Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Opera Alda Kumarja Al' pekel al' nebo prikazuje usode in prigode posameznikov, ki med pijanimi naborniki, spogledljivimi dekleti in opravljivimi damami iščejo svoj prostor pod soncem, a ostajajo večinoma nerazumljeni. Libretistka Jera Ivanc je izbrala verze Franceta Prešerna iz različnih pesmi in jih dramaturško mojstrsko prepletla v novo zgodbo. Prizorišče opere je postavljeno na mestni trg, kjer v pričakovanju večernega plesa srečujemo like in podobe iz različnih Prešernovih pesmi: Kranj'c, ti le dobička iščeš! … Slep je, kdor se s petjem ukvarja, Kranjec moj mu osle kaže … Luna sije, klad'vo bije … Bliža se železna cesta …. Od nekdaj lepe … Vrhunec opere je ples, na katerem se usodno srečata Urška in Povodni mož. Ob tem se razvijejo vsi operni elementi, ki vključujejo razkošno orkestracijo, zbor, video in zapeljivo divji ples. Tokratna interpretacija Prešernovega Povodnega moža se ne konča z mislijo na pravično kazen za prevzetnost – nosilka ošabnosti, nečimrnosti in spletkarstva ni več Urška, ampak družba. Urška je v operi metafora globlje lepote, nedolžne tišine, čiste ljubezni in hrepenenja po drugačnem, boljšem življenju, stran od kruha in iger željnih brezimnih, mesenih posameznikov, ki od površnosti omotični slepo sledijo dobrikanju oblasti – populističnega Župana in njegove žene. Dirigent Simon Robinson.
Muzikal je posnet po ljudski pripovedki o nepremagljivem in požrešnem zmaju, ki je svoj dom našel v Postojnski jami. Ljudem povzroča nepopisne preglavice, saj ga je treba neprenehoma zalagati s hrano. Kot se v ljudski pripovedi pogosto zgodi, odgovor na vsako težavo najde junak, ki tudi tokrat (tako kot Kekec in Peter Klepec) nastopi v podobi iznajdljivega in bistrega fantička, pastirja Jakoba. Uglasbena pripovedka ohranja vsa sporočila stare ljudske pripovedke, a jih našim mladim gledalcem predstavlja na nov, moderen način. Prvine ljudske glasbe se prepletajo s sodobnejšimi zvoki jazza in rapa. Pripovedko je upesnil Milan Dekleva, uglasbil pa Jaka Pucihar. Nastopajo Otroški pevski zbor RTV Slovenija z dirigentko Anko Jazbec, Tristan Bevc (pastirček Jakob), Boštjan Gorenc - Pižama (zmaj), Uroš Buh (vodič) in Cole Moretti (župan) ter glasbeniki iz vrst Simfoničnega orkestra in Big Banda RTV Slovenija. Urednica je Danica Dolinar, režiserka Barbara Zemljič.
Dido in Enej skladatelja Heryja Purcella (1658‒1695) je prva angleška opera. Obenem je to tudi Purcellovo najpomembnejše delo in hkrati najpomembnejša angleška opera 17. stoletja. Vokalna akademija Ljubljana jo je na Slovenskem prvič izvedla z baročnimi glasbili. Gre za zelo uspešen zbor pod umetniškim vodstvom dirigenta Stojana Kureta: Vokalna akademija Ljubljana je leta 2010 kot prvi moški zbor v zgodovini osvojila veliko nagrado Evrope, leta 2011 prejela Guidoneum award za izjemne dosežke in prispevek k razvoju zborovske glasbe v svetovnem merilu, leta 2012 pa med petimi predstavniki celin Evropo zastopala na prireditvi World choral summit v Pekingu. Projektno deluje tudi v mešanih zasedbah s solisti in inštrumentalisti, poleg Purcellove opere Dido in Enej je v letih 2011 in 2012 izvedla izbrane enoglasne in večglasne motete C. Monteverdija in Mozartov Rekviem za soliste, zbor in klavir štiriročno v priredbi Karla Czernyja.
Monika Bohinec je slovenska mezzosopranistka mlajše generacije, ki si s številnimi vrhunskimi nastopi na opernih in koncertnih odrih uspešno utira pot k svetovni operni karieri. Od septembra 2011 je stalno angažirana kot solistka v dunajski Državni operi. Z Moniko Bohinec smo televizijsko upodobili tudi njeno odlično interpretacijo arije, habanere iz opere Carmen Georgea Bizeta. Spremlja jo simfonični orkester RTV Slovenija pod taktirko Lorenza Castriote. Urednica je Danica Dolinar, direktor fotografije Marko Kočevar, režiser Klemen Dvornik.
S sopranistko in s Simfoniki RTV Slovenija pod taktirko Liorja Shambadala smo posneli TV-upodobitev arije iz opere Tristan in Izolda R. Wagnerja. Urednica je Danica Dolinar, režiserka Špela Kuclar.
Bernarda Bobro je v svetu vse bolj uveljavljena in poznana slovenska sopranistka. Sodelovala je z vrsto v svetu priznanih dirigentov, kot so Nikolaus Harnoncourt, Robin Ticciati, Claudio Abbado, Christian Thielemann, Martin Haselbock, Gianandrea Noseda, Marko Letonja idr. S svojo briljantno pevsko tehniko in s prepričljivimi izvedbami vodilnih vlog navdušuje v poznanih gledališčih, kot so Glyndebourne, Državna opera Hamburg, Državna opera Stuttgart, Ljudska opera Dunaj, Covent Garden London, Palais Garnier Paris, San Carlo Neapelj idr. ter na festivalih v Bregenzu, Salzburgu idr. Uredništvo glasbenih in baletnih oddaj TV Slovenija je s sopranistko tonsko posnelo in vizualiziralo tudi arijo Violete Addio dell'passato iz Verdijeve opere Traviata. Simfoničnemu orkestru RTV Slovenija dirigira Simon Krečič. Urednica je Danica Dolinar, režiser treh arij Primož Meško, kvarteta pa Igor Zupe.
Televizijska upodobitev arije Rigoletto iz istoimenske Verdijeve opere v odlični izvedbi slovenskega baritonista Roberta Vrčona. Simfoničnemu orkestru RTV Slovenija dirigira Milivoj Šurbek. Urednica ciklusa Operne arije je Danica Dolinar, snemalec Bernard Perme, režiser pa Aleš Žemlja.
Novomeški simfonični orkester z osmimi solisti in tremi pevskimi zbori Krka, Revoz in Pomlad krstno predstavlja opereto Ženin v zagati skladatelja Viktorja Parme. Izvirno besedilo operete se ni ohranilo, zato je nov libreto po motivih Arnošta Grunda napisal ddr. Igor Grdina. Solisti so bili: Marjetka Podgoršek Horžen (sopran), Katja Konvalinka (sopran), Irena Akweley Yebuah Tiran (alt), Marjan Trček (tenor), Andrej Debevec (tenor), Darko Vidic (bariton) in Zoran Potočan (bas). Povezovalka operete je bila Tajda Lekše, dirigent pa Sandi Franko. Zgodba operete je postavljena v New York v zgodnje 20. stoletje, Viktor Parma (1858–1924) pa je to spevno opereto napisal med letoma 1916 in 1917.
Arija Violete iz opere Traviata v vrhunski interpretaciji sopranistke Irene Baar.TV vizualizacijo arije je posnel Bojan Kastelic, kostumograf je bil Alan Hranitelj, režiserka Jasna Hribernik in urednica Danica Dolinar.
Viktor Parma, mojster opere in operete, je bil po rodu Tržačan, po narodnostni pripadnosti pa Slovenec. Na Dunaju je študiral pravo, pri skladatelju in profesorju Antonu Brucknerju pa glasbo. Napisal je devet odrskih del, od katerih je opereta Caričine amazonke doživela največji uspeh. Premiera Caričinih amazonk je bila 24. marca 1903 v ljubljanskem Deželnem gledališču, dirigent je bil Hilarij Benišek. Spremljali boste koncertno izvedbo operete. Solisti so: Marjetka Podgoršek Horžen, Irene Akweley Yebuah, Katja Konvalinka, Andreja Brglec, Marjan Trček, Zoran Potočan, Dejan Vrbančič in Saša Ivaci. Novomeškemu simfoničnemu orkestru dirigira Zdravko Hribar.
Baritonist Jože Vidic (G. A. Rossini: Seviljski brivec)
V našem najstarejšem in očarljivem mestu Ptuj se je leta 2012 odvijal 4. poletni glasbeni festival poimenovan Arsana-Art Ptuj, ki je gostil umetnike s celega sveta in različnih glasbenih področij. V z zgodovino zaznamovanem ambientu Minoritskega samostana Ptuj smo posneli nastop izvrstnega irskega kvarteta Alan Kelly Gang. Izhodišče njihovega ustvarjanja izhaja iz glasbene tradicije Irske, celotnega Britanskega otočja ter Amerike.
Opera buffa W. A. Mozarta Lažna vrtnarica (La Finta Giardiniera) je z diplomsko predstavo študentov pevskega oddelka Akademije za glasbo leta 1992 doživela svojo prvo odrsko izvedbo v Sloveniji. Pod glasbenim vodstvom in taktirko Boruta Smrekarja ter v odrski režiji Henrika Neubauerja so ob spremljavi komornega orkestra AG v Ljubljani nastopili solisti Aleksandra Milosavljević, Marjan Trček, Željka Martić, Neda Martć, Mojca Vedernjak, Alenka Slokar in kot gosta Jože Kores in Robert Vrčon. TV-realizacija: Tomaž Švigelj, urednica Danica Dolinar.
Vrhunska slovenska operna pevca, mezzosopranistka Mirjam Kalin in tenorist Branko Robinšak, prvak ljubljanske operno-baletne hiše, sta posebej za televizijsko upodobitev s Simfoniki RTV Slovenija posnela odlomke iz najpopularnejše Verdijeve mojstrovine Trubadur. Pod režijskim vodstvom Vena Jemeršiča so posneli vizualizacijo arije Azucene Stride la vampa!, recitativ in duet Manrica in Azucene Soli or siamo ter sceno in duet Manrica in Azucene Non son tuo figlio. Urednica je Danica Dolinar.
S sopranistko Simono Raffanelli Krajnc smo televizijsko upodobili arijo Tatjane iz opere Evgenij Onjegin petra iljiča Čajkovskega. Arijo smo tonsko posneli s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija pod taktirko Liorja Shambadala. Urednica Danica Dolinar, režiser Simon Obleščak.
Iz niza televizijskih upodobitev opernih arij v izvedbi slovenskih opernih pevcev, ki smo jih tonsko posneli ob spremljavi Simfoničnega orkestra RTV Slovenija, boste tokrat lahko prisluhnili baritonistu Robertu Vrčonu. Predstavil se bo z arijo iz Mozartove opere Figarova svatba. Orketsru dirigra Milivoj Šurbek. Urednica ciklusa Operne arije je Danica Dolinar, snemalec je bil Bernard Perme, režiser pa Aleš Žemlja.
Monika Bohinec je slovenska mezzosopranistka mlajše generacije, ki si s številnimi vrhunskimi nastopi na opernih in koncertnih odrih uspešno utira pot k svetovni operni karieri. Od septembra 2011 dalje je stalno angažirana kot solistka v dunajski Državni operi. Z Moniko Bohinec smo televizijsko upodobili njene odlične interpretacije arij - habanere iz opere Carmen Georgea Bizeta, Dalile iz opere Samson in Dalila CamillaSaint – Saënsa in princese Bouillonske iz opere Adriana Lecouvreur Francesca Cilea. Arije spremlja simfonični orkester RTV Slovenija pod taktirko Lorenza Castriote. Urednica Danica Dolinar, direktor fotografije Marko Kočevar, režiser Klemen Dvornik.
V sožitju glasbene in vizualne umetnosti bomo predstavili basista Saša Čana. S simfoničnim orkestrom RTVS bo zapel arijo iz Evgenija Onjegina P. I. Čajkovskega. Urednica Danica Dolinar, režiser Amir Muratović.
Tenorist Andrej Debevec (J. Massenet: Werther arija Wertherja)
Televizijske upodobitve svetovno znanih arij v interpretaciji vrhunskih slovenskih opernih pevcev.
Neveljaven email naslov