Zabava
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.5 od 27 glasov Ocenite to novico!
Rose McGowan dviga prah s svojo knjigo spominov Brave (Pogumna). Po incidentu v knjigarni Barnes & Nobles v New Yorku, kjer se je verbalno spopadla z neko transseksualko, je McGowanova užaljeno odpovedala vse nadaljnje javne nastope. Foto: AP
Harveyja Weinsteina je več kot sto žensk obtožilo spolnega nadlegovanja in napadov. Po izbruhu škandala so ga odpustili iz lastnega podjetja, zapustila ga je žena Georgina Chapman, sam pa je poniknil iz javnosti. Foto: Reuters
Rose McGowan je v svojem boju proti spolnim napadom v Hollywoodu zelo ostra - tudi do svojih "hinavskih" igralskih kolegic. Foto: AP
Jill Messick se je že nekaj let borila z depresijo, ko pa se je zaradi afere Weinstein znašla v medijih, naj bi bilo vse skupaj zanjo preveč. Foto: IMDb

Dodaj v

Samomor Jill Messick - prva kolateralna žrtev gibanja "Me Too"?

Rose McGowan ostro nad nekdanjo menedžerko
9. februar 2018 ob 20:35
Los Angeles - MMC RTV SLO

Jill Messick, nekdanja menedžerka igralke Rose McGowan, prve borke gibanj proti spolnemu nadlegovanju v Hollywoodu "Me Too" in "Time's Up", je naredila samomor.

50-letna Messickova, ki je med letoma 1997 in 2003 delala za Weinsteinovo družbo Miramax, je trpela za depresijo in bipolarno motnjo, njena družina pa za njeno smrt krivi tako Harveyja Weinsteina kot Rose McGowan, posredno pa tudi gonjo, ki jo je sprožilo gibanje "Time's Up".

Kot so v izjavi za javnost zapisali svojci, je bila Messickova "povsem uničena", ko je Weinsteinov odvetnik objavil e-pisma, v katerih je Messickova posredno stopila v bran Weinsteinu, ko je zapisala, kaj ji je Rose povedala leta 1997.

"Jill je bila žrtev naše nove kulture neomejenega deljenja informacij in pripravljenosti, da vsako izjavo sprejmemo kot dejstvo," so zapisali. "S hitrim širjenjem informacij so se širile tudi neresnice o Jill kot osebi, ki jih ni mogla ali jih ni bila pripravljena izpodbijati. Postala je kolateralna žrtev že tako grozljive zgodbe."

Javno blatenje
Družina Messickove trdi, da je McGowanova svojo nekdanjo menedžerke javno blatila in o njej izrekla "netočne obtožbe in insinuacije", nazadnje ta mesec ob promociji avtobiografije Brave (Pogumna), a se je Messickova odločila, da teh ne naslovi javno, da ne bi odvrnila pozornosti od žrtev spolnih napadov, saj je gibanje proti spolnim zlorabam "goreče podpirala".

"Odločila se je, da ne bo še prilila olja na ogenj, s tem pa je dopustila, da trpita njeno ime in ugled, čeprav ni storila ničesar narobe," navajajo. "Nikdar se ni odločila, da postane javna osebnost. To izbiro so ji vzeli."

Svojci navajajo, da se je McGowanova zaupala Messickovi po neprijetnem srečanju z Weinsteinom na filmskem festivalu Sundance leta 1997. Takrat naj bi vsemogočni hollywoodski producent igralko oralno posilil v vroči kadi, trdi McGowanova, ki se je z Weinsteinom sicer pred leti zunajsodno poravnala.

Messickova je incident nemudoma prijavila svojim šefom. "Rose ni niti enkrat v tistem pogovoru uporabila besede 'posilstvo'. Kljub temu je Jill prepoznala, da je Harvey Rose storil nekaj neželenega, če ne celo nezakonitega. Takoj je šla do svojih šefov, jim povedala Rosino zgodbo in vztrajala, naj nemudoma ukrepajo. Rekli so ji, da bodo ukrepali."

Weinsteinovo zanikanje
Ko je McGowanova oktobra po 20 letih prvič javno spregovorila o domnevnem posilstvu za New York Times, je dejala, da je Messickovi takoj naslednji dan povedala za napad. "Objela me je," se je spominjala igralka, a ob tem dodala, da se v naslednjih mesecih ni počutila, da ima podporo svoje menedžerske ekipe in da je dobila občutek, da bi bilo vložiti ovadbo proti Weinsteinu "brezupno".

Weinsteinov odvetnik zanika, da bi imela njegova stranka z McGowanovo nesporazumen spolni odnos, kategorično pa zanika posilstvo. Ob tem je še dejal, da se je McGowanova odločila namesto ovadbe od Weinsteina "zahtevati denar", v naslednjih letih pa je še sodelovala z njim in se pojavljala z njim na prireditvah.

Zunajsodna poravnava
Po poročanju New York Timesa se je McGowanova z Weinsteinom leta 1997 po domnevnem spolnem napadu pogodila za visok znesek. Svojci Messickove pravijo, da menedžerka za dogovor ni vedela. "V tistem času je bilo vse, kar je Jill vedela, da je bila stvar rešena in da je Rose še naprej snemala filme z Weinsteini. Nikdar ni vedela za podrobnosti, do nedavnega, ko se je Rose odločila, da jih obelodani."

"Ko je dan za dnem videvala svoje ime na naslovnicah, v sklopu usmerjanja pozornosti ene same osebe nase in na svoj osebni boj, skupaj s Harveyjevimi obupnimi poskusi, da bi opral svoje ime, je bilo zanjo uničujoče," so povedali.

Rose McGowan je v svojem boju zelo radikalna - ostra je tako do Weinsteinovih dejanj kot do kolegic v Hollywoodu. Med drugim je za hinavko označila Meryl Streep, ki da je "vedela za Weinsteinovo početje", križ pa je potegnila tudi čez nekdanjo prijateljico in soigralko Alysso Milano, ker ostaja prijateljica zdaj že odtujene Weinsteinove soproge Georgine Champan.

Messickovo so preživeli soprog in dva otroka.

K. S.
Prijavi napako
Komentarji
Binder Dandet
# 09.02.2018 ob 20:39
Ce sodelavko posili predsednik uprave, gres do svojega direktorja in mu zaupas. Kaj se norca delajo? Samo policija steje.
Balaš Junior
# 09.02.2018 ob 21:32
Ah, svet milijonark, ki so "oralno posiljene v vroci kopeli" in nato denarno poravnane, nakar ob zatonu kariere najdejo svoje zivljenjsko poslanstvo, je res kompleksen.

Prava Zabava :-)
peglezn
# 09.02.2018 ob 23:21
Ker sem bolj bukove sorte... a mi lahko nekdo, po možnosti kaka ženska, razloži, kako se nekoga " v vroči kopeli oralno posili"?
Ponočnjak
# 09.02.2018 ob 22:12
In zakaj je sploh šla v vročo kopel z njim??? Halooo?!
artoum
# 09.02.2018 ob 20:48
tole je pod zabava ? zanimivo.
Putkaka
# 09.02.2018 ob 23:21
Eto ti ga na, Rose McGowan, in še vedno se imaš za nebogljeno žrtev? C'mon ...
Bondjanez
# 10.02.2018 ob 06:52
Rose ni zrtev. Ona je kriva za vsa nadlegovanja po tem. Ocitno je denarja zmanjkalo.
MJ-23
# 10.02.2018 ob 00:06
Oralno posilil?
fah-q
# 10.02.2018 ob 00:57
Rose McGowan je v svojem boju proti spolnim napadom v Hollywoodu zelo ostra - tudi do svojih "hinavskih" igralskih kolegic.

hinavske so pa zakaj? ker so bile tiho? ker so sprejemale vloge navkljub vsemu? ker danes po 20 letih nabijajo o tem?

tu se pojavi vprašanje-in v čem je ona drugačna?

očitno gre za zelo ihtavo in maščevalno osebo, ki sedaj bruha ogenj okoli po vseh in vsemu. neka 30letna menadžerka je imela manj možnosti kaj narest kot filmska zvezda. lahko bi (glej ga zlomka) tako kot rose le pokopala svojo kariero in kariero njenih strank...zdej rose očitno tega ni sama storila, menadžerka bi pa očitno to morala, da bi bila rose zadovoljna. najbrž v času, ko je bila ona "pogumna" v "vroči kopeli"...oralno posiljena...ziher je bil harvey tak jujitsu mojster, da ni niti modric pustil za sabo...ko jo je fizično prisilil v oralno posilstvo... mislim...

no, naj se zaveda, da nima sam harvey tele na vesti. tudi ona jo ima. verjetno jo je uničla prav rose.
AlFe
# 10.02.2018 ob 06:16
Eno je, če ženska prodaja telo za košček kruha in čisto drugo je, če ga prodaja za košček kaviarja na tem kruhu. V prvem primeru predlagam kamnanje moškega.
firtoh
# 09.02.2018 ob 22:39
Jaz bom dobil PTSD.
Američanom pa privoščim talibansko vlado,babnce vse zadekane,nikamor brez moškega sorodnika.Tako, kot zdaj počnejo s tem gibanjem, so na lepi poti tja.
artoum
# 09.02.2018 ob 20:55
ne nahebao samo deklata. za "vstopnico" v ta cirkus , dajo podobno skozi tudi fantje. pa ne samo pri filmu, pri glasbi tudi.
to ni še nič , kar je sedaj uradno priznano. pojdite na YouTube in vtipkajte satanic Hollywood.....
PomisliSe1x
# 10.02.2018 ob 10:42
ustanovimo gibanje:
#bojkotHollywooda

v prihodnosti si bomo hvalezni za to...
Acta Sanctorum
# 10.02.2018 ob 09:10
Snežinkica kje si zdaj? Aja itak je moški kriv, ker je v prvi vrsti zlorabil Rose, a ne?
oliva
# 10.02.2018 ob 11:44
@Snežinkica, torej tebi se ta agentka ne zdi žrtev tega gibanja?
Ker sicer si nenadoma obrnila zorni kot in obsojaš žrtev.
Acta Sanctorum
# 10.02.2018 ob 18:35
Haha snežinkica, vedno komentiraš zgolj komentarje in stvari,ki ti ustrezajo. Pokomentiraj to: vedno govorim vsaka čast tisti, ki je usta odprla takoj po poskusu oz zlorabi a strani weinsteina. Tiste pa, ki so pobasale denar, vloge za tišino, naj bojo še naprej tiho, ker so se same odločile sprejetu ponujeno, za kontrauslugo! Fact! Se dlje si bom upal it. Dosti jih danes niti poznali ne bi, ce tega ne bi sprejele, ker so roko na srce podpovprečne igralke.
ishgilliath
# 10.02.2018 ob 12:46
pišite kar hočete, ampak od kar ni več weinsteina, so holivud filmi v celoti en velik drek.... možak je očitno le vedel kaj je delal, dekleta pa tudi niso črhnila besedice 25 let

Model, Weinsteina "ni več" tri mesece in ti si kao že opazil upad kvalitete Hollywoodskih filmov? Lol kere mate eni hahaha...
oliva
# 10.02.2018 ob 11:07
"ne, kriv je javni linč, in to takih ki tako kot ta menadžerka niso TAKRAT naredile NIČ! "

Tako je, ona ni naredila nič, naredila je torej ISTO kot 'Rose' - sam brez 'poravnave'..
Mislm...
fah-q
# 10.02.2018 ob 11:06
@raknac navi
Tip je pregazil vec kot sto zensk. Menedzerka je vedela in ni ukrenila nic. Pa se depresivka je. In zdaj je po vasem prepricanju krivo gibanje? Kako sprevrzena logika. Ni cudno, da se nobena ni upala sama upreti tem normam.

ne, kriv je javni linč, in to takih ki tako kot ta menadžerka niso TAKRAT naredile NIČ! kaj misliš, bi lahko naredila več 30 letna menadžerka (v javnosti nepoznana) ali takrat že znana 25 letna igralka rose? menadžerki niti ni povedala, da je bila posiljena, le da se je nekaj zgodilo. seveda bi ta menadžerka morala ukrepati...ja, ma prva bi morala ukrepati ravno ta, ki jo je napadla. pa ni...
Tao3
# 10.02.2018 ob 10:09
Weinsteinov odvetnik zanika, da bi imela njegova stranka z McGowanovo nesporazumen spolni odnos, kategorično pa zanika posilstvo. Ob tem je še dejal, da se je McGowanova odločila namesto ovadbe od Weinsteina "zahtevati denar", v naslednjih letih pa je še sodelovala z njim in se pojavljala z njim na prireditvah.

In potem ji je zmanjkalo denarja in se začne dreti: Meeeeeee tooooooo
tureavanture
# 10.02.2018 ob 00:04
pišite kar hočete, ampak od kar ni več weinsteina, so holivud filmi v celoti en velik drek.... možak je očitno le vedel kaj je delal, dekleta pa tudi niso črhnila besedice 25 let
oliva
# 10.02.2018 ob 11:13
@Acta Sanctorum:
".... kaj je to gibanje postorilo na podrocju dejanskih zlorab, tistih brez protikoristi? Gibanje je zgolj obracunavanje med nekimi zvezdniki, ki se med sabo ne marajo! Grdo bom rekel, ampak Rose dol visi za vse zlorabljene otroke, deklice, punce in zenske v Afriki! In tudi tiste, ki sedaj prihajajo v svet sov biznisa in bodo ravno pojedle marsikaj, da bodo prisle do dobre vloge!"

Se strinjam oz. podobno vidim.
oliva
# 10.02.2018 ob 11:05
"Pa se depresivka je."

Je bila.

Sprevrženo?
Da je nekdo, ki je kvečjemu prav tako molčal (a se ne dal podkupiti), verjetno pa je, da dejansko ni vedel za vse 'intimne sporazume' med vpletenima, zdaj krivec?
Oseba pa je mrtva. Konec. Nepovrat. Z oblatenim imenom. Kot so napisali, ona se ni odločila, da bo javna oseba in če je storila kaj nezakonitega, naj bi ji bili dokazali in jo kaznovali.
Acta Sanctorum
# 10.02.2018 ob 11:03
Spolna zloraba ni enako posilstvo! Niti ta izrodek Weinstein verjetno ni nobene zenske posilil. Cetudi se sedaj trudijo prikazat vse kot posilstvo, so takrat privolile v spolno obcevanje (tako ali drigacno) v zameno za vlogo v filmu. Seveda je to izraba moci in kaznivo, je pa vsaka zenska imela moznost ponudbo zavrnit. Samo to trdim! Za slavo in denar se marsikaj pozre, zdaj ko je priloznost in ko se preskrbljene pa lajajo vsepovprek. Zagovorniki/ce gibanja #metoo, povejte kaj je to gibanje postorilo na podrocju dejanskih zlorab, tistih brez protikoristi? Gibanje je zgolj obracunavanje med nekimi zvezdniki, ki se med sabo ne marajo! Grdo bom rekel, ampak Rose dol visi za vse zlorabljene otroke, deklice, punce in zenske v Afriki! In tudi tiste, ki sedaj prihajajo v svet sov biznisa in bodo ravno pojedle marsikaj, da bodo prisle do dobre vloge!
oliva
# 10.02.2018 ob 11:00
"Torej Jill je gibanje #metoo goreče podpirala ampak njegovi nasprotniki bi sedaj radi novico zaspinali kot da jo je prav to gibanje ubilo. Ubila se je sama, "

Zakaj pa potem zdaj?

Ravnatelj se je tudi ubil sam.
fah-q
# 10.02.2018 ob 10:59
Mimogrede, LA policija je sporočila, da je tožilcem posredovala v preučitev 3 obtožbe spolnega napada proti HW, upajmo torej, da ga postavijo pred sodišče in strpajo v keho ASAP.

od stotin zlorabljenih na koncu po skoraj letu "viharja" celi 3 primeri na sodišču...na koncu bo tip dobil 100 odškodnin za blatenje, kako pogojno kazen ter kako prepoved približevanja. in krivda za to, bodo ravno take avše, ki so bile z njim v vroči kopeli kjer jih je kao oralno posilil...

in pa ne, ni je ubilo samo gibanje kot tako ampak javni linč. rose sedaj uničuje vse okoli sebe, ki niso bili takrat boljši in bolj pogumni od nje ampak so počeli isto kot ona. ženske, ki so bile tiho, služile pri harveyu, se z njim v javnosti slikale in objemale-no, ona je dobila še dodatno finančno injekcijo-sedaj so vse take hinavke in sokrive...le ona je res žrtev, le ona ni hinavka...
oliva
# 10.02.2018 ob 10:59
@BondJanez:
"Rose ni zrtev. ..."

Rose je (bila) žrtev.

Vendar ko se začne kepa valit, zgazi vse pred sabo, 'dolžne' in nedolžne.
Zato je bilo čisto narobe tole zastavljeno, na kar smo mnogi že opozarjali/ene že opozarjale, vendar:

@any22:
"Saj smo vedeli, da bodo padale glave..."

... si pa nismo mislili, da bo to tako dobesedno in da bodo to morda najmanj krivi.

Histerija + linč pristop = nikoli in nikdar nič dobrega.
pietetnik
# 10.02.2018 ob 10:51
Tiste, ki širijo blato, se je prijela še kri!
Groza!
prim00z
# 10.02.2018 ob 06:32
Messickovo so preživeli soprog in dva otroka.

A se ne da tega bolje poslovenit, če že prevajamo?
Acta Sanctorum
# 11.02.2018 ob 11:23
Zato je pa šla s tem na sodišče ne? Ker je pregonljivo po zakonu? Weinstein ne bo niti sekunde preživel v zaporu, to ti je lahko jasno, zakaj si odgovori sama! Ampak ne v stilu: ja moški lobi je za to poskrbel! Dejansko mu ne bodo mogli nič dokazat, ker je bilo vse s privolitvijo "zrtve".
Radenm
# 10.02.2018 ob 18:57
@sneżinka, si me morda s kom zamenjala? Res je, da marsikdo pravi da so si žrtve same krive. Samo ta "marsikdo" nisem jaz, pa tudi strinjam se ne s tem. Tako da ja, ostajam nasprotnik "tvojega" gibanja, ki sredstev ne izbira, in je pripravljeno iti preko trupel, in to z zvrhano mero škodoželjnosti.

Takega gibanja ne bom nikdar podprl. Ni-ko-li.
vrtojb5
# 10.02.2018 ob 13:47
Weinstein ne bo sel v cuzo, ker ni nic naredil, vsaj ne dokazljivega. Ko se tole poleže, bo se vedno boss.
Radenm
# 10.02.2018 ob 12:54
@oliva

Snežinkina logika je "Moje gibanje je brezmadežno, popolno, in nima nobene slabe strani". Zato mora vzrtajati, da je bila Jill "kriva". Saj veš, Bog je tudi dober ko pobija nevernike, in če jo je ubil Bog je morala biti nevernica, kajti Bog je nezmotljiv, popoln, in pomisliti drugače bi bilo nepredstavljivo...

Kdor podpira kakršnoki tako gibanje ki ruši vse pred sabo, mora sam sebi lagati, da bodo zaradi njega trpeli samo "negativci", drugače se zlomi iluzija, v kateri živi.
oliva
# 10.02.2018 ob 11:41
*plus imaš 50 kil, tip pa 100.
oliva
# 10.02.2018 ob 11:37
@peglezn:
"Ker sem bolj bukove sorte... a mi lahko nekdo, po možnosti kaka ženska, razloži, kako se nekoga " v vroči kopeli oralno posili"?"

Bom poskusila. :)
recimo da si v svoji hotelski sobi in hipotetično da si celo zaklenjen.
Nakar tip z ogromno močjo npr. podkupi osebje ali si drugače pridobi ključ oz. vstop.
Stopi v kopalnico, oseba pa leži v vroči vodi, torej je težka, lenobna, matasta in - naga. In mokra.
Kako naj se brani, kam naj zbeži, kaj naj naredi?
oliva
# 10.02.2018 ob 11:25
Kaj pa če bi agentka TEDAJ zagnala halo, želela Weinsteinovo glavo, odločno prijavila na policijo itd., ni nemogoče, da bi se 'Rose' tedaj obrnila proti njej (saj v tistem času je prejela denar, tako ji morda to sploh ne bi ustrezalo - tedaj).
oliva
# 10.02.2018 ob 11:22
Pa še nekaj:
če je Rose bila tiho, vse normalno opravljala naprej, se fotkala, naprej sodelovala z Weinsteinom, naj kar zdaj njena agentka kljub temu nekaj na svojo roko ureja, ovadi itd.?
Pa saj v prvi vrsti gre žrtev sama (če ni otrok, v tem primeru gre skupaj s starši, skrbniki, socialnimi delavci itd.) na policijo...
Ampak ne gre in je tiho.
In kaj naj torej zdaj ta ena ženska agentka, naj bije Rosin boj, če se zdi Rose čisto okej in vse v redu?
raknac navi
# 10.02.2018 ob 10:35
Zabava je naslov. Zabavna industrija. Novice iz sveta Zabave. Ne vem kaj vam ni jasno.... vse je narobe samo posiljevalci so pa ok? Cudna druzba ste vi..
BlackHole
# 10.02.2018 ob 06:17
To so ti zmenki bipolarnezev. Najprej oba noro zagreta, potem pa eden dobi popoln odpor, drugemu se pa posledicno spipa, ker dejt ne gre vec po planu. Vseeno pa to se ni opravicilo za posilstvo.
Ghurka
# 10.02.2018 ob 20:06
@snežinkica... Ubila se je sama, ker je bila depresivna in se je očitno čutila tudi kriva in soodgovorna za HW zločine..
zanimivo,a ne?
oliva
# 10.02.2018 ob 11:47
"Glavni razlog zakaj žrtve ne spregovorijo je strah in sram, strah, da jim ne bodo verjeli, sram, da so same krive za zlorabo"

To je res.

"in s svojimi odzivi jim sporočate, da imajo prav in da je bolje molčati."

To pa ni res; večina pravi, da naj ženske NE molčijo in naj se zganejo ZDAJ, DANES.
Ženske se lahko tudi naučijo reči ne iz tega.
oliva
# 10.02.2018 ob 11:17
"bojkot HW"

Pa saj to na nek način že počnemo oz. gledaš pač tisto, kar je prebavljivo, večina nove hw produkcije je men itak mimo, neka reciklaža pa neke animacije oz. vizualni efekti itd.
Dobre hw filme bom pa še vedno pogledala (glih zadnjič sem četrtič gledala Brodolom z vrhunskim Hanskom). Ogromno jih je.
V kino pa že zdaj ne derem na novosti.

In dejansko so se mi še bolj priskutili mnogi v tej epizodi.
Recimo Tarantina že dolgo ne gledam, njegovi novi filmi mi sploh niso všeč, celo so mi dolgočasni.
Obožujem brata Cohen (nista se znašla v tem blatu).
raknac navi
# 10.02.2018 ob 09:26
Tip je pregazil vec kot sto zensk. Menedzerka je vedela in ni ukrenila nic. Pa se depresivka je. In zdaj je po vasem prepricanju krivo gibanje? Kako sprevrzena logika. Ni cudno, da se nobena ni upala sama upreti tem normam.
anny22
# 09.02.2018 ob 22:00
Saj smo vedeli, da bodo padale glave...krive, polkrive in nekrive. Kam je spadala ta pokojna, pa najbrž ne bomo nikoli izvedeli.
Snežinkica
# 10.02.2018 ob 19:13
@Acta

Kot sem že večkrat povedala, pa ne znate/nočete razumeti, tiste, ki so se dejansko šle menjavo spolnih uslug za vloge, so danes bodisi tiho bodisi nasprotujejo #metoo, glej Deneuve, Bardot... Posilstvo, ki ga je zagrešil HW nad RM, pa ni bila nikakršna kontra usluga, ampak kriminalno dejanje pregonljivo po zakonu. In ne, Rose NI bila tiho, povedala je ljudem okoli sebe, svoji agentki, nadrejenim... nazadnje pa je kot najbolj optimalno rešitev zase sprejela poravnavo in odškodnino, ki je povsem legitimna stvar, denar namenjen povrnitvi škode, ne pa priznanje, da je bil spolni odnos konsenzualen. Dajte si že enkrat razčistiti osnovne pojme in ne utrujajte z neumnostmi.
Snežinkica
# 10.02.2018 ob 17:33
@Radenm

Hecno, kako nasprotniki gibanja #metoo hitro zamenjajo ploščo, ko jim to ustreza. Žrtvam zlorab pravijo, da so same odgovorne zase in za svoje "napačne" odločitve, medtem ko naj bi bili za odločitve Jill odgovorni drugi. In Jill, vsaj kolikor je znano, za razliko od Rose McGowan, moški niso vse življenje zlorabljali. In hinavsko je tudi to, da se žrtve spodbuja naj spregovorijo, ko pa to vendarle storijo, se jih pričaka na nož, z vedno zelenimi napevi o tem kako se ženske lažejo, so si same krive, iščejo pozornost in denar.....
Snežinkica
# 10.02.2018 ob 11:35
Zagovorniki/ce gibanja #metoo, povejte kaj je to gibanje postorilo na podrocju dejanskih zlorab, tistih brez protikoristi?

Če popolnoma nič drugega so dosegle to, da se o spolnih zlorabah in nasilju GOVORI medtem ko se je tisočletja MOLČALO in če bi bilo po vaše bi se še naprej. In ne, ni res, da gibanje #metoo sestavljajo zgolj zvezdnice, sestavlja ga vsaka ženska, ki je s tem dobila pogum in javno spregovorila o svoji zlorabi, večina jih je povsem običajnih državljank. Če kdo, potem slabšajo položaj zlorabljenih žensk in otrok po vsem svetu nasprotniki gibanja, ki bi stvari še naprej radi pometali pod preprogo. Glavni razlog zakaj žrtve ne spregovorijo je strah in sram, strah, da jim ne bodo verjeli, sram, da so same krive za zlorabo in s svojimi odzivi jim sporočate, da imajo prav in da je bolje molčati.
Snežinkica
# 10.02.2018 ob 20:01
@radenm

Ne, z nikomer te nisem zamenjala, v svojem postu si me omenjal, ne vem zakaj, zato sem ti odgovorila. Od ljudi, ki terjajo od žrtev popolnost zraven pa vijejo roke nad "ubogimi" predatorji, pa seveda ne pričakujem podpore, niti je ne želim.
Snežinkica
# 10.02.2018 ob 10:23
In potem ji je zmanjkalo denarja in se začne dreti: Meeeeeee tooooooo

Tudi če bi bilo to res, to še vedno ne spremeni dejstva, da jo je posilil, zakaj bi ji sicer sploh dal denar, torej, kaj točno je tvoj point?
Snežinkica
# 10.02.2018 ob 10:20
saj je gibanje proti spolnim zlorabam "goreče podpirala".

Torej Jill je gibanje #metoo goreče podpirala ampak njegovi nasprotniki bi sedaj radi novico zaspinali kot da jo je prav to gibanje ubilo. Ubila se je sama, ker je bila depresivna in se je očitno čutila tudi kriva in soodgovorna za HW zločine, pri čemer bi moralo biti veliko bolj sram Weinsteina in pa njene nadrejene, ki so mu vseskozi ščitili hrbet.

Mimogrede, LA policija je sporočila, da je tožilcem posredovala v preučitev 3 obtožbe spolnega napada proti HW, upajmo torej, da ga postavijo pred sodišče in strpajo v keho ASAP.
Kazalo