Oddaje bodo povezane tudi z dosežki slovenskih znanstvenikov, znanstvenim dogajanjem na svetovni ravni in z aktualnimi dogodki. Foto: Stane Sršen

Oddaja bo na sporedu vsak torek ob 18.00 na 1. programu TV SLO. Oddaje bodo s temami o sodobni znanosti in raziskavah prikazale, da je ta sestavni del znanosti. Voditeljica in voditelj se bosta v studiu in na terenu pogovarjala z znanstveniki in raziskovalci, opravljali pa bodo tudi praktične preizkuse, ki bodo skušali znanost približati gledalcem. Oddaje bodo povezane tudi z dosežki slovenskih znanstvenikov, znanstvenim dogajanjem na svetovni ravni in z aktualnimi dogodki.

Oddajo si lahko ogledate tudi prek spleta.

Prva oddaja se bo tako posvetila vesoljskemu prometu in skušala odgovoriti na vprašanje, kaj vse se vrti okoli Zemlje in kaj potuje po vesolju. Govorili bodo tudi o satelitih in vesoljskih smeteh, ki so že dosegle kritično mejo. Druga oddaja bo namenjena človeškemu genomu, ki so ga znanstveniki odkrili pred desetimi leti, v tretji oddaji pa bodo govorili o fuziji kot viru energije, ki sicer ni nič novega, a je na Zemlji še ne znajo povsem "ukrotiti".

V četrti oddaji se bodo posvetili odvzemu popkovnične krvi, ki se opravi po porodu in jo starši novorojenčka lahko dajo shraniti za morebitna prihodnja zdravljena. Kako se odvzame in shrani, pa boste izvedeli si lahko ogledate v oddaji. Morski konjički bodo tema pete oddaje. So namreč nekaj posebnega, saj so edina živalska vrsta na svetu, kjer je samec tisti, ki nosi zarod.