Playboyeve zajčice v svojem originalnem kostumu. Takšnih v Indiji ne boste videli. Foto: EPA
Playboyeve zajčice v svojem originalnem kostumu. Takšnih v Indiji ne boste videli. Foto: EPA
Playboyeve zajčice
Playboyevo 'kraljestvo' se širi. Foto: EPA

Ko so Indijci objavili, da bo na plaži Candolim v zahodni zvezni državi Goa zrasel prvi tovrstni klub, je številne novica zgrozila. Promotorji kluba so si tako za cilj zadali preoblikovanje znamke Playboy na način, da ne bi dvignila preveč prahu in nasprotovanja v državi, ki se je še strastnih poljubov na velikem platnu le stežka navadila.

Tako so se odločili za salamonsko potezo - goloto so "prečrtali", zajčicam pa se niso odrekli, le mnogo manj razgaljene hodijo naokoli. Životcem so se odpovedale, namesto njih pa nosijo dolga črna krila iz šifona. Zgornji del sestavlja tesen svilen top na eno naramnico. Zajčja ušesa in pentlja okoli vratu ostajajo.

Da bi dekleta ostala zapeljiva, a dovolj spodobna, so pri Playboyu najeli modnega oblikovalca Mohinija Tadikondo, ki je spremenil ikonični "zajčji" kostum.

Revije za odrasle so prepovedane
PB Lifestyle je družba s sedežem v Mumbaju, ki ima ekskluzivno licenco družbe Playboy Enterprises za odpiranje Playboyevih klubov, hotelov, barov in kavarn v Indiji ter za prodajo uradnih artiklov z oznako Playboya. Družba je obljubila, da bo spoštovala vse zakone o nespodobnosti. Indija je namreč precej konservativna družba, kjer je še poljubljanje na ulici velik tabu, zato so tudi Playboy in podobne revije prepovedane.

"Povsem jasna nam je ena stvar: nikakršne golote ne bo. Zajčice bodo ustrezale indijski občutljivosti in moralnim vrednotam v državi," je dejal direktor PB Lifestyla Sanjay Gupta.

Vse zajčice so tujke
Najeli so že šest zajčic - vse so tujke, ki morajo pred začetkom dela v Playboyevem klubu opraviti strog enomesečni tečaj, ki ga prireja sam Playboy, da bi se naučile vseh "zajčjih" skrivnosti. Klub, ki meri več kot 2.000 kvadratnih metrov, bo prvi tovrstni klub, ki stoji na plaži. Po svetu je odprtih več kot 40 Playboyevih klubov, podjetje pa želi prisotnost v Indiji razširiti še s svojimi restavracijami in hoteli.