Zaščitni znak Playboya so njegove zajčice. Foto: Reuters
Zaščitni znak Playboya so njegove zajčice. Foto: Reuters
Protesti proti odprtju Playboy kluba v Londonu. Foto: EPA

Promotorji kluba so si za cilj zadali preoblikovanje znamke "Playboy" tako, da ne bi dvignila preveč prahu in nasprotovanja v državi, ki se je še strastnih poljubov na velikem platnu le stežka navadila.

Golote ne bo, bodo pa zajčice. A, kot poroča AP, je malo verjetno, da bodo nosile životce, zajčja ušesa in repke. "Zajčice so bistveni del Playboyeve kulture," pravi Sanjay Gupta, direktor PB Lifestyla. "Imeli bomo zajčice, a ker moramo imeti v mislih tudi indijsko občutljivost, bomo kostume malce omilili. Pri oblikovanju indijskih kostumov tesno sodelujemo s Playboyem."

Gupta še dodaja, da so podrobnosti indijskega zajčjega kostuma "zaupne".

PB Lifestyle je družba s sedežem v Mumbaju, ki ima ekskluzivno licenco družbe Playboy Enterprises za odpiranje Playboy klubov, hotelov, barov in kavarn v Indiji ter za prodajo uradnih artiklov z oznako Playboya.

Playboy še vedno prepovedan
Prvi klub - dva kvadratna kilometra prostrana posest na plaži Candolim v Goi - naj bi se odprl sredi decembra, sledil pa bi mu še drugi klub v južnem mestu Hyderabad v začetku prihodnjega leta. In čeprav se bodo Indijci očitno lahko kmalu družili z zajčicami na plaži, pa še vedno ne morejo kupiti revije Playboy, ki je prepovedana po vsej državi.

Gupta pravi, da je hotel ločiti znamko Playboy od njenih asociacij in jo promovirati povsem drugače od izvirnika - kot navdihujoč življenjski slog rastočega indijskega srednjega razreda.
Zavezal se je h gradnji klubov, v katere bi hotela zahajati tudi njegova žena, in pravi, da načrtuje agresivno oglaševalno kampanjo, ki bi njegovo znamko popolnoma razbremenila vseh povezav s (tršo) erotiko.