Družbeno omrežje Facebook uporablja več kot milijarda ljudi na svetu. Foto: EPA
Družbeno omrežje Facebook uporablja več kot milijarda ljudi na svetu. Foto: EPA

Poskus, imenovan 99 dni svobode, bo napredek udeležencev meril s testi sreče, ki jih bodo med poskusom izvedli trikrat, in sicer po 33., 66. in 99. dnevu izziva.

Kampanja je odgovor na akcijo Facebooka, v kateri so brez opozorila manipulirali z novicami 689.000 uporabnikov, da bi s tem ugotovili, ali lahko različni tipi vsebin vplivajo na spremembe čustev ljudi.

Neprofitna organizacija Just B.V. je pri tem poudarila, da vsak izmed 1,2 milijarde uporabnikov Facebook v povprečju uporablja 17 minut na dan. To pomeni 28 ur v treh mesecih, ki bi jih uporabniki lahko porabili za čustveno bolj izpolnjujoče dejavnosti, so dejali pri Justu.

Justov umetniški direktor Merijn Straathof, ki bo z drugimi člani organizacije sodeloval v izzivu, je dejal, da to ni kampanja proti Facebooku, temveč gre za poudarjanje čustvenih koristi ob zmerni uporabi družbenega omrežja.