Telekom opozarja, da so se pojavila elektronska sporočila, v katerih je zlorabljena identiteta blagovne znamke Telekom Slovenije, s čimer želi pošiljatelj pridobiti uporabniške podatke za storitve Telekoma Slovenije. Foto: RTV SLO/ Ergyn Zjeci
Telekom opozarja, da so se pojavila elektronska sporočila, v katerih je zlorabljena identiteta blagovne znamke Telekom Slovenije, s čimer želi pošiljatelj pridobiti uporabniške podatke za storitve Telekoma Slovenije. Foto: RTV SLO/ Ergyn Zjeci

Telekom opozarja, da so se pojavila elektronska sporočila, v katerih je zlorabljena identiteta blagovne znamke Telekom Slovenije, s čimer želi pošiljatelj pridobiti uporabniške podatke za storitve Telekoma Slovenije.

Največji slovenski telekomunikacijski operater je v obvestilu na svoji spletni strani še pojasnil, da kot ponudnik spletnih storitev od uporabnikov za identifikacijo nikoli ne potrebuje gesla. Uporabnike opozarja, da na tovrstna sporočila ne odgovarjajo in ne sledijo povezavam, navedenih v sporočilih, predvsem pa ne pošiljajo osebnih podatkov in gesel.

Poleg tega v Telekomu opozarjajo, da so zaznali tudi povečano število poskusov zlorab dostopa do spletnega portala za upravljanje storitev poslovne VoIP-telefonije (voip.telekom.si), katerega uporaba je vključena v storitvah IP Centreks, Govorni dostop, Hotelski trojček ter Poslovni paketi.

Da bi preprečil dejanske vdore in morebitno zlorabo ter posledično nastalo škodo, je Telekom Slovenije proaktivno pristopil k zagotavljanju večje varnosti omrežja in zagotovitve zaščitnih ukrepov za svoje uporabnike.

V ta namen lahko Telekom Slovenije uporabnikom ponastavi gesla za dostop do VoIP-portala. Sprememba gesel ne vpliva na delovanje telefonov in telefonske storitve, onemogočena pa sta dostop do portala in uporaba programskih klientov (Orodna vrstica, Posredovalno mesto, Klicni center).