Na številnih ameriških domovih pod jelko na božično jutro ni bilo daril. Foto: BoBo
Na številnih ameriških domovih pod jelko na božično jutro ni bilo daril. Foto: BoBo
Božiček je čez lužo zamujal z darili. Foto: EPA

Prek luže je namreč "spletni" Božiček zamudil z dostavo daril. Podjetja za dostavo paketov niso bila kos velikemu številu naročenih daril prek spleta.

Družbeno omrežje Twitter so tako preplavile pritožbe zaradi nedostavljenega blaga. Kupce je razjezilo predvsem to, da so spletni trgovci obljubili dostavo do božičnega večera.

V podjetjih za distribucijo paketov zamude pojasnjujejo z nepričakovano velikim številom naročil tik pred božičem in tudi slabimi vremenskimi razmerami. V številnih delih ZDA divjajo neurja, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

V podjetju UPS so pojasnili, da je bilo število paketov preprosto večje od zmogljivosti letalskega prevoza. Delavci na tleh so v torek delali vse do pozne noči. Na božič blaga niso odpošiljali, danes pa je v ZDA spet povsem normalen deloven dan.

Prodaja prek spleta je eksplodirala
Anketa ameriškega združenja trgovcev na drobno je pokazala, da namerava kar polovica Američanov tik pred božičem preostanek svojih nakupov opraviti prek spleta. To je največji delež, odkar so pred enajstimi leti začeli izvajati to anketo.

Temu ustrezno velika je bila gora paketov. "To je bil najhujši božič vseh časov," je za časnik USA Today komentiral neki voznik pri UPS-ju s 27-letnimi izkušnjami. Samo v ponedeljek je moral na 337 naslovov dostaviti več kot 500 paketov.

Prodaja prek spleta je eksplodirala. Spletni trgovec Amazon je danes sporočil, da ima največ naročil v času božičnih praznikov doslej. Kupcem, ki blaga niso prejeli pravočasno, je za odškodnino ponudil bon v vrednosti 20 dolarjev.