Evropska unija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 108 glasov Ocenite to novico!
Marjan Šarec, Angela Merkel
Angela Merkel pravi, da je čas, da se ob vseh perečih vprašanjih reši tudi vprašanje meje med Slovenijo in Hrvaško. Foto: EPA
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec se je na prvi dvostranski delovni obisk odpravil v Nemčijo k Angeli Merkel. Foto: EPA
       Kanclerka ne more igrati vloge mediatorja, ker je bilo to že sodišče. Kanclerka lahko pomaga pri tem, da pove, da je sodbo treba spoštovati in implementirati ter da je to naša naloga. V tej smeri sem to razumel.       
 Marjan Šarec, slovenski premier
Nemška kanclerka je Šarca sprejela z vojaškimi častmi. Foto: EPA
Marjan Šarec, Angela Merkel
Merklova je pogovore s Šarcem označila za zelo dobre. Foto: Reuters
VIDEO
Merklova za spoštovanje a...

Dodaj v

Merklova ponudila pomoč pri reševanju vprašanja meje med Slovenijo in Hrvaško

Šarec na prvi dvostranski obisk v Nemčijo k Merklovi
12. oktober 2018 ob 07:53,
zadnji poseg: 12. oktober 2018 ob 17:25
Berlin - MMC RTV SLO, Radio Slovenija, STA

Premier Marjan Šarec je na prvem delovnem obisku v Berlinu, kjer ga je z vojaškimi častmi sprejela nemška kanclerka Angela Merkel. Voditeljica najpomembnejše gospodarske partnerice je pohvalila odlične gospodarske odnose med državama, spregovorila pa sta tudi o pripravah na vrh EU-ja in vprašanjih, povezanih z brexitom, migracijami in varovanjem zunanjih meja EU-ja.

Predsednik vlade Marjan Šarec se je na prvi dvostranski delovni obisk od prevzema premierskega položaja odpravil v Nemčijo k Angeli Merkel.

Že pred odhodom v Berlin je povedal, da gre za spoznavni obisk, ki bo namenjen predvsem temu, da nemški kanclerki predstavi slovenska stališča in pričakovanja v prihodnje, ter dodal, da se slovenska zunanja politika ne spreminja.

Angela Merkel: Arbitražno razsodbo je treba spoštovati
Merklova je Slovenijo sicer pohvalila, da opravlja odlično delo pri varovanju zunanje schengenske meje. Ponudila pa je tudi pomoč pri reševanju vprašanja meje med Slovenijo in Hrvaško. Kot je dejala, bi bil čas, da se ob vseh perečih vprašanjih reši tudi to. "Nemčija bo podprla vsa prizadevanja za rešitev spora o meji med Slovenijo in Hrvaško. Seveda je to v prvi vrsti odgovornost obeh strani, ampak ob zelo veliko problemih na svetu si želimo, da bi ta problem lahko rešili," je dejala kanclerka.

Hkrati je poudarila, da javno o tej problematiki ne želi razpravljati, saj da se pred novinarji ta tema zagotovo ne bo razrešila. Je pa na novinarsko vprašanje potrdila, da je nemško stališče jasno – arbitražno razsodbo je treba spoštovati.

Kot je znano, je Nemčija ena najglasnejših podpornic izvajanja razsodbe arbitražnega sodišča, a v Berlinu ves čas poudarjajo, da si težko predstavljajo, da se dve državi o odločitvi sodišča ne moreta dogovoriti sami. Kakšne širše pobude ali vmešavanja Nemčije pri tem ni pričakovati, spor mora biti rešen brez nas, je hkrati stališče Berlina. Se je pa Merklova v preteklosti intenzivno o tem vprašanju že pogovarjala s predsednikom hrvaške vlade Andrejem Plenkovićem in nekdanjim premierjem Mirom Cerarjem.

Šarec: Pogovarjamo se lahko le še o uveljavitvi arbitražne razsodbe
Slovenski premier je glede tega vprašanja v Berlinu poudaril, da se je zdaj mogoče pogovarjati le še o uveljavitvi arbitražne razsodbe. Dodal je, da Slovenija ne želi biti država "le ene težave", ampak želi konstruktivno sodelovati pri vseh perečih vprašanjih, ki tarejo EU. Ob brexitu in migracijskem vprašanju je Šarec še pozval k več solidarnosti v Evropi.

Premier je pozneje na pogovoru s slovenskimi novinarji v Berlinu pojasnil, da Merklova ponuja pomoč glede implementacije arbitraže, ne pa glede odpiranja celotnega vprašanja od začetka. "Kanclerka ne more igrati vloge mediatorja, ker je bilo to že sodišče. Kanclerka lahko pomaga pri tem, da pove, da je sodbo treba spoštovati in implementirati ter da je to naša naloga. V tej smeri sem to razumel," je pojasnil slovenski premier.

Sicer pa Merklovo to vprašanje skrbi tudi zaradi položaja na Zahodnem Balkanu, saj bo rešitev vprašanja arbitraže med Slovenijo in Hrvaško lahko tudi precedens za celotno regijo, je še pojasnil Šarec.

Kanclerko skrbi dogajanje na Zahodnem Balkanu
Kot je dejal, sta z Merklovo zaskrbljena glede dogajanj na Zahodnem Balkanu. Sam je poudaril BiH, kjer je bil v predsedstvo izvoljen Milorad Dodik, skrb vzbujajoče je zanj tudi, da Hrvaški ni všeč, kdo je bil izvoljen za predstavnika hrvaškega naroda v predsedstvu. Zaskrbljen je tudi glede dogajanja v Makedoniji po neuspelem referendumu o spremembi imena države.

Slovenijo sicer Merklova vidi kot poznavalko razmer v regiji in kot je še pojasnil Šarec, sta se dogovorila, da bosta na tem področju sodelovala.

"12 milijard ni mačji kašelj"
Merklova je pogovore s Šarcem označila za zelo dobre. Po njenih besedah so odlični tudi dvostranski odnosi in gospodarsko sodelovanje. Menjava se je v zadnjih letih okrepila na skoraj 12 milijard evrov. Čeprav je Slovenija majhna država, pa je tolikšna menjava "zelo, zelo dobra", je poudarila nemška kanclerka.

Poudarila je, da sta avtomobilska in tehnična industrija obeh držav zelo tesno prepleteni. Slovenija je tudi zanesljiva država za nemške vlagatelje, je poudarila, hkrati pa se je zavzela za še dodatno krepitev sodelovanja.

Tudi Šarec je poudaril velik pomen gospodarskega sodelovanja z Nemčijo. "12 milijard ni mačji kašelj", glede na to, da je Slovenija toliko manjša od Nemčije, je dejal in nakazal, da je tudi zato na položaju predsednika slovenske vlade izbral Berlin kot svojo prvo dvostransko pot v tujino.

Nemčija in Slovenija – državi s podobnimi stališči
Govorila tudi o pripravah na vrh EU-ja, na katerem naj bi v prvi vrsti dokončali dogovor z Veliko Britanijo o brexitu, pri čemer si Šarec želi več konstruktivnosti Londona, govorila pa sta tudi o vprašanju migracij in varovanja schengenske zunanje meje in tudi zunanjih meja EU-ja na splošno.

Tako Merklova kot Šarec sta ocenila, da imata državi pri tem zelo podobna stališča in poglede. "Želimo povedati, da smo si pri številnih vprašanjih blizu. Oba meniva, da je treba Evropo graditi na temeljih sodelovanja," je še poudaril Šarec in dodal, da Slovenija "nikakor ne želi biti država, ki bi iskala samo koristi, ampak želimo EU-ju tudi nekaj dati".

Šarec: Slovenija "brani schengen"
V tem smislu je Šarec poudaril, da Slovenija "brani schengen". "Svojo nalogo bomo še naprej dobro opravljali. Vprašanja notranje varnosti so izjemnega pomena, tudi za gospodarstvo," je poudaril.

S to oceno se je strinjala tudi Merklova. "Slovenija naredi vse za varovanje zunanje schengenske meje. Če kje Slovenija potrebuje podporo, jo bo dobila," je dejala in poudarila tudi sodelovanje z evropsko agencijo za mejno in obalno stražo (Frontex). Šarec je dodal še, da bi sile Frontexa lahko uporabili tudi pri skupnem varovanju zunanjih evropskih meja, se pravi meja Hrvaške z BiH-om in Srbijo.

Šarec je slovenskim novinarjem pojasnil, da je dal Merklovi s tem, da je Slovenija verodostojna pri varovanju zunanje schengenske meje, jasno vedeti, da ni več potrebe po nadzoru na notranjih mejah, ki ga sicer izvaja tudi Nemčija. Pri tem je pozval k "vrnitvi nazaj k schengenu".

Sicer je Šarec obisk pri nemški kanclerki označil za uspešnega. "Nekateri pravijo, da smo preveč proameriški. Mislim, da nismo. Mislim, da sem ravno s tem obiskom dal signal, da ostajamo proevropski," je še poudaril slovenski premier.

Premierja Šarca na pogovorih v Berlinu spremljata tudi dva državna sekretarja, Igor Mally in Damir Črnčec.

G. K., Sa. J.
Marjan Šarec, Angela Merkel
Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Marjan Šarec, Angela Merkel
Prijavi napako
Komentarji
Tao3
# 12.10.2018 ob 08:08
Pravilno, Nemčija je naša največja gospodarska partnerica in zanimivo, odkrito nas podpira pri arbitražnem sporazumu s stališčem, da je arbitražo potrebno implementirati.
SpicyWeiner
# 12.10.2018 ob 08:53
Izjava po srečanju:

"Kako ocenjujete današnje srečanje z Angelo Merkel?"

"Ha, srečanje kot srečanje."
OMNIC
# 12.10.2018 ob 08:23
Pravilno, da je prvi Šarčev obisk v Nemčiji. Skupaj s Cerarjem pa dejavnejše kontaktirati ZDA, z Rusi smo pa itak "dobri". Pa obvezno povabiti Melanijo v SLO, saj se zihr vsi na svetu sprašujejo, kako je mogoče, da to ni bilo že storjeno. Pa če Trump pride z njo ali ne.
Bondjanez
# 12.10.2018 ob 08:07
Dvostransko pot ????? Tja in nazaj???
Springbok
# 12.10.2018 ob 09:09
Sem v rahli dilemi.

Če napišem, da bo Serpentinšek merklco pozdravil z "kaj dej baba zophna" bom zagotovo objavljen in dobil mnogo plusov.

Će pa napišem, da je simbolčno pomembno, da je odločitev, da je predsednik vlade Šarec za prvi dvostranski obsik izbral kanclerki Merkel, simboličnega pomena, pa tvegam mnogo minusev, če bo moj komentar sploh objavljen. Ne gre pa za prvi obisk Šarca v tujini: udeležeil se je že nefromalnega vrha EU v Salzburgu, v sredo pa je bil v Bruslju pri Tusku in Junckerju.

To, da ni najprej rinil na Balkan, ali v sosednje države ima tud svojo sporočilno vrednost. Me pa zanima, kdo bo prvi tuji državnik, ki bo obiskal Šarca na bilateralnem obisku. Obiska generalnega sekretrja NATO Stoltenberga ne moremo šteti med dvostranske obiske. In seveda, kdaj se bo to zgodilo.
firtoh
# 12.10.2018 ob 09:05
Tudi jaz nisem volil Šarca, ampak mi postaja všeč,ker odgovarja na vprašanja novinarjev kot,da se dela norca iz njih
Bolek
# 12.10.2018 ob 10:01
Nemčija je največja slovenska zunanjetrgovinska partnerica in glavni trg slovenskih izvoznikov. Slovenski izvoz v Nemčijo je lani znašal 5,7 milijarde evrov, uvoz pa 5,2 milijarde evrov.

Za primerjavo:
Rusija 2017
Izvoz v Rusijo 838 milijonov EUR, Uvoz iz Rusije 294 milijonov EUR

Erjavec pa je bil lani kuhan in pečen v Rusiji, res ne vem, kaj je delal tam.
Šarec je naredil popolnoma prav, da je šel na prvi obisk k našemu največjemu trgovinskemu partnerju.
zapravico
# 12.10.2018 ob 09:06
Enix,šarec je car v retoriki proti cmerarju
jbzt
# 12.10.2018 ob 09:08
Upam,da sta z Godlerjem dobro naštudirala oz. trenirala srečanje z frau Merkel...
Naša zunanja politika z Cerarjem in Serpentinškom na čelu postaja Tv Bučke v živo...
oliva
# 12.10.2018 ob 10:34
Svašta, se še kar ne neha (in se ne bo) tole nabijanje.
A razumete, da je Šarec PAČ! premje in gre NORMALNO na take in podobne obiske in ima take in podobne opravke. Pa če se eni še tolk ob tla mečete.
Lohk bi se pa obnašali odraslo in državotvorno. Ampak se pač ne. Očitno ste se odločili, da boste še naprej blatili Slovenijo*. Od zunaj in od znotraj. :x

(*on predstavlja in zastopa Slovenijo)
vest
# 12.10.2018 ob 10:25
@blefino
Se je treba it pofočkat neuradni direktorici EU. Kako hlapčevsko vse skupaj.


Slovenski izvoz v Nemčijo je lani znašal 5,7 milijarde evrov, uvoz pa 5,2 milijarde evrov.
Res hlapčevsko ni kaj.
Butale4ever
enix
# 12.10.2018 ob 09:03
upam, da je že opravil kak tečaj iz retorike in obnašanja, ... me spominja na nekega Mr. B iz VB
oliva
# 12.10.2018 ob 11:29
"Draga oliva. Slovenijo ne blatimo komentatorji, ampak kar sami premierji. Zadnji trije premierji Bratuškova, Cerar in Šarec so nastopili praktično brez političnih izkušenj. Rezultati so tudi temu primerni. Naš mednarodni ugled je na nuli, če še ne veš."

Dragi @amigo.
To da so bili brez 'izkušenj', je dobro.
Kajti eni imajo pa izkušnje, pa so "rezultati tudi temu primerni". ;)

Najbolj izkušeni politiki pri nas so Pahor, Janša in Erjavec. ;)
Fuuuuul 'izkušenj'. Imamo z njimi. :)))
Bolek
# 12.10.2018 ob 11:22
Človek bi pričakoval vsaj kak resen komentar, na pa samo blebetanje levo/ desno. Še Oliva se je danes tega vzdržala.
Šarec dela popolnoma pravilno, mu moram to priznati, čeprav ni bil moja opcija.
Homer.
# 12.10.2018 ob 13:55
@lamesa
Kakšne spremembe pa ti pričakuješ?
Revolucijo?
Ne!
Sistem najbolje deluje če ni nobenih pretresov, slabosti pa se odpravljajo preudarno in počasi!
Ne potrebujemo nobenih eksperimentov.

Kot kaže se Šarec tega drži in ne obljublja nič.
Santiano
# 12.10.2018 ob 10:41
"šarec je car v retoriki proti cmerarju"
--
Hahahah, epski komentar. Včasih se sprašujem, če živim v neki paralelni dimenziji, zdaj vidim, da je to očitno res.
Šarec dobro izbira prve obiske, EU in Nemčija - dva bistvena partnerja Slovenije, pri katerima je potrebno biti v dobri luči.

Lp
vest
# 12.10.2018 ob 10:23
@amigo
Mi smo pravi Butalci.
Ne sodi po sebi. Verjetno bo bio zate bolje če bi poslali v svet ljubljenega vodjo. Bi vmes še kaj kupil za svoj žep seveda
Adi H.
# 12.10.2018 ob 13:40
Nekateri bi si lase populili od fovšije, če bi jih imeli :-))
ZETAC
# 12.10.2018 ob 20:29
Merklova ponudila pomoč pri reševanju vprašanja meje med Slovenijo in Hrvaško
Nemčija bo podprla vsa prizadevanja za rešitev spora o meji med Slovenijo in Hrvaško. Seveda je to v prvi vrsti odgovornost obeh strani, ampak ob zelo veliko problemih na svetu si želimo, da bi ta problem lahko rešili,"

Dokaj bombastičen naslov, ko pa potem v članku iščeš, kaj bi bila konkretno ta pomoč pa samo nekaj že zanih splošnih floskul v smislu, da je to bilateralno vprašanje in da je na svetu še ogromno drugih (verjetno je mislila pomembnejših problemov). Čisto zgrešen oz. po mojem mnenju namerno olepšan naslov, prej kot neznanje novinarjev, gre za namerno olepševanje oz. zavajanje.
Binder Dandet
# 12.10.2018 ob 19:31
"Merklova ponudila pomoč pri reševanju vprašanja meje med Slovenijo in Hrvaško"

"Kakšne širše pobude ali vmešavanja Nemčije pri tem ni pričakovati, spor mora biti rešen brez nas, je hkrati stališče Berlina"

Kdo je tu blesav? Merklova, avtor clanka ali jaz?:)
slovenc1
# 12.10.2018 ob 15:36
Nevem zakaj bi to bilo hlapčevanje. Tudi sam sem bil presenečen,da je prvi dvostranski obisk v Nemčiji,a v tem ne vidim nič slabega. Nemčija je naša najpomembnejša trgovinska partnerica in najmočnejša država v EU.
Joker
# 12.10.2018 ob 08:35
A bo tudi njemu Angela zažvrgolela: Willkommen?
beninorc
# 12.10.2018 ob 17:29
ja ja . se vidi kam so nas pripeljali tevi naši stari mački.
oliva
# 12.10.2018 ob 11:40
Če pogledam premjeje drugih evropskih držav, se mi Šarec ne zdi nič posebnega v minus smislu.
Men je to nabijanje proti njemu totalno mimo in ravno TO 'hlapčevsko'.
Mislm, itak nabijate po Merklovi, Macrona imamo tudi, Junckerja, ni da ni - kalibrov.
In zdaj patetika, ker kao ni Janša....
Če mi je pa kaj patetično, so pa to politični oboževalci, 'starši' politikov (bogi je, vsi mu nagajajo pa to).
stari maček
# 12.10.2018 ob 09:11
Več kot Cerar v 4 letih,kje pa ti živiš.
svatne
# 12.10.2018 ob 19:11
Gospa Merkel je v izjavi za medije posebej izpostavila, da bo “Nemčija podpirala vse napore, da se mejni spor med Slovenijo in Hrvatsko reši.”
Gospa kanclerka ve, kaj govori, saj je državni sekretar v nemškem zunanjem ministrstvu, Ernst von Weizsäcker, oče nekdanjega predsednika Zvezne republike, Richarda von Weizsäckerja, maja 1941 osebno podpisoval dokumente, o državnih mejah Primorske, Krajnske in Štajerske (nekdanjih dežel habsburške Cislajtanije) z novo nacistično zaveznico Nezavisno državo Hrvatsko. Ne gre dvomiti, da so ti dokumenti vsak trenutek pri roki nemške kanclerke. Zelo pa velja dvomiti, da se slovenskemu PM o tem sploh kaj sanja, čeprav so takrat časopisi v Ljubljani o vsem tem obširno poročali.
Šentflorjanarija pač.

Andrej Lenarčič
Radoveden
# 12.10.2018 ob 18:21
"Naš mednarodni ugled je na nuli, če še ne veš."

Povej mi mednarodni ugled kogarkoli drugega, ki je manj "na nuli", kot naš. Prosim, zaćni.
bori
# 12.10.2018 ob 14:40
lamesa, # 12.10.2018 ob 13:44
Slovenci ste si ga postavili na vlado - - jabolko ne pade daleč od drevesa!
Mislim, da je bilo dovolj povedanega v predvolilnem času, kdo Šarec je, iz katere pekarne prihaja... praktično imate isto vlado kot zadnja 4 leta in pričakujete spremembe?
Slovenci, prosim vas!

Je že v redu, da jabolka padejo pod jablano. V redu je jablana, ki cveti in na kateri jabolka zrastejo za ozimnico. Kaj je bilo zadnja štiri leta tako hudi narobe?
Bili so časi, ko jablana niti cvetela ni.. so jabolka od drugod pripeljali in podnjo stresli... in se bahali z letino... Celo banane so našli pod smrekami ...
Imate pa verjetno turobno podnebje tam pri vas ... v wonderland ...
zala10
# 12.10.2018 ob 12:02
Izvoz v Nemčijo je največja Ahilova peta našega gospodarstva! :)))
log
# 13.10.2018 ob 22:27
Kako lahko v prispevku tako zavajate, češ, da Merklova podpira arbitražo. To ni omenila z eno samo besedo. S tako površnimi prispevke ne pomagate ne Šarcu in ne Sloveniji.
veza
# 12.10.2018 ob 22:14
A6
# 12.10.2018 ob 22:09

Nemci so nas vedno edini podpirali (razen za časa nacistov).

no, če smo nataančni, tudi takrat so podpirali en del Slovencev, pa ša s partizani so se nekajkrat pogajali, a se niso nič zmenili.
beninorc
# 12.10.2018 ob 21:08
Slovan65
Bodimo odkriti.
Šarec je šel po navodila.
Dobil bo spisek podjetij in bank, ki jih je treba prodati Nemčiji.

Pri nas je biti predsednik vlade sila preprosto. Rabiš le beležko. Potem greš v Nemčijo in vanjo zapišeš navodila, pa greš na srečanje Nata in spet v beležko zapišeš navodila, pa greš v Francijo po nova navodila.
Potem skličeš sejo vlade in iz beležke prebereš kaj vse so nam zapovedali.
Konec.

misliš da res.ti samo to napišam ti pa razišči. amcham.
drugače se zbriše komentar če napišem preveč.
teli vodijo vse.zaupej.lp
Bolek
# 12.10.2018 ob 16:57
Sem iskal po nemških spletnih časopisih, pa obisk Šarca v pri Merklovi ni nikjer niti omenjen.
Alchemist
# 12.10.2018 ob 15:44
Če bo Merkelca pritisnila na Plenkota, zna to obrodit tudi sadove. Pač igre se odločajo pod mizo v Evropi, to je znano.
severnik
# 12.10.2018 ob 15:39
a v Berlinu ves čas poudarjajo, da si težko predstavljajo, da se dve državi o odločitvi sodišča ne moreta dogovoriti sami.

Očitno sem si od nekdaj napačno razlagal odločitev sodišč. Torej sodišče zaključi zadevo, se moram jaz še vseeno pogajati s sosedom glede parkirišča???
izo
# 12.10.2018 ob 14:57
A lahko že nehajo nabijati s to bedno nepomembno arbitražo? To je samo dimna zavesa preusmerjanja pozornosti od migracij in načrtovane ekspanzije javnega sektorja in sindikatov.

nepomembno abritražo? se ne strinjam, ampak če sami tako menite, potem pa res nima smisle več za niča uveljavljat svojih pravi, mednarodnih zakonov itd itd.
edino, ko vam bo mogoče bajta ali parcela pripojena h kastru tuje države, vam mogoče ne bo več vseeno..
Binder Dandet
# 12.10.2018 ob 14:23
"Pa obvezno povabiti Melanijo v SLO,"

A ni bilo na začetku trumpovega mandata povedano, da niso prišli do nje preko nobenega kanala?
bori
# 12.10.2018 ob 11:51
delfino_, # 12.10.2018 ob 10:22
Se je treba it pofočkat neuradni direktorici EU. Kako hlapčevsko vse skupaj.

Ja, nekdo se pa v senci pod smreko na Madžarski meji poti, sam da bi bil na njegovem mestu.. da bi Angeli kakšen govor o svetilniku zrecitiral ... mu bo orban kosilo pinesel in ogrsko salamo vsak dan za malico ...
oliva
# 12.10.2018 ob 11:50
Janša je zapravljal čas, ker je bilo od začetka (in že prej) jasno, da ne bo mogel sestavit vlade.
Bi rekel TAKOJ. Ne pa na skrajni rok.
oliva
# 12.10.2018 ob 11:33
Normalno da je za nas bolje in bolj uglajeno, da premje NI v raznih kazenskih postopkih in da očitno kar dobro razume demokracijo, saj je v takem uspel sestaviti koalicijo, kar za koga drugega (Janković, Janša) ne moremo reči.
KLIPAN
# 12.10.2018 ob 10:33
"Levičar" Šarec na prvi obisk v EU in v Nemčijo, desničar Trump na prvi obisk v Saudovo Arabijo.
Toliko o tem.
EnPac
# 13.10.2018 ob 08:07
Dragi moji levičarji, tako sladko se razumete z Nemčijo, celo z desno stranko tamle, da dobim skoraj sladkorno bolezen. A doma bi se pa levi in desni najraje še enkrat šli pobijat.
Torej NAROD in POLITIKA, dajmo enkrat že zakopat PROSIM bojno sekiro med tema dvema blokoma in postanimo narod, ki vleče voz v skupno smer. Saj ne moramo še x generacij zastrupljat s tem razkolom, ki je nastal med II. vojno, predvsem zaradi Nemcev, v Berlinu pa tolk da se ne stopite.
Dojmo malo premislit stvari prosim.
Generacije zanamcev nam bodo hvaležne.
A6
# 12.10.2018 ob 22:09
Nemci so nas vedno edini podpirali (razen za časa nacistov).
Bivši uporabnik
# 12.10.2018 ob 20:56
.....vglavne tip, PV, je nesproščen.... in na žalost bo tako ostalo Preveč je zanj.
Bivši uporabnik
# 12.10.2018 ob 20:52
Kera gluma vse skupi....itak Merklca noče da zares varujemo svoje meje. Pa kdo nas ima za idiota.
Šarc je že začaran, seveda on še posebi ... fazansko.
Obnaša se pa kot bi vse tiste like ki jih je oponašal premešal.....se prav k bi se iz sebe mal norca delu. Karma je res neizprosna, zajebana, ampak poštena.
severnik
# 12.10.2018 ob 15:42
Mi smo mazohisti. Postavimo komedijanta za predsednika vlade in ga takoj pošiljamo okoli po Evropi,

Tukaj tako pišeš kot da je komedijant nekaj slabega.

A bi bilo bolje, če bi bil mesar? Težko je bit predsednik vlade od nekje prej. Enkrat je vedno prvič.
oliva
# 12.10.2018 ob 14:12
Pa a veš, pod katero vlado so se IZGUBILI referendumski podpisi.
Ja. Pod 'demokratično'.
Hijena
# 12.10.2018 ob 14:00
A ji bo povedal kakšno Serpentinškovo seksistično šalo?
oliva
# 12.10.2018 ob 11:52
Ja, ful bi moral naredit, če ne druzga, vsaj kako ulico preimenovat.
oliva
# 12.10.2018 ob 11:49
Janša je, ko je bilo vse jasno, rekel, da "morda v naslednjih tednih".
Silil in posiljeval. Še vedno se vsiljuje.
Janković se je s tega parketa potem UMAKNIL.
Naj še Janša spoka in naj postane župan (Grosuplje?).
Kazalo