17.000 evrov za ženitni oglas je drobiž za indijskega milijonarja, ki je obogatel z verigo turističnih agencij. Foto: EPA
17.000 evrov za ženitni oglas je drobiž za indijskega milijonarja, ki je obogatel z verigo turističnih agencij. Foto: EPA

Toda ne običajen, nekajvrstični ženitni oglas, pač pa za celostranskega v obliki članka, za katerega je odštel kar 17.000 evrov. 69-letni Vimadalal je v oglasu opisal samega sebe in navedel tudi, kaj pričakuje od svoje naslednje partnerice.

Želi si suho žensko, ki ni starejša od 40 let. Govoriti mora angleško in imeti vsaj osnovno izobrazbo, ni pa treba, da je bogata. Prav tako ne sme imeti otrok in biti vegetarijanka.

Vimadalal sebe v oglasu opisuje kot strastnega kadilca v dobri formi, ki ima rad dogodivščine. Leta 1967 je zapustil rodni Mumbaj in v želji, da bi postal pilot, odšel v Kanado, nato pa se je preselil Los Angeles, kjer je ustanovil potovalno agencijo in srečal svojo ženo. Po njeni smrti je razkošno življenje zanj postalo brez smisla, zato si močno želi najti novo življenjsko sopotnico. Iskal jo je že v ZDA, Mehiki in prek spleta, vendar je naletel le na "kup idiotk".

Od objave ženitnega oglasa v nedeljski številki indijskega The Times of India se je milijonar srečal že z 20 potencialnimi kandidatkami, vendar mu nobena ni ustrezala.