Aleksander Sekulić ni bil zadovoljen z obrambo na zadnjih tekmah. Foto: www.alesfevzer.com

Smola krilnega centra Denverja je zasenčila neprepričljivo igro in poraz v Atenah, ko je Grčija dvakrat v treh dneh slavila nad Slovenijo. Vrsto Aleksandra Sekulića zdaj v torek čaka nov preizkus, ko bo v Stožicah gostovala Črna gora – ta je vskočila po odpovedi Hrvaške konec julija –, selektor s sodelavci pa bo ob popravi napak s tekem proti Grkom iskal tudi rešitve za vrzeli na položaju krilnega centra, kjer je reprezentanca zaradi poškodb ostala brez dveh pomembnih členov.

Prvo ime Črne gore je Nikola Vučević, odličen center Chicaga. Foto: EPA

"Tako kot Murića tudi Čančarja ne moremo nadomestiti, moramo pa najti rešitve. Morali bomo prilagoditi igro in že na naslednji tekmi poskusiti nekatere stvari ter videti, kako delujejo. Primorani bomo v neke drugačne rotacije," je dejal Sekulić, ki je s strokovnim štabom razmišljal, da bi morda vpoklical koga, ki ga je že prečrtal, nazaj, na koncu pa so se odločili, da bodo poskušali izvleči maksimum iz košarkarjev, ki jih še vedno imajo na pripravah. Kot je dodal, imajo nekaj takih, ki lahko igrajo na položaju štiri, jim pa primanjkuje izkušenj s tekmami take ravni.

V Atenah težave predvsem v obrambi

Najprej moramo mi opraviti svoje delo in pokazati, zakaj treniramo, da se ne ponovi zgodba kot v Grčiji. Bili smo na tekmi Olimpije proti Ludogorcu. Vesel sem, da je šla naprej in si zagotovila evropsko jesen. Upam, da premaga še Galatasaray. Mislim, da so možnosti povsem izenačene.

Zoran Dragić o dvojem torkovem sporedu v Stožicah, saj po košarki ob 21.00 nogometaši Olimpije v kvalifikacijah za Ligo prvakov gostijo Galatasaray.

Z Grčijo se je Slovenija pomerila v Ljubljani in v Atenah. Odigrala je dober prvi polčas prve tekme, v gosteh pa igra ni bila na zadovoljivi ravni: "Prva tekma ni bila slaba. Drugo smo analizirali in prišli do zaključka, da pa je bila na trenutke igra res slaba. Predvsem v obrambi. To smo ob analizi tudi poudarili in se o tem pogovorili. Smo pa na trenutke odigrali vrhunsko in pokazali, da lahko. Manjkal je nek voljni trenutek, kar je nekaj, kar se da hitro popraviti. Konec koncev igramo za Slovenijo in slabosti, ki smo jih očitno na tej tekmi imeli precej, ne smemo več pokazati."

V ponedeljek zvečer bo v Ljubljano prišel Mike Tobey, ki se bo z Jordanom Morganom boril za mesto naturaliziranega igralca. V torek Slovenijo ob 18.00 čaka nov izziv, ki pa ga bo novopečeni član Crvene zvezde še izpustil, ko bo na drugi strani stala reprezentanca z zares močno centrsko linijo z Nikolo Vučevićem, Markom Simonovićem in Bojanom Dubljevićem: "Črna gora je dober test in trening, kako igrati proti ekipam, ki imajo dominantne centre. Mi smo pod košem ostali brez dveh pomembnih igralcev in smo tako pred novim izzivom, s katerim se moramo spopasti. Vsi igralci morajo še bolj stopiti skupaj in najti način, kako nadomestiti oziroma najti rešitev za naprej, ko smo ostali brez Vlatka."

Dončić bo tarča agresivnih obramb

Pripravljalne tekme

SLOVENIJA – KITAJSKA 75:73

SLOVENIJA – GRČIJA 91:98

GRČIJA – SLOVENIJA 88:77

Udarec je v grški prestolnici dobil tudi Luka Dončić, ki pa jo je odnesel brez posledic: "Tekma proti Grčiji je bila dober test, kako igrati proti agresivni reprezentanci, ki zna igrati košarko. Nima le agresivnih igralcev, ampak tudi kakovostne in izkušene. Tako smo videli, kaj lahko pričakujemo na svetovnem prvenstvu, kjer jasno ne bo noben varčeval z Luko. Vsi bodo startali nanj, saj vedo, da je naš najboljši igralec. Konec koncev je pomembna tudi reakcija ostalih, da ga na nek način zaščitijo."

"Smo blizu tekmovalnega ritma. Pred nami je četrta pripravljalna tekma, ki je zelo pomembna po tistem, kar smo pokazali v Grčiji. Kar veliko stvari moramo popraviti in izboljšati igro na teh tekmah, ki so pred nami. Prvo tekmo smo odigrali na visoki ravni, drugo pa ne na taki, kakršni mora biti Slovenija. Tega se vsi zavedamo. Ne bomo iskali izgovorov, preprosto smo bili brez energije, kar se ne sme več dogajati. Zdaj nas čaka Črna gora, ki jo dobro poznamo. Ima močno centrsko linijo in dobrega organizatorja igre s Perryjem. So zelo dobra ekipa in morali bomo igrati, kot smo prvi polčas proti Grčiji," je pristavil Zoran Dragić. Po obračunu s Črnogorci se bodo Slovenci preselili v Malago, kjer jih nato čaka turnir s Španijo in ZDA.