Distribucija spletnih vsebin z družbenimi omrežji je zagotovljena, daljša obiskanost pa ne. Foto: EPA
Distribucija spletnih vsebin z družbenimi omrežji je zagotovljena, daljša obiskanost pa ne. Foto: EPA

Raziskovali so obiskovanost nekaterih največjih ameriških novičarskih portalov in ugotovili, da ljudje, ki pridejo na spletno stran neposredno, ostanejo na njej približno trikrat več časa (v povprečju skoraj pet minut) kot tisti, ki iščejo novice preko Facebooka. Ti na strani zdržijo približno dve minuti.

Tako imenovani neposredni obiskovalci si tudi ogledajo približno petkrat več strani na mesec kot posredni obiskovalci. Kot piše Reuters, je raziskava pomembna, saj se medijske organizacije vedno bolj zanašajo na družbena omrežja za distribucijo svojih vsebin predvsem med mlajše bralce.

Raziskava je analizirala spletni promet na 26 najbolj priljubljenih novičarskih portalov, kot so Huffington Post, Fox News, New York Times, BuzzFeed in BBC, in sicer med aprilom in junijem 2013. Ugotavljali so tri načine, na katere ljudje prihajajo do novic na spletu: neposredno, preko Facebooka in z iskanjem. V raziskavo je bilo vključenih milijon ljudi.

Razlike v trajanju in izvoru obiskov so velike. Obiskovalci strani foxnews.com ostanejo na njej v povprečju skoraj osem minut na obisk, povprečni obiskovalec strani CNN-a pa ostane na njej minuto in pol. Medtem ko dobi New York Times 37 odstotkov obiskov od neposrednih obiskovalcev in samo 7 odstotkov od ljudi, ki so prišli preko Facebooka, pa je kar pol vseh obiskovalec BuzzFeeda nanj prišlo prek tega družbenega omrežja.