Črna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.2 od 16 glasov Ocenite to novico!
Iztirjen vlak v Škofji Loki
Iztirili sta se le prvi dve kolesi. Foto: BoBo/Srdjan Živulović
VIDEO
V Škofji Loki se je iztir...

Dodaj v

Foto: V Škofji Loki se je iztiril potniški vlak, poškodovanih ni

Mogoče so zamude
6. januar 2017 ob 08:19,
zadnji poseg: 6. januar 2017 ob 10:36
Škofja Loka - MMC RTV SLO, STA

Na železniški postaji Škofja Loka se je zjutraj iztiril potniški vlak, poškodovan ni nihče, za potnike pa so že uredili nadomestni prevoz.

Na železniški postaji Škofja Loka se je zjutraj iztiril potniški vlak, ki je peljal iz Ljubljane proti Jesenicam. Nihče izmed potnikov ali osebja na vlaku ni poškodovan, so sporočili s Slovenskih železnic in dodali, da so za potnike jutranjega vlaka uredili nadomestni prevoz.

Vlak je peljal z zelo nizko hitrostjo, pet kilometrov na uro, iztiril pa se je s prvo osjo oziroma prvima kolesoma, so še pojasnili na SŽ-ju in dodali, da preiskava izrednega dogodka poteka. Na delu je intervencijska skupina Slovenskih železnic, ki bo sanirala posledice iztirjenja.

Proga je odprta za ves promet, vendar pa so dopoldne mogoče manjše zamude potniških vlakov med Ljubljano in Jesenicami.

Iztirjen vlak v Škofji Loki
Iztirjen vlak v Škofji Loki
Iztirjen vlak v Škofji Loki
Iztirjen vlak v Škofji Loki
Iztirjen vlak v Škofji Loki
Iztirjen vlak v Škofji Loki
Iztirjen vlak v Škofji Loki
Iztirjen vlak v Škofji Loki
Prijavi napako
Komentarji
Lunos
# 06.01.2017 ob 08:36
Kaj je s temi vlaki, da kar sami sebe iztirijo? To vedenje mi ni všeč!
zannibanni
# 06.01.2017 ob 08:27
"Vlak je peljal z zelo nizko hitrostjo, pet kilometrov na uro".
To je nekaj malega manj kot povprečna hitrost naših vlakov.
severnik
# 06.01.2017 ob 08:46
Oh spet slovnica. Saj ke bilo že velikokrat predebatirano. Meni je še vedno čudno in bedasto, da SE je vlak iztiril. Enostavno se napiše, da je vlak iztiril.

To se mi sliši tako čudno, kot sem se vstal zjutraj. Pa še kar nekaj takšnih cvetk. Ali pa bom bil...
frgo
# 06.01.2017 ob 08:35
To je nekaj malega manj kot povprečna hitrost naših vlakov.

Saj zato bo naknadna preiskava kot vzrok zapisala neprilagojeno hitrost, podivjanega strojevodjo pa v suspenz.
bud00
# 06.01.2017 ob 08:46
A je state department že izdal opozorilo, da se naj ameriški državljani izogibajo SŽ?
Mindmaster
# 06.01.2017 ob 08:50
Potem pa pogledas zamude in jih je pol na nepovezanih progah. Prodajte ze ta kup nicvrednega zelezja nekomu, ki ve, kaj dela. Drzava nima pojma niti denarja.
angel2
# 06.01.2017 ob 08:49
Dejte napisat v naslov,: hitri vlak :-)
lordstandish
# 06.01.2017 ob 09:04
Slovenske zeleznice so idealen prikaz nase drzave, oziroma pojasnjuje slovenijo v celoti
juk
# 06.01.2017 ob 09:17
Ubistvu Avstroogrske, pač delujejo kot vsa državna podjetja pri nas
mroz12
# 06.01.2017 ob 09:33
@ODIN_SLO

SŽ so katastrofa celo leto, pozimi to le bolj pride do izraza. Da ima eno podjetje toliko nesposobnih in nevljudnih zaposlenih ter obenem tako zastarelo infrastrukturo in mehanizacijo, hkrati pa še vedno ustvarja milijonske dobičke, to veliko pove o stanju v naši državi in tistih, ki jo vodijo.

Seveda pa niso čisto vsi nesposobni - redki so tisti, ki se pri SŽ res trudijo in neumorno delajo. Tistim gredo zgolj pohvale in obenem velika mera sočutja, da so ujeti med slabo plačo na eni strani (gre navadno za čistilke) in kretenizmi vodilnih na drugi.
octane95
# 06.01.2017 ob 08:38
Glede na temperature, je verjetno vzrok v temu (kretnice se drugace ogreva...)
vnk
# 06.01.2017 ob 11:40
A lahko damo ene visoke kazni, pa dejansko kake ukrepe, da ljudje ne bodo uničevali vlakov z barvami? Zgleda res kot da se fura čez en najhujši postapokaliptični geto, samo še rešetke na oknih manjkajo.
Hijena
# 06.01.2017 ob 08:56
Hahahaha..."vlak je peljal z zelo nizko hitrostjo, pet kilometrov na uro"
Slovenistan
nonparel
# 06.01.2017 ob 08:41
Bog pomagaj, kakšne železnice imamo. Janezov želežniški sindikat je vse v plače pretvoril, za modernizacijo Franc-Jožefove železnice zato nikdar ni denarja.
ODIN_SLO
# 06.01.2017 ob 09:19
V zimskem času se sistem SŽ vedno sesuje in daljše zamude do toplejših temperatur postanejo kar stalnica. Lastniki bi se morali dokončno odločiti in intenzivno začeti s posodobitvijo zastarele infrastrukture ali pa stvar prodati še preden pride do kakšne hujše nesreče.
Drncl
# 06.01.2017 ob 11:00
Če pišete "iztiril se je" in "Iztirili sta se le prvi dve kolesi" potem še pod slikami napišite "iztirjen se vlak" :)
hexen
# 06.01.2017 ob 10:31
mihaf
# 06.01.2017 ob 09:55
Vsakič, ko kak vlak pade dol iz tirov, je debata:
1. ali se vlak iztiri ali vlak iztiri
Dajmo nekaj razjasnit. Točka 1. ni pomembna. Vsi razumemo, kaj se je zgodilo


ne, sorry, meni gre to na živce. kot bi rekel "letalo se je strmoglavilo".
prav tako izgovorjava "ulada", ali pa "en človek je pogrešan" namesto "ena oseba je pogrešana" itd.
davide
# 06.01.2017 ob 09:04
no glede na hitrost domnevam da je bilo to na tistem 90° ovinku, tam se hitreje pač res ne da
Rokobaroko
# 06.01.2017 ob 10:58
Vožnjo s SŽ, bi lahko tržili, kot ekstremno vročo, turistično atrakcijo: Japonci so hitri kot blisk, mi pa malo hitrejši, od polža!
Nozniprst
# 06.01.2017 ob 10:54
Jaz predlagam ljubi slovenski vladi, da ustanovi posebno železniško komisijo, po možnosti parlamentarno z dobro plačo za ta čas delovanja komisije, da razišče celotno situacijo v vsaj desetih letih.
Medse naj povabijo tudi vse zunanje pametne svetovalce, tudi za bajno plačilo in čez približno deset let trdega, garaškega dela naj napišejo vesoljni sloveniji, da je vzrok iztira prednji koles vlakeca neznan. Vsi bomo srečni in veselo naprej rajali.
yanker
# 06.01.2017 ob 13:23
Do kdaj bodo SLOVENAČKE ŽELEZNICE še oimele te grozne POGRAFITANE kompozicije. A je tako težko ponoči malo obhodit parkirane kompozicije in jih varovat pred grafitarji.... SRAMOTA.
Neljuba resnica
# 06.01.2017 ob 11:04
Če želite izkusiti vožnjo z vlakom, kot v času cesarske Avstrije, vabljeni na SŽ!
Iz Ljubljane do Trsta vas pripeljemo v enakem času, kot 150 let nazaj!

kar se tiče iztirjenja je gotovo ključ v kretnici, mogoče je pa kriv veter in je na štreko odpihnil kamen....
bobbek
# 06.01.2017 ob 10:32
5km/h ka so ga rinl?
don_draper
# 06.01.2017 ob 08:53
Mi ni jasno kje bi tam vlak lahko sploh iztiril. Morda malo pred postajo, kjer je mejnaval tir in je morda prednjaj os preskočila tisto tirnico, ki spremeni smer na naslednji tir, druge razlage ensotavno nimam. Ne predstavljam si kaj bi se zgodilo z hitrim vlakom, ki tam mimo samo pikira ker ne ustavlja. Po možnosti še z 50+ folka na peronu, kar jih v jutranjih urah na škofjeloški postaji tudi je.
aka29
# 06.01.2017 ob 12:48
Dobar dan, kartu molim.
tanj
# 06.01.2017 ob 10:59
V duhu današnjega časa, poplavi aplikacij za vsako homosapiensovo kretnjo ali odločitev ter poplavi ''smart'' naprav se nam pa res ne sme zdet čudno, da se vlak sam iztiri, no. Pa čeprav pri pra-voznem parku SŽ.
mihaf
# 06.01.2017 ob 09:55
Vsakič, ko kak vlak pade dol iz tirov, je debata:

1. ali se vlak iztiri ali vlak iztiri
2. železnice so iz časa Marije Terezije

Dajmo nekaj razjasnit. Točka 1. ni pomembna. Vsi razumemo, kaj se je zgodilo, raje se osredotočimo na to, zakaj do iztirjanja pride.
Točka 2. Zgodovina je očitno zelo šibka točka Slovencev. Ideja, da je Marija Terezija gradila železnice, še kar vztraja ...

Bistvo pri vsem tem pa je, da imajo SŽ z redkimi izjemami slab odnos do potnikov. Njih zanima samo tovor iz Kopra. Vzdrževanje infrastrukture je pa v takem stanju, da bom raje kar tiho.
juk
# 06.01.2017 ob 08:48
A je to pri nas sploh mogoče?
Modelar
# 06.01.2017 ob 14:45
NEHAJTE NAS POSILJEVATI S TEM HRVATIZMOM "SE JE IZTIRIL"!!!!!!!
wolverine
# 06.01.2017 ob 13:45
@ mindmaster....
ne veš kaj govoriš!
fiston
# 06.01.2017 ob 12:16
Ne vem, samo imam občutek, da se je vedelo, da nekaj ne dela ravno kot bi moralo, ker 5 km na uro je pa vseeno malo premalo, ker kretnice so kar precej pred mestom kjer vlak ustavi, pa da bi že tam toliko zmanjšal hitrost.

Tako da bi temu prej rekel, probal so vlak čez kretnico prepeljati, pa ni šlo, kot pa iztirjenje.
fafaron
# 06.01.2017 ob 11:22
Če pri pet na uro odleti vlak, je pa avtobus neprimerno boljši.

No, na koncu bo odgovornost prevzela Islamska država press.
pkozin
# 06.01.2017 ob 14:28
Manjm škode na vlaku zaradi iztirjenja, kot pa škode narejene s popackanjem vlaka z grdimi grafiti.
Če so odgovornim na železnici ti grdi grafiti tako všeč, naj dajo za to na razpolago fasado stavbe železnic na Pražakovi ulici.
wolverine
# 06.01.2017 ob 13:44
kr brište poste.....še zmeraj trdim , da ne poznate terminologije na SŽ......vlakovodja ni isto kot strojevodja...in kretnik ni isto kot premikač...kavčarji!
adrenalincek
# 06.01.2017 ob 13:38
Spet je vlak iztiril sam sebe?
mooodeeel
# 06.01.2017 ob 12:57
Ce se je vlak iztiril sam je resitev preprosta. Miljonska tozba Siemensu ker izdeluje iztirjajoce se vlake. In potem ko se tozba dobi se vsakemu davkoplacevalcu nakaze nekaj denarja na TRR, saj zeleznice tako ali tako v vecini financirajo davkoplacevalci.
razno
# 06.01.2017 ob 12:12
Le govorite najslabše o železnici, realnost je povsem nekaj drugega, vlaki pridelajo zelo malo zamud, pa še to na račun omrežja za katerega pa mora skrbet država, da malo pojasnim ureditev železnice, infrastruktura (državni del - promet, je zbirokratiziran in je še vedno in ima od cca 3000 delavcev najmanj 500 do 1000 viška), je pa res da po Slovenskih železnicah vozijo tuji operaterji, in uporabo železnice državi - infastrukturi plačajo za prevoz, ostali del železnice dela z dobičkom, predvsem tovorni del in vždrževanje - kateri tudi veliko delajo za izvoz, potniški del, tudi nekaj prispeva država, enako kot pri avtobusnih prevozih, v enih panogah železnice predvsem tehnični del, kateri skrbi za varnost so pa itak zmanjšali že na minimum, v sklopu železnice je tudi ŽIP - kateri zaposluje 60 % invalidov, tu pa tudi kar nekaj prispeva država za invalide, tako da ne nakladajte.
kozorogt
# 06.01.2017 ob 11:39
Spoštovani uporabniki:

spodaj objavljamo izsek iz Slovenskega pravopisa 2001, ki pojasnjuje pomensko razliko in rabo glagola iztiriti (se).

iztíriti -im dov. iztírjen -a; iztírjenje (í i) kaj
Diverzanti so iztirili vlak; poud. iztiriti koga
Otrokova smrt jo je iztirila |spravila iz duševnega
ravnotežja|; Lokomotiva je iztirila se je iztirila

iztíriti se -im se (í i) Zaradi plazu se je
lokomotiva iztirila

Lep pozdrav, TKB
sik
# 06.01.2017 ob 15:47
Malica ali stavka ?
Kekec99
# 06.01.2017 ob 14:59
Krivi so Rusi!!!
kiliboy
# 06.01.2017 ob 13:47
Bo pa imel Tona več profita.
xes
# 06.01.2017 ob 13:07
Neljuba resnica: Iz Ljubljane do Trsta vas pripeljemo v enakem času, kot 150 let nazaj!

Si prepričan? Na dolenjski železnici namreč danes vlaki vozijo dlje kot pred 20 leti, saj je proga v tako slabem stanju, da imajo vedno več odsekov kje smejo voziti samo 30 kmh. Dvomim, da je primorski odsek kaj bolje vzdrževan.
severna zvezda
# 06.01.2017 ob 12:42
V tej novici je še najbolj ironičen kvadratek Zamude vlakov ...

Ne gre za zamude vlakov, ampak realni vozni red od pamtiveka.... : ((
jasnicka100
# 06.01.2017 ob 14:45
Oh spet slovnica. Saj ke bilo že velikokrat predebatirano. Meni je še vedno čudno in bedasto, da SE je vlak iztiril. Enostavno se napiše, da je vlak iztiril.

Me zanima, če tisti, ki je to napisal, bere komentarje... :-)
samburin
# 06.01.2017 ob 14:15
Slovenske železnice skupaj z luko v Kopru čakajo germanskega gospodarja.
wolverine
# 06.01.2017 ob 13:52
@yanker....ponoč' za minimalca...greš?
sivina
# 06.01.2017 ob 11:01
Vsi zg. komentarji so laično bluzenje!
Če se je peljal vlak za majhno hitrostjo je posledic pri iztirjenju majhno in zato tudi ni poškodovanih oseb!
Kretnica pa je mesto, kjer zaradi nepravilne postavitve dela kretnice - to so ostrice, LAHKO vlak iztiri tudi pri zelo nizki hitrosti!
Ne vem kako bi se to "nemogoče" in ja oh joj (po zg. komentarjih, ker ne poznaš vseh detajlov!) lahko zgodilo na cesti, hm: napr. dogaja se na ovinku, avto popolnoma brezhiben, na cesti ni nobenih ovir (raztresen tovor, zaustavljeno vozil pred tabo ipd.), vendar je na cesti ki ni posuta led -"čisti špegu" in avto gre kljub zelo majni hitrosti v jarek ...!
razno
# 06.01.2017 ob 15:46
"mooodeeel"
bodi raje tiho, ker ne veš kako se financirajo železnice, izključno same, to če pa je evropska direktiva da tudi tuji operaterji lahko samostojno vozijo po slovenskem železniškem omrežju, pa ja nebo železnica plačevala, kasirala pa država, pa železnica posluje dobro in ni izgub, kot si eni mislite, kateri ne mislite z svojov glavo.
[_azi_]
# 06.01.2017 ob 12:55
Vlak se je mogoče sam iztiril, je bil mogoče spet kak stroj na progi...
Majora
# 06.01.2017 ob 12:52
Še preden sem kliknil na članek, sem vedel, da bo že v prvem komentarju zlajnana šala o hitrosti vlakov. Bruh.
Kazalo