Snubitev je menda eden najpomembnejših trenutkov v življenju para. Foto: Reuters
Snubitev je menda eden najpomembnejših trenutkov v življenju para. Foto: Reuters

Televizijska mreža Channel 4 se je namreč odločila, da prvič v zgodovini britanske televizije ponudi možnost nakupa oglasnega prostora za čisto pravo snubitev. A to si bo lahko privoščil le redkokdo.

Za 30-sekundni "oglas", ki bo predvajan v najbolj gledanem terminu 14. februarja, bo namreč treba odšteti 130.000 funtov (oziroma, preračunano, 155.000 evrov). Za zamislijo stoji spletna stran za prodajo luksuznih dobrin VeryFirstTo.com, ki bo oglas za naročnika pripravila v sodelovanju s produkcijsko hišo The Moving Picture Company.

Animacija ali pa kateri izmed scenarijev
Naročniku bodo, pojasnjuje ustanovitelj omenjene spletne strani Marcel Knobil, ponudili dve možnosti - ali svojo izbranko/izbranca zasnubi z animiranim oglasom ali pa z igranim, pri čemer so ustvarjalci spletne strani že izdelali več potencialnih scenarijev, med katerimi bo naročnik lahko izbiral. Končni izid pa bo pri vseh enak - tisto usodno vprašanje "Bi se poročil/-a z mano?".

Knobil je prepričan, da gre za "izjemno kreativen in personaliziran način snubitve". V pogovoru za britanski časopis Daily Telegraph je poudaril, da se večina ljudi preveč zanaša na "klišejske pristope" k tako pomembnemu dogodku, ki po njegovem mnenju "dokaže ljubezen". "Snubitev je eden najpomembnejših trenutkov v življenju para. Zato mora biti res nekaj posebnega, da ostane v spominu vse življenje," je prepričan.

"Težko jo bo zavrniti"
"Naložba v tako neverjetno, še nikoli izvedeno snubitev se bo obrestovala, saj bo to ponudba zakona, ki jo bo res težko zavrniti,
" je v tipično oglaševalski maniri našteval prednosti takšnega načina snubitve.

Oglas bo nekoga sicer stal 10-krat več kot povprečna britanska poroka, saj zanjo mladoporočenci in/ali njihove družine povprečno zapravijo 16.000 funtov oz. 19.000 evrov.