Na Japonskem je mogoče poskusiti nam povsem neznane okuse brezalkoholnih pijač. Foto: EPA
Na Japonskem je mogoče poskusiti nam povsem neznane okuse brezalkoholnih pijač. Foto: EPA

Nova izum, imenovan Canada Dry Hot Ginger Ale, je plod temeljitega preučevanja, kako izdelati napitek, ki bo ohranil toploto in z ogljikovo kislino nasičene mehurčke v pločevinki. Gre za brezalkoholno pijačo z okusom cimeta ali jabolka, prihaja pa iz gigantskega podjetja Coca-Cola. Prvi jo bodo lahko v avtomatih kupovali Japonci, zanjo pa bodo morali odšteti 0,9 evra.

Na Japonskem predvsem v mrzlih zimskih mesecih že nekaj časa ponujajo inovativne pločevinke, ki ohranjajo toploto oziroma jo same proizvajajo, a do zdaj so v njih prodajali le čaj, kavo in juho. Dobiti jih je mogoče praktično povsod, od avtomatov do trgovin. Vroča pijača z mehurčki pa bo novost tudi za vsega vajene Japonce, ki so vedno korak pred preostalimi deli sveta.

Konkurenca prihaja novembra
Tržno nišo, torej ponudbo vročih gaziranih pijač, pa so zavohala tudi druga podjetja. Tako bo Coca-Coli s podobnim izdelkom novembra sledilo japonsko podjetje Kirin Beverage Co., ki bo predstavilo toplo različico svoje že zdaj priljubljene brezalkoholne pijače Kirin no Awa. Z njo ciljajo predvsem na mlade ženske.

Na japonskem tržišču brezalkoholnih pijač se stalno nekaj dogaja in spreminja, saj tekmeci drug drugemu ne pustijo spati. Tako lahko Japonci pijejo na primer tudi pepsi z okusom jogurta in limonado s karijem.