabnikov leta 2012.