Črna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.8 od 19 glasov Ocenite to novico!
Lovska puška
Zasežena lovska puška Foto: PP Rače

Dodaj v

Z lovsko puško na krut način pokončal psa

Storilcema grozijo tri leta zapora
8. oktober 2018 ob 11:41
Starše - MMC RTV SLO, STA

Moški iz Rač je nagovoril lovca, naj mu ubije 8-letnega psa mešanca. Lovec je psa ustrelil na dvorišču, strela in cviljenje pa so slišali vaščani, ki so zadevo prijavili policiji.

Policisti iz Rač obravnavajo sum storitve kaznivega dejanja mučenja živali, ki sta ga v sostorilstvu utemeljeno osumljena moška, stara 68 in 76 let z območja Starš.

Lastnik osem let starega psa mešanca, ki ni bil čipiran niti cepljen, je nagovoril 76-letnega člana ene izmed lovskih družin, da je v soboto zjutraj prišel na dvorišče stanovanjske hiše, kjer prebiva lastnik, in žival z lovsko puško dvakrat ustrelil ter jo tako na krut način ubil.

Občani, ki so slišali strele in cviljenje psa, so o tem takoj obvestili policiste, ti pa so takoj ukrepali in 76-letniku odvzeli prostost ter ga pridržali.

V času pridržanja so pridobili odredbo za hišno preiskavo na njegovem domu, med katero so mu zasegli tri lovske puške in več kot 600 kosov streliva, ki ga legalno poseduje, saj ima izdano orožno listino. Zasegli so mu tudi lovsko puško, s katero je psa pokončal, ki jo bodo skupaj s kazensko ovadbo poslali na pristojno tožilstvo.

Preostalo zaseženo orožje in strelivo bodo posredovali Upravni enoti Maribor, ki ji bodo v skladu z zakonom o orožju predlagali odvzem vsega orožja, streliva in orožne listine.

Med preiskavo so policisti ugotovili, da je lastnik psa že v petek, dan pred ustrelitvijo skopal jamo, v katero je po uboju zakopal pasji kadaver. Na kraju dogodka so opravili ogled, kadaver psa pa je prevzel veterinarski nacionalni inštitut, ki bo opravil obdukcijo. Ob tem so policisti zoper 76-letnega osumljenca zaradi kršitve zakona o orožju uvedli tudi prekrškovni postopek, saj je z lovsko puško streljal zunaj lovišča.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
rozinko
# 08.10.2018 ob 12:15
To je pa res strašna novica!! Spomnim se, da so pred več leti lovci na tak način in prošnjo lastnikov, USPAVLI marsikaterega psa. Saj je ustrelitev praktično milostni strel za psa, ki je pač bil določen za odstranitev. Da je pa pes cvilil je pač smola, ker je lovec prvič slabo zadel. Sigurno je bolj kulturno, da ga je dal lastnik ustreliti, kakor da bi ga ubil s sekiro, ali s čem podobnim, tako kot je že pred tem mnogo psov in mačk končalo. ( verjetno še tudi sedaj)
Ne vem če je res potreben takšen kraval zaradi tega. Saj je prav, da se borimo za dobro bit živali, če se za ljudi ne upamo potegovati.
Ja res sosednjim prebivalcem iz Rač vsa čast, da tako skrbijo za življenje psov, kako še le skrbijo za ljudi. Res lepo mora biti življenje v Račah.
Še to! Kaj policija ne štrajka, da je bila tako aktivna.
HakmeD
# 08.10.2018 ob 12:04
Morda pa je bil pes bolan, pa sta mu skrajšala muke. Sm ne vem zakaj 2 strela, mogoče ni nč 'fruštkou', pa se mu je roka tresla.
hokuspokus
# 08.10.2018 ob 12:10
Ne zagovarjam tega, ampak:

Oba moška sta iz starejše generacije. Moj oče je 79letnik in je izjemno nežen človek. Vseeno pa si ga lahko predstavljam kako bi on lahko bil v tej vlogi, ker je iz nekega drugega časa, časa vojne in povojnih let. Žival je bila orodje in hrana. Nima seveda točno takega pogleda, ampak vem da je veliko ljudi imelo ta pogled. Se spomnim kako sem kot otrok bil priča klanju zajcev. Dva moška sta jih prijela in jima pri polni zavesti živali, razparale trebuhe, da so potem še lahko s črevesjem zunaj naokoli malo skakali. Takrat me je oče hitro odpeljal proč, ker se je zavedal, kako brutalno je to.

Druga točka: A bi bila ovadba tudi, če bi tako ubila prašiča?
model_kva
# 08.10.2018 ob 12:19
Enako nehumano stvar narediti srni je pa povsem legalno in v družbi visokospoštovano!?

(Ne podpiram mučenja psov, ampak bolj dvolični bi bili pa težko)
stewie
# 08.10.2018 ob 11:57
Saj je prav, da oba moška kaznujete po zakonu.
Je pa tudi hinavsko, kako potem država prek Lovske zveze in Zavoda za gozdove dovoli takim lovcem pobijanje ubogih živali za trofeje, če ti zato ustrezno plačajo.
2haha
# 08.10.2018 ob 12:42
Bolje da bi ga peljal 100km proč in ga (po možnosti zavezanega v vrečo) odvrgel. Nobenih strelov - nobenega mučenja. Okej malo resnosti, morda je bil pes bolan, s strelom ga je odrešil muk (in nepotrebnih stroškov do injekcije). Veliko manj je vreden človek, ki žival odvrže ob cesti ali naselju da se je reši. Tisti, ki govorite o mučenju v tem primeru res niste razgledani popolnoma nič. Ta dogodek, ni M od mučenja živali.
sumtb
# 08.10.2018 ob 12:58
Takega načina usmrtitve psa ne odobravam, je pa banalnost da se zdaj s tem ukvarja pol državnih ogranov in je 76 letnik v zaporu, ko pa je bilo 30 let nazaj tole standard za usmrtitve psov.

Naj gredo raje kaj pametnega delat. NLB, Irangate, TEŠ6, če hočejo preiskovati imajo kolikor hočejo materiala.
tomo098
# 08.10.2018 ob 12:26
Lovec ne sme streljati psov. In nihče ne sme streljati po dvoriščih in v naseljih. Mislim, da tukaj ni nekih dilem. Res je, da včasih.... pred dvajset, trideset leti ljudje glede tega niso bili tako zadrgnjeni.... ampak, jebi ga.
bralec#62990
# 08.10.2018 ob 14:10
sonya25, včasih se še otrok ni cepilo kaj šele psov, in ne moreš pričakovati od 80letnega starčka da bo čez noč postal kot kakšen 20letnik, čigar največja skrb v življenju je da bo jedel brezglutenski obrok. Tako da je take zadeve opravil vaški lovec je tradicija več stoletij in ne bo se spremenilo zaradi par Ljubljančanov, ki bi radi diktirali preostali Sloveniji novodobni red.
Kirenenko
# 08.10.2018 ob 13:41
Kakšna hinavščina, samo zato, ker je pes. Ne vem o kakšnem okrutnem ravnanju je govora, če je psa ustrelil?! Veliko bolj humanih načinov pač ni. Sedaj bodo na grmadi kurili dva starčka, ki sta verjetno bolanemu psu samo hotela skrajšati muke. Seveda je bolje peljati k veterinarju, ampak ni bilo treba teh dveh prikazat kot krvoločna starčka, kot ste jih v tem članku. Imata pa super sovaščane, klasična slovenska ljubezen do soseda...
CC
# 08.10.2018 ob 12:22
Ob tej priložnosti vabim v razmislek naslednjo mineštro: razlika med psom in konjem (horseburger, žrebičkov zrezek), kravo, prašičem, zajcem...- na Kitajske jedo pse.... koliko prav tako nedolžnih živali vsak dan na BOLJ krut način pobijejo nekje za zaprtimi vrati, serijsko klanje, in potem dobimo kose lepo zapakirane v mesnicah in trgovinah, kakšna življenja so imele te živali, koliko reklam (pranja možganov) je po panojih in TV-ju, internetu za (določeno) meso, kakšna je cena na kilogram mesa in kakšna je cena življenja na minuto, kakšna je za običajnega potrošnika razlika med rejnimi živalmi in nekim neživim produktom,... itd..
rozinko
# 08.10.2018 ob 14:14
Čestitka!

Policajem, verjetno iz Račke PM čestitam, ( v kolikor niso Rački, prosim oprostite)
za junaško delo, da so uspeli ujeti dva starejša človeka, ki sta nečloveško, pač pa po pasje ubila psa, in ju postaviti pred roko pravice. Bravo vi ste junaki. Mislim, da v primeru, ko so ubili človeka na železniški postaji v Račah niste bili tako hitri.
Pa čestitke tudi novinarju ali novinarki, ki je tako ganljivo opisal ta dogodek. Žal, postaja resnica, da je pasje življenje več vredno od človeškega in to v prekrasni Slovenij.
hervard
# 08.10.2018 ob 20:36
Zadnjič je en psiho z avtom zbil sosedovega psička, ki se je z zlomljeno hrbtenico po prvih tačkah privlekel domov. Šel je po edinega lovca v vasi in ga prosil če mu psa lahko ustreli. Veterinarska postaja je oddaljena 23 km, pa še sobota je bila. Vsi vključno z lovcem smo imeli solzne oči. Po tej sprevrženi logiki, ki jo berem tukaj bi morali lovca obesiti za jajca, namesto da bi to storili vozniku, ki je btw pobegnil...aja pa še vse avtomobile in bencin bi mu morali pobrati....
tomo098
# 08.10.2018 ob 12:30
"(Ne podpiram mučenja psov, ampak bolj dvolični bi bili pa težko)"

V lovišču lahko streljajo, na dvorišču ne, srne ja, psov ne....kaj čem rečt... v veceju in doma, če hočemo, lahko lulamo, v mestu ne... svet je poln dvoličja...
stewie
# 08.10.2018 ob 13:21
Želel je prišparati 50 eurov za evtanazijo.
ivod
# 08.10.2018 ob 12:34
... pravna država, policija in zavedni občani, da te kap :)
xerces8
# 08.10.2018 ob 15:40
Folk spet dela iz muhe slona.
O pravih slonih pa so vsi tiho...

(če mislite, da gre za hud primer, kaj potem šele mislite o desetinah pobitih psov vsak dan? Sploh mladičev. Tak malo s sekiro, malo pod vodo tiščat, ali pa kar... no bom nehal)

Saj je prav, da se ravna po zakonih, ampak cirkusa pa ni potrebno delati.
bralec#62990
# 08.10.2018 ob 14:00
Smešno je brati komentarje snežink tukaj v SLO. Gospod lovec ni napravil ničesar narobe, tako se je delalo zmeraj, da si šel do lovca če je pes imel kake težave. Zdaj bi pa tile mestni Ljubljančani ki še žival od blizu niso videli radi poveljevali, kako bo.
vipmit
# 08.10.2018 ob 13:04
... in žival z lovsko puško dvakrat ustrelil ter jo tako na krut način ubil.

Kakšen okruten način pa je sedaj to?
Psa je ustreli in je poginil.
tomo098
# 08.10.2018 ob 12:46
"Saj je prav, da se borimo za dobro bit živali, če se za ljudi ne upamo potegovati. "

Kake gluparije klobasaš neki. Ne samo, da se "boj" za dobrobit živali in dobrobit ljudi ne izključujeta, da gresta z roko v roki, ampak tudi, vsaj pri večini ljudi, prihajata iz istega vira... empatije... saj veš, to je tisto, kar te danes na vsakem koraku učijo, da zavira tvoj uspeh na poti do bogastva.
Perica
# 09.10.2018 ob 09:20
Kazni so itak napisane samo za male ljudi. Ta dva starca bosta nasrkala, ker sta delala po svoji najboljši pameti. iz njunih kazni bodo plačani birokrati...
Starcema pa ostane zalost in vprašanje kako se ta svet vrti??????
ap72
# 09.10.2018 ob 09:09
berem in berem in ne morem verjet. pridržali so 76-letnika ker je ustrelil psa.

v času pridržanja hišna preiskava...

in potem še obdukcija psa ... izkopali so ga...

upam, da ne bo sojenje trajalo dlje kot za umor natakarice in da ne bo več koštalo.

Se pa strinjam, da se gospodu lovcu vzame orožje in orožni list, na dvorišču stanovanjske hiše se ne strelja. Kazen za ogrožanje varnosti. 15 minut konec zadeve.

Zakaj živimo v tako tupi državi??
ajvard1
# 08.10.2018 ob 14:22
upam da ima gospod vsaj fasado in suha drva, sicer bo obtožen tudi za povzročanje globalnega segrevanja.
Afnogunc-de lux
# 08.10.2018 ob 13:34
Policisti pogosto pokličejo bljižnjega lovca za pokonča povoženo žival, ki še ni mrtva. Tukaj je hinavščina na kubik.
elGoyc
# 08.10.2018 ob 12:56
Zakaj potem ne prepovedo lova ali klanja živali.
Naj mi nekdo razloži, zakaj je trpljenje psa več vredno od trpljenja srne ali prašiča? Kakšno skrajno antropocentrično stališče je to, da je žival nekaj več vredna, če jo ima človek rad in za odstrel ali hrano, če mu ni tako simpatična. In potem se imajo ti ljudje za ljubitelje živali, v bistvu jih pa le skrbi za njihovo lastno počutje...

Da je lovec zgrešil smrtni strel v psa z nekaj metrov je seveda povsem druga zgodba...
oziris.va
# 09.10.2018 ob 13:57
ap72
# 09.10.2018 ob 09:09

Zakaj živimo v tako tupi državi??


Ker je v tej tupi državi večino že zapustila kmečka pamet ...
muki7
# 09.10.2018 ob 20:44
Napihnjeno do skrajnosti!
Poznam oba dotična in sta kar normalna, da, sočutna občana.

Žal mi je, da sta padla v kolesje neke želje po senzacionalizmu, sproducirane na podlagi osebnih zamer in frustracij, obsojanja na podlagi nepoznavanja realnega stanja ....
KosnjaStihl
# 09.10.2018 ob 13:11
Pa saj je Slovenija v Letih 90-91 javno organizirala Lovske družine da lovijo potepuške pse ter ji postreljajo ,šele po tem so prišli ,,ljubitelji psov,, z zbiranjem donacij in izgradnjo centrov za zapuščene živali kot so Gmajnice...itd. Hočem povedati da je to bila normalna praksa še 20let nazaj zdaj pa greš sedeti če nimaš denarja a pes ti ima raka ,kako boš plačal Državo da ga uspava če je vsaj 200eur cena za ,,legalno,,usmrtitev.
pozitivc
# 09.10.2018 ob 10:33
sej ni prav kar sta nardila, ampak 3 leta zapora?!!!

pa tud.. ja.. če je bil pes bolan, se men zdi to čist v redu usmrtitev.

sam sem enkrat eni mački, ki je mela že čist gnilo glavo in je sm še dihala, s sekiro odbil glavo. Težkim srcem, ampak vem da sem naredil dobro delo
pobrisan
# 08.10.2018 ob 13:41
Lovci pa lahko povsem legalno streljajo klateške pse izven naselja...... Pred nekaj desetletji je bil milostni strel običajna metoda za skrajšanje muk.
1986
# 08.10.2018 ob 13:03
Psa se uspava pri veterinarju, ne pa s puško na dvorišču.
josh k.
# 08.10.2018 ob 11:54
...in žival z lovsko puško dvakrat ustrelil ter jo tako na krut način ubil...

Ubogi pes, vdan lastinku in potem tako konča.
ElTorro
# 08.10.2018 ob 17:52
Mogoče mu je samo ratal odveč ali pa mu pač ni koristil več. Neke ljubezni že ni imel do njega.

Mogoče pa je lastnik zbolel in ne more več skrbeti za psa, in ga je dal pokončati lovcu, namesto da bi ga dal v zavetišče, kjer bi zaprt v kletki čakal na "humano" usmrtitev.

Zakaj je potrebno vedno o ljudeh imeti najslabše mnenje, brez da bi o njih karkoli vedeli?

Mislim, da se po komentarjih sodeč vsi strinjamo, da takšno početje v današnji čas ne spada....je pa seveda treba razumeti tudi, da so bili časi, v katerih sta odraščala ta "kriminalca" drugačni, in ljudje se ne spremenijo čez noč, kot je že marsikdo napisal.

Zato - da, neka kazen je na mestu, še posebej za lovca, ki bi moral vedeti, da se to ne sme. Da pa se dela drama v medijih z naslovi kot so "na krut način pokončal psa" pa je vsekakor odveč.
cairns
# 08.10.2018 ob 14:04
Z lovsko puško na krut način pokončal psa

Sedaj pa oblast že pretirava. Kruto bi bilo da ga s kolom pretepa do smrt ali kaj podobnega. Strel v glavo je zagotovo, poleg uspavanja z injekcijo, najbojhuman način.
Pes je bil zagotovo takoj mrtev. Po istih kriterijih bi potem vse lovce lahko aretirali, ker na krut način pobijajo divjad.
muki7
# 09.10.2018 ob 21:12
In ta dva mala občana bo sedaj zaradi jagrovke napad(a)la država z vsemi topovi; najprej je policija že opravila vse potrebno in nepotrebno, na vrsti pa je seveda še sodstvo (po medijskem linču), da jima z vsemi možnimi kaznimi obesi vse kar krutežema gre; da se pokaže tudi za vnaprej, da se ve, da se tako pač delati ne sme - vse po alinejah zakona (ker nihče ne more bit ne nad ne pod njim) - kar se malih občanov tiče seveda....
Homer.
# 09.10.2018 ob 20:16
Ne da kakorkoli zagovarjam dogodek, ampak spet gre za en napihnjen dogodek, ki si ne zasluži medijske obravnave, ampak je primeren za kak rumeni tisk.
Zakaj:
Šlo je zgolj za prekršek ali dva in nič več!

Pes je bil ustreljen in s tem kot pravijo lovci "pokončan".
Če bi bil pes pokončan pri veterinarju, bi bil kaj manj mrtev?
Ne, le bilo bi vse po predpisih!
Lovec je opravil to zastonj, veterinarja bi verjetno bilo potrebno plačati.
Lastnik se je očitno načrtno odločil za pokončanje in je izkopal jamo za zakop in ni šlo za kako nepremišljeno dejanje podprto z alkoholom. Torej je imel razlog (starost, bolezen, .....) in s tem konec trpljenja.
V mestu hišnega ljubljenčka "uspavamo" pri veterinarju, na vasi ga pač pokončajo.
psihorok
# 09.10.2018 ob 16:35
Zelo preprosto domace zivali in skrb zanje je postala velika industrijska nisa ki prinasa ogromno denarja tako prehrambeni kot formacevtski industriji in ker drzava sciti zasluskarje so kazni in zakoni v zvezi z tem tako rigorozni in neumni, pri vsem skupaj pa ne gre za zascito zivali pac pa za dobrobit zasluzkarjev.
Sam sem proti mucenju zivali,vseeno pa se mi zdi milostni strel povsem primerno sredstvo, sploh ce so zivali kakorkoli bolne oz. lastnik oceni da ni sposoben primerno skrbeti za zival iz kakersnih koli osebnih razlogov in starost lastnika gotovo vpliva na taksne odlocitve. Glede na ceno veterinarskih storitev pa niti ni cudno da kdo rajsi poklice svojega prijatelja lovca...
Sicer pa ce bi izbiral med evtenazijo in pasjim zavetiscem bi rajsi ubil svojega psa, tezko ker mi pomeni ogromno, a bi ga brez skrbi.
N75
# 08.10.2018 ob 23:58
To da pes ni imel čipa in ni bil cepljen je vsekakor narobe.

Lastnik psa je poklical lovca da ga usmrti kar na dvorišču, ja ga ne boš slabotnega psa 100m ven iz vasi peljal, tudi zakopal ga je, meni se ne zdi nič spornega.
HakmeD
# 08.10.2018 ob 17:47
Jao jao, kake se tle bere. Dejsvo je, d ni izvedel dejanja profesionalno, ker če je strelou s puško na sliki, pomoje ni primerna, ne poznam velikosti psa, na sliki je pa 'šrotarca'. Če bo ga ustrelil s kuglo v glavo, od prve, ne poznam bolj humanega načina! Pa tut mal iz vasi bi šu lahko, če so pač hiše zlo skup itd...

Pa še to, za vse 'humane', pa tiste, ki neki čez ubijanje živali in to primerjat s človekom:
V svojem življenju sem pobil kar precej živali, največ za hrano, na najbol možen human način, en je neke zajce omenjou, da so žive odiral. Tazga človeka men nebi blo problem 'čez ksiht' pa ... Sem pa ubil tut lisico, katero je zbil avto in se je mučila, smrti se ni mogla izognt, in sicer s skalo, ker se mi je smilila, pa sm jo po hitrem, oz. v tistem trenutku najhitrejšem možnem načinu rešu muk. Podobna situacija je bla s srno, le jej sem zlomil vrat, pa še bi lahko našteval. Manjše živali se da z matiko čist elegantno ubit, imitiraš giljotino.
Ampak, po mnenju nekaterih tu gor, sem ravnal surovo, ker nisem klical veterine, lovcu itd., katere bi pol vprašanje kako dolgo čakal, al pa sploh ni blo možnosti d bi pršli, živali bi med tem neizmerno trpele. Sory, js ne morm gledat, kako se žival muč, ji raj pomagam in ji po hitrem postopku skrajšam muke.
Vprašanje, kaj je pol bolj 'surovo' početje, gledat, kako se žival muči, al kj ukrent glede tega?
Skippy
# 08.10.2018 ob 15:52
Mestni ljudje pa so spet daleč od realnosti. Očitno je pes bil bolan in se je lastnik pač odločil, da ga ne bo več mučil.
oziris.va
# 08.10.2018 ob 14:05
Kapitan Kljuka
# 08.10.2018 ob 13:12

Mislim no, a je težko bogega psa k veterinaju peljati??


Če nimaš denarja, avta ipd. potem ja.
oziris.va
# 08.10.2018 ob 14:03
Moj dedek je mačke vedno po betici, tako, da ni bilo nobenega streljanja.
bruhnmici
# 08.10.2018 ob 13:20
Na področju Bohinja so cca 14 dni nazaj takole ustrelili 10 let starega muca. Zgleda, da je bilo preprosteje muca oddat pri lovcu, ki je za eksekucijo porabil 1 naboj, kot ga pa odpeljat v Lesce na evtanazijo, če ga že ne poskušat oddat v posvojitev. Muc je bil namreč zdrav. Samo za otročiča, ki je bil v družini, se je izvedelo, da je alergičen na mačjo dlako, to pa žal ni šlo skupaj.

Včasih dobijo/mo fiksne ideje, da drugih rešitev ni, potem pa takole poenostavljajo/mo.
tomo098
# 08.10.2018 ob 12:52
"Lovec, ki je tako malomaren enostavno ne more biti lovec. "

Lovec, ki strelja po dvoriščih in strelja pse, ne more biti lovec. Ne filozofsko. Po veljavnih zakonih. Ne vem pa, če po sodnih in drugih praksah.
ishgilliath
# 10.10.2018 ob 14:35
Kmetavzarska "zdrava" pamet spet na delu pod to novico lol.... Po zakonu o zaščiti živali se vsaka neutemeljena usmrtitev živali šteje pod mučenje živali, da ne bo zmede pri trigger-happy hribovcih! Po istem zakonu velja tudi, da je usmrtitev živali upravičena samo v primeru, da pristojni strokovni organ (veterinar) tako odredi, poleg tega mora biti žival ob usmrtitvi omamljena.
Nek hillbilly in njegov lovski kolega nista "strokovno usposobljeni osebi" in kot taki nimata nikakršnih pristojnosti pri ugotavljanju tega, ali je bil pes na smrt bolan ali ne. Prav tako je bila usmrtitev psa izvedena na nelegalen način in če dodamo k temu še dejstvo, da pes ni bil prijavljen veterinarski službi in seveda streljanje v naseljenem okolju je kar prav, da se tipa malo privije.
Kar se pa "tradicije" in "meščanske prisile" tiče pa je pa tako, živite v moderni evropski državi in če se vam zdi fer koristit vse ugodnosti razvite civilizacije se od vas pač pričakuje, da boste sprejeli tudi pravila, ki tako družbo omogočajo.Če tega niste sposobni se lahko pa pri bližnjem beguncu pozanimate za pot do kake bolj "testosteronske" kulture.
zziga+
# 10.10.2018 ob 07:29
77. člen ZDLov-1-NPB3
Z globo od 420 do 1.200 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki lovi na površinah, izločenih iz lovne površine lovišča, ali če uporablja lovsko orožje na skupinskih lovih bližje kot 50 m od naselij in zaselkov.

Takole bom rekel vedež Krivo Stegno:
Kazen 420 eurov, ki jo je brez dvoma potrebno plačati vsaj za stroške državne intervencije, bom razdelil na ta dva frenda (vsak po 105), ki sta se šla psa ferderbovat kar pred hišo in na očeh ubogih sosedov ter na prijavitelja (210), ki se med sosedi ne more nič zmeniti in za vsako figo kliče na pomoč vesoljno državo (torej tudi mene, ki plačujem davke) in je evidentno lažno prijavil ogrožanje in trpinčenje.
Skippy
# 08.10.2018 ob 15:55
Žal, postaja resnica, da je pasje življenje več vredno od človeškega in to v prekrasni Slovenij.

To lahko vidiš na vsakem koraku v tej vse bolj nori državi. Sovraštvo do drugih ljudi je vse bolj neverjetno.
Homer.
# 10.10.2018 ob 20:46
Gre zgolj za to, da je tretjerazredna novica črne kronike, ki bi spadala kvečjemu v lokalni časopis nekje na zadnjo stran z drobnim tiskom, napihnjena čez vse meje in objavljena na straneh nacionalnega medija!
FancyBoy
# 09.10.2018 ob 10:53
Veterinar psa noce evtanazirati, ker je zdrav. Marsikateri lovec psa ne bo ustrelil, ker mu ni vseeno za zivali. V kolikor je pes star, ga noce nobeden vzeti.

Kaj lahko v tem primeru naredi lastnik psa?
tomo098
# 08.10.2018 ob 14:29
"Naj mi nekdo razloži, zakaj je trpljenje psa več vredno od trpljenja srne ali prašiča?"

Zato, ker je družba prišla do konsenza, da prašič lahko trpi zato, da ti nasitiš svoj želodec in srna lahko trpi zato, da se ti ne pritožuješ, da ti je zelenjavo ali skače pred avto ali, da ti dela škodo na na novo zasajenem gozdu, pes, ki si se ga naveličal, pa ti ne dela ne enega, ne drugega. In navkljub temu, da nekatere živali lahko trpijo za koristi človeka, še vedno velja norma, da mora biti to trpljenje minimalno in ne po nepotrebnem. In, da je toleranca so trpljenja živali v klavnicah in živilski verigi bistveno večja kot toleranca pri trpljenju psa, ki si se ga naveličal, je razlog to, da od trpljenja prvih ima koristi in dobičke celotna industrijska panoga, ki si lahko privošči lobiranje pri ustvarjanju zakonov. Od tega, da se ti znašaš nad psom, ki si se ga naveličal, pa je "korist" samo tvoje veselje, brez katerega lahko shajaš. Tudi to je družbeni konsenz. Razumljivo?
Kazalo