Z gledanostjo smučarskih skokov v Sloveniji se ne more kosati nobeden šport. Foto: BoBo
Z gledanostjo smučarskih skokov v Sloveniji se ne more kosati nobeden šport. Foto: BoBo

Planiško dogajanje je bilo izjemno brano in gledano tudi na spletnem portalu MMC-ja. Rekord branosti je imela četrtkova vodilna novica, ki je imela več kot 240.000 ogledov. S tem si je prislužila tudi častno mesto kot najbolj brana novica leta. Tudi preostale dneve so imele vodilne novice krepko čez 120.000 ogledov. Prek MMC-jevega spletnega predvajalnika si je v štirih dnevih tekme ogledalo več kot 100.000 različnih uporabnikov.

lone. To je bila najbolje gledana Planica od leta 2000, odkar gledanost merimo elektronsko.

Največ gledalcev je pred televizijske zaslone privabila nedeljska zaključna tekma, ki jo je spremljal vsak tretji Slovenec. Drugo serijo poletov iz Planice si je namreč v nedeljo ogledalo 33,8 odstotka oziroma 662.500 posameznikov, starejših od štirih let. Med prenosom druge serije je kar devet od desetih gledalcev televizije spremljalo tekmo na drugem programu Televizije Slovenija. Vsaj minuto prenosa si je ogledalo 762.000 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Zadnji Prevčev polet imel kar 93-odstotni delež
Najvišjo gledanost je dosegla finalna serija v nedeljo ob 11.40, ko je drugi program Televizije Slovenija spremljalo 37,3 odstotka oziroma 731.300 gledalcev. To predstavlja kar 93-odstotni delež takratnih gledalcev televizije. V tej minuti so si naši gledalci lahko ogledali posnetek finalnega skoka Petra Prevca in veselje v izteku planiške velikanke.

Povprečje zadnjih treh tekem je 25,8 odstotka oziroma 505.500 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja v povprečju izredno visok, 85-odstotni delež gledalcev televizije med prenosi.

Skoki daleč najbolj gledan šport na slovenskih programih
Pred planiškim finalom je najvišjo gledanost sezone dosegala druga serija skokov v Bischofshofnu, zadnja tekma novoletne turneje, ko si je 6. januarja ob 18.16 tekmo ogledalo 32 odstotkov oziroma 628.700 gledalcev, starejših od štirih let, to je 69 odstotkov gledalcev televizije med prenosom tekme. Vsaj minuto prenosa si je ogledalo 795.800 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Prenosi tekem v smučarskih skokih in poletih so sicer dosegli povprečno gledanost 17,7 odstotka oziroma 348.200 gledalcev, starejših od štirih let, kar je povprečni delež 57 odstotkov gledalcev televizije med prenosi. Vsaj minuto prenosov si je v povprečju ogledalo 470.200 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Prenosi tekem v smučarskih skokih za ženske so dosegli povprečno gledanost 9,2 odstotka oziroma 180.900 gledalcev, starejših od štirih let, predvsem na račun nekoliko nižjih gledanosti začetnih tekem sezone. Prenos druge serije druge tekme v Ljubnem pa je dosegel najvišjo gledanost, in sicer 19,3 odstotke oziroma 378.500 posameznikov, starejših od štirih let, ter 55-odstotni delež gledalcev med prenosom. Vsaj minuto serije si je ogledalo 465.800 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Izjemna branost in gledanost tudi na MMC-ju
Planiško dogajanje je bilo izjemno brano in gledano tudi na spletnem portalu MMC-ja. Rekord branosti je imela četrtkova vodilna novica, ki je imela več kot 240.000 ogledov. S tem si je prislužila tudi častno mesto kot najbolj brana novica leta. Tudi preostale dneve so imele vodilne novice krepko čez 120.000 ogledov.

Prek MMC-jevega spletnega predvajalnika si je v štirih dnevih tekme ogledalo več kot 100.000 različnih uporabnikov.

Planiško dogajanje je bilo izjemno brano in gledano tudi na spletnem portalu MMC-ja. Rekord branosti je imela četrtkova vodilna novica, ki je imela več kot 240.000 ogledov. S tem si je prislužila tudi častno mesto kot najbolj brana novica leta. Tudi preostale dneve so imele vodilne novice krepko čez 120.000 ogledov. Prek MMC-jevega spletnega predvajalnika si je v štirih dnevih tekme ogledalo več kot 100.000 različnih uporabnikov.