Nič več rož za ljubice. Foto: EPA
Nič več rož za ljubice. Foto: EPA

Britanski BBC poroča, da je gospodarska kriza ogrozila obstoj zapeljivcev. Italijani, ki so z dragimi darili in s povabili na večerjo od vedno pridobivali naklonjenost žensk, si zdaj lahko privoščijo le povabilo na kavo ali sprehod v park.

Z naraščanjem stopnje brezposelnosti in življenjskih stroškov morajo tako italijanski moški omejiti svoje apetite. Novinarka italijanske revije Panorama Terry Marocco ob tem zatrjuje, da si Italijani zdaj težje privoščijo dvojno življenje. Imeti ljubico, ji plačevati stanovanje in podarjati nakit, je po njenem prepričanju stvar preteklosti. Zdaj nekateri moški tudi že prosijo ljubice, da jim pomagajo plačevati večerje ali hotelske sobe.

Vedno manj je tudi intimnih zmenkov v hotelih, ker si tega ne morejo več privoščiti. Tako propada "poklic casanove", saj moški odhajajo iz tega posla.

"Italijanski moški so vedno z denarjem kupovali naklonjenost žensk", je poudarila Mariangela Chimienti iz italijanskega spletnega podjetja CDate. Ob tem dodaja, da danes moški postajajo vse manj romantični, saj ženskam ne kupujejo več rož in nakita, da bi jih osvojili.

Psihiatrinja Roberta Ribali pa je dodala, da ima nezvestoba tudi svojo ceno, ki si je moški ne morejo več privoščiti. Tako je število ločitev od leta 2008 padlo za 35 odstotkov. Kot poudarja, "se to ne dogaja zato, ker naj bi moški več vlagali v svoj zakon, ampak zato, ker iz njega ne morejo nič vzeti." Tako BBC ugotavlja, da je za italijanskega moškega ena ženska dovolj oziroma je za nekatere tudi ta že postala predraga.