Zanimivosti
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.8 od 16 glasov Ocenite to novico!
Loto
Ste v kakšni igri na srečo že kdaj kaj zadeli? Foto: BoBo

Dodaj v

Neznancu z Iga prvi dan novega leta v žep padel "milijonček"

V igri Super Loto je bila izžrebana sedmica
3. januar 2018 ob 11:13
Ljubljana - MMC RTV SLO

Kako bolje začeti novo leto kot z milijonom evrov, ki "z neba" padejo na vaš račun? Prav takšna sreča je obiskala prebivalca Iga, ki je v igri Super Loto vplačal pravilno kombinacijo številk in postal dobitnik sedmice.

Kombinacija številk, ki si jih bo neznani srečnež verjetno zapomnil do konca življenja, se glasi: 2, 18, 19, 20, 26, 28 in 36. Sedmica je človeka, rojenega pod srečno zvezdo, nagradila kar z okroglim milijonom evrov.

"Novi milijonar je listek vplačal na Petrolovem bencinskem servisu na Igu. Od vrednosti Super Sedmice mu bo loterija po plačilu 15-odstotnega davka izplačala 850.000 evrov, davek prejme občina stalnega prebivališča dobitnika," so sporočili iz Loterije Slovenija.

In spomnili: zadnji dan za prevzem dobitka je 9. marec!

Najvišja vrednost sedmice 5 milijonov
Čeprav to še zdaleč ni rekordno visok dobitek v igrah na srečo v Sloveniji, pa se podarjenemu konju zagotovo ne gleda v zobe. Enkrat, 8. julija leta 2015, se je namreč zgodilo, da je bila prvič in do zdaj edinkrat v zgodovini igre Loto v Sloveniji izžrebana najvišja možna sedmica, to je v vrednosti pet milijonov evrov. Zmagovalno kombinacijo številk 2, 3, 13, 17, 19, 24, 37 z dodatno številko 25 je srečni dobitnik vplačal v Kopru. Do takrat je bil rekordni dobitek v Lotu vreden 4,9 milijona evrov, ki jih je za ugotovljeno sedmico prejel igralec, ki je listek leta 2012 vplačal v Mariboru.

Loto je sicer igra, v kateri sodeluje največ Slovencev. Po podatkih zadnje tržne raziskave je to več kot 800.000 Slovencev, starih od 18 do 75 let.

Rekordni slovenski dobitek v igrah na srečo je sicer jackpot v igri Eurojackpot, vreden 28,2 milijona evrov, ki je bil izžreban 16. maja 2014, dobitna kombinacija pa je bila vplačana v Žalcu. Eurojackpot je prva mednarodna klasična igra na srečo, ki jo je od marca 2012 mogoče igrati v Sloveniji - pri njej igralec napove, katerih pet številk iz množice od 1 do 50 ter dve številki iz množice od 1 do 10 bo izžrebanih.

A. P. J., T. H.
Prijavi napako
Komentarji
Otman
# 03.01.2018 ob 12:49
Namesto srečke za 2€ kupite prijatelju pivo. Vi boste v vsakem primeru 2€ na slabšem, prijatelj bo imel pa pivo.
Bivši uporabnik
# 03.01.2018 ob 11:52
Lota se absolutno ne splača igrati, saj ima daaaaaleč najslabši return rate od vseh iger na srečo.

Verjetnost dobitka:
- baccarat običajno nad 95%
- klasična ruleta 94,7% (tj. 36/38 zaradi 0 in 00)
- slot aparati ok. 90% (odvisno od čip nastavitev), denimo zakonski minimum za zvezno državo Nevado je min. 75%
- poker aparati ok. 85% (odvisno od čip nastavitev)
- Loterija Slovenije 42,4% (Loterija Slovenije je imela glede na Letno poročilo 2016 v letu 2016 za 99,96 mio € prihodkov od vplačil in sklad za dobitke 49,90 mio €, kar pomeni verjetnost dobitka 49,9%, ki zmanjšan za 15% davek na dobitke pomeni omenjenih 42,4% verjetnost dobitka

Povedano drugače... pojdite raje v casino in vložite denar na ruleto, saj je 2,23× večja verjetnost (94,7% / 42,4%), da boste kaj dobili napram loteriji.
Dajana_B
# 03.01.2018 ob 11:32
Privoščim, bravo! Tako sem vesela, ko dejansko nekdo res dobi velik denar. <3
liliput793
# 03.01.2018 ob 12:53
Hilda, čestitke!
dusansilni
# 03.01.2018 ob 12:17
@Unssen

z drugimi besedami povedano če igraš dovolj dolgo časa, narediš velik minus.
bilzerian
# 03.01.2018 ob 11:33
na facebooku sem videl, da je loterija naredial napako in objavila napačne številke, potem pa prave.
je na tem kaj resnice?
čik
# 03.01.2018 ob 12:02
@unsssen
pri slot aparatih ne pomeni 90% dobitek ampak 10% izgube :)
stewie
# 03.01.2018 ob 15:39
Unssen
# 03.01.2018 ob 11:52
Verjetnost dobitka:
- slot aparati ok. 90% (odvisno od čip nastavitev), denimo zakonski minimum za zvezno državo Nevado je min. 75%


Preden s tako lahkoto pišeš, kako enostavno je igrati te slot mašine (Srbi jim rečejo tudi Voćkice, ker je polno figuric sadja prisotnih) in dobivati denar, raje prisluhni eni od pretresljivih zgodbic, kako je mladenič v enem dnevu zaigral ves denar za študij in si uničil življenje. To bi morali predvajati še ostalim mladim gemblerjem, da se malo zamislijo, kam to vodi. V še hitrejši osebni propad kot pa alkoholizem ali narkomanija.

https://www.youtube.com/
watch?v=Cym2uSYdeOM
M.R.S.
# 03.01.2018 ob 12:50
Čestitke!...je pa zavajanje, ker ni dobil "okrogli milijon", kot je napisano, ampak "samo" 850.000€, ker seveda je treba nekaj dati tudi ubogi državi, a ne? :-)
prlek
# 03.01.2018 ob 12:15
@Unssen
Pri ruleti je največji možni dobitek 36-kratnik vložka. Torej če staviš 10 evrov na številko in zadaneš boš prejel 360 evrov.
Pri lotu pa za par evrov stave lahko dobiš milijon. Verjetnost je res majhna. Ampak razmeje med vložkom in dobitkom pa je zelo veliko. Zato toliko ljudi igra loto. Seveda je večina po dolgih letih igranja v velikem minusu. Ampak posamezen vložek pa je nizek in nagrada mamljiva.
zapravico
# 03.01.2018 ob 12:10
Zanimivo,da je vedno glavni dobitek okrog novega leta
prinnc
# 03.01.2018 ob 12:05
@bilzerian

drži... in to kar se grejo je prestopilo vse meje sprejemljivega

sam sem najprej zadel 100€ ker ni bilo 7...če ne bi slučajno zasledil tega članka bi se čudil ko bi šel po izplačilo ki je po objavi novih rezultatov = 0

so pa za mene s tem zgubili vso kredibilnost saj se vedno znova pojavljajo takšne in drugačne zadeve, ki kažejo da se v ozadju dogaja marsikaj kar brez problemov nakazuje na prirejanje
RoSeR
# 03.01.2018 ob 11:58
@Unssen ... še boljše se je podati v kripto svet in lepo počasi zaslužit za pokojnino.
Valentin57
# 03.01.2018 ob 13:10
@M.R.S.
"samo" 850.000€, ker seveda je treba nekaj dati tudi ubogi državi, a ne? :-)
Ne državi, svoji občini. Bo za novo krožišče ali vrtec.
bilzerian
# 03.01.2018 ob 12:24
unsen, ne pozabi, da loterija veliko denarja da športnim in invalidskim organizacijam, pa nekaj ga še gre v davčno blagajno, torej niti ni možno, da bi izplačali več denarja.
sicer pa se strinjam s prlekom.
Baltzar87
# 03.01.2018 ob 14:46
Dobiti na loteriji je lahko za človeka čudež, v večini primerov pa zagotovoljen padec v propad. Številke žal ne lažejo, tako da bolje kot začeti novo leto kot milionar je spoznanje, da smo tudi brez milionov lahko renično srečni, če imamo radi sebe in cenimo tisto, kar nam je bilo podarjeno. Dobitnici pa moder nasvet. Deli in boš srečna/en.
Bivši uporabnik
# 03.01.2018 ob 14:37
@Valentin57; 03.01.2018 ob 14:06
Ni. pri Novoletni srečki naprimer je 90%. In ni treba ugibati, poglej v pravila iger.
Pri Lotu je sklad za dobitke 57 % od vrednosti vplačil.


Lej, podatki so takšni, kot so. Bruto ljudje vplačajo ~100 mio € letno, dobijo pa ven ~50 mio € letno, spodaj imaš izsek iz svežega letnega poročila:


Tole je še podroben pregled vplačil po igrah:

Če je pri nekaterih igrah, ki jih omenjaš, RTP nad 50%, to zgolj pomeni, da je pri nekaterih igrah RTP celo pod 50%.
bilzerian
# 03.01.2018 ob 14:11
pa treba je vedeti, kot je nekdo že omenil, da ti loto vzame 50% dvakrat na teden, pri avtomatih v casinoju pa ti jemlje 10% vsakih nekaj sekund. dokler ni denarnica prazna.
Bivši uporabnik
# 03.01.2018 ob 13:34
@prlek; 03.01.2018 ob 12:15
Pri ruleti je največji možni dobitek 36-kratnik vložka. Torej če staviš 10 evrov na številko in zadaneš boš prejel 360 evrov.
Pri lotu pa za par evrov stave lahko dobiš milijon. Verjetnost je res majhna. Ampak razmeje med vložkom in dobitkom pa je zelo veliko. Zato toliko ljudi igra loto. Seveda je večina po dolgih letih igranja v velikem minusu. Ampak posamezen vložek pa je nizek in nagrada mamljiva.


Drži vse, kar praviš. Ne gre pa pozabiti, da lahko tudi pri ruleti simuliraš loto, in sicer tako, da nekajkrat zapored staviš vse. Denimo, da vložiš 1 € na eno polje iz zadaneš, dobiš 36 €, nakar teh 36 € vložiš na eno polje in spet zadaneš itd.

Kot rečeno, bi s takšnim pristopom na dolgi rok imel 2,23× višji izplen kot z igranjem lota.
martin112
# 03.01.2018 ob 13:08
Loto je sicer igra, v kateri sodeluje največ Slovencev. Po podatkih zadnje tržne raziskave je to več kot 800.000 Slovencev, starih od 18 do 75 let.

Tko kot vsak slovenec na leto spije 43 litrov vina ane?
Valentin57
# 03.01.2018 ob 12:57
@unssen
Pri casinojih naštevaš RTP za posamezne igre, pri Loteriji Slovenije pa za vse igre skupaj, čeprav nimajo enakih odstotkov. Pri srečkah npr. je precej višji. Po drugi strani si pa odštel 15 % davek kar od vseh dobitkov skupaj, čeprav so davku podvrženi samo dobitki nad 300€
boro007
# 03.01.2018 ob 12:55
No če jih je priigral, mu niso padli ravno z neba... Pa ne zagovarjam iger na srečo, ravno nasprotno.

Z milijonom pride precej težav ki jih prej praktično nimaš. Ker mi se teh iger ne znamo it, moraš biti vzgojen za milijončke drugače te hitro spodnese.
Bivši uporabnik
# 03.01.2018 ob 14:53
Ravnokar sem se podučil, da je Športna loterija d.d. ločen poslovni subjekt od Loterija Slovenija d.d.

Športna loterija je v letu 2016 (vpogledal sem v Letno poročilo 2016) ustvarila:
- bruto vplačila 84.472.838 €
- sklad za dobitke 58.616.228 €

To pomeni, da je povprečen RTP pri Športni loteriji 69,4%, kar je sicer še vedno bistveno nižje od iger v casinoju, a vendarle kar 20 odstotnih točk več od Loterije Slovenije.

Torej, če vam je redno igranje iger na srečo v veselje, potem iz vidika likvidnosti raje igrajte športno loterijo, saj je RTP ob enakem vložku 39% višji (RTP 69,4% / RTP 49,9%).
Bivši uporabnik
# 03.01.2018 ob 13:40
@Valentin57; 03.01.2018 ob 12:57
Pri casinojih naštevaš RTP za posamezne igre, pri Loteriji Slovenije pa za vse igre skupaj, čeprav nimajo enakih odstotkov. Pri srečkah npr. je precej višji. Po drugi strani si pa odštel 15 % davek kar od vseh dobitkov skupaj, čeprav so davku podvrženi samo dobitki nad 300€


Če je pri eni izmed iger višji od povprečnega RTP 49,9% (pred davki), potem mora biti pri drugih še toliko nižji. Sicer pa lahko zgolj ugibaš, koliko je RTP pri srečkah. Sam menim, da je RTP višji od 49,9% pri raznih športnih stavah ter je ravno pri srečkah celo nižji od 49,9%.

Davek sem odštel zato, ker se pogovarjamo o glavnih dobitkih, ki pa so kajpak nad 300 €, kjer je meja za ta dodatni 15% davek.
boro007
# 03.01.2018 ob 13:00
@Unssen

Lota se absolutno ne splača igrati, saj ima daaaaaleč najslabši return rate od vseh iger na srečo.


Sicer se strinjam z izračuni... V sloveniji mora biti vrnjeno na aparatih najmanj 90%, Las Vegas je daleč pod tem. Problem je drugje, v casino-ju oz. igralnem salonu zlahka sprazniš denarnico in to 24/7... Medtem ko je loto za večino zgolj priložnostna igra z upanjem na nek dobiček...

Skratka psihološko gledano je manjše tveganje pri lotu, čeprav je procent vračila manjši.
Bivši uporabnik
# 03.01.2018 ob 15:54
@stewie; 03.01.2018 ob 15:39
Preden s tako lahkoto pišeš, kako enostavno je igrati te slot mašine...


Stewie, kot me je pravilno opomnil uporabnik @čik, sem se neustrezno izrazil (namesto "verjetnost dobitka" je bolje "Return to player" ) in sem omenjeno
že korigiral v postu ob 12:10.
Bivši uporabnik
# 03.01.2018 ob 14:38
Valentin57
# 03.01.2018 ob 14:06
@Unssen
je ravno pri srečkah celo nižji od 49,9%.
Ni. pri Novoletni srečki naprimer je 90%. In ni treba ugibati, poglej v pravila iger.
Pri Lotu je sklad za dobitke 57 % od vrednosti vplačil.
Bivši uporabnik
# 03.01.2018 ob 12:10
@čik; 03.01.2018 ob 12:02
pri slot aparatih ne pomeni 90% dobitek ampak 10% izgube :)


:)
"Verjetnost dobitka" v naslovu alinej ni najboljši izraz, imaš prav. V angleščini je uveljavljen izraz
"Return to Player" (RTP). Kako se to prevede, ne vem, noben prevod mi ni čisto všeč.

Return to Player torej ... ki je kakopak povsod nižji od 100%. In povsod je na dolgi rok za igralce izguba. Pri ruleti 5,3%-na izguba, slot aparatih 10%-na, pri Loteriji Slovenije pa kar 57,6%-na.
Kazalo