Drenjanja v trgovinah bi bilo lahko manj. Foto: EPA
Drenjanja v trgovinah bi bilo lahko manj. Foto: EPA

Spletno kupovanje oblačil še ni doživelo takšnega zagona kot naročanje glasbenih izdelkov, knjig in elektronskih naprav. Pogosto se namreč zgodi, da nam naročeno oblačilo ne ustreza in potem ga je treba vračati.

Kupci so zato previdni pri spletnih nakupih. Pogosto naročijo dve ali tri različne velikosti oblačila, kar pomeni da se od 30 do celo 60 odstotkov spletnih nakupov vrne prodajalcu.

Skener, ki bo dal točne podatke o oblačilu
Na londonski modni fakulteti zato skupina raziskovalcev razvija posebni telesni skener, ki naj bi zelo natančno izmeril mere kupca in mu predlagal pravilno velikost oblačila.

Kupec naj bi vnesel svojo višino, nato pa se s spletno kamero ali pametnim telefonom fotografiral. Skener bo nato združil pridobljene podatke, jih povezal s podrobnostmi izbranega kosa oblačila in kupcu ponudil tridimenzionalno podobo.

Stavijo predvsem na moške kupce
S tem naj bi se izognili tudi zagati, ko pri različnih proizvajalcih oznake za velikost (S, M, L) opazno razlikujejo.

Verjetno bo še vedno ostal kar velik del kupcev, ki se ne bodo odrekli določenega zadovoljstva ob iskanju primernih oblačil v 'fizičnih' prodajalnah, med policami in obešalniki. Z novo obliko nakupoavnja pa že zdaj prodajalci merijo predvsem na moške kupce.